8,4

5 reviews over Hotel Backstage in het Nederlands

Net voldoende.

Mitchell, 9-2-2010

Lekker goedkoop, dat wel, maar het is echt een studentenhuis, met daaronder een café. Toilet was niet zo fris, badkamers oud. Bedden waren wel goed, maar kamers rumoerig. Niet meer dus.
Gereisd met vrienden in december 2009

Eindelijke eens een keer een hotel met karakter!

H. Waas, 10-9-2009

Normaal gesproken zien de meeste hotels er hetzelfde uit. Maar niet in het Backstagehotel. Een drum aan het plafond als verliching, een kast van flightcase matriaal, een i-pod docking station en een drum krukje als zitje. Ik vond het geweldig. Mensen uit de muziek wereld weten het backstagehotel inmiddels te vinden en ik inmiddels ook!
Gereisd met partner in september 2009

Gastvrij !!!!!

Martin, Yvon & Boyd, 1-7-2009

Wij werden zeer gastvrij ontvangen, prima kamer, goede bedden. Jongens bij de receptie erg vriendelijk, wij voelden ons er direct thuis. De ligging is ook uitstekend, vlak bij de tramhalte, en in de buurt veel leuke terrassen.Ook een gezellig bar in het hotel. Voor ons was het super backstage, de band die we s'avonds gingen bekijken in Paradiso, logeerde ook in het hotel.

Volgende keer A'dam, zeker hotel Backstage !!!!!!!!

Gereisd familie in juni 2009

leontine van der kraan, 14-6-2008

Super om eens in een heel modern 2 sterren hotel te slapen wat zeer origineel is ingericht (met I-dock! en lcd tv!) en boevndien erg netjes was! Top tent! Slaap voortaan Backstage!
Gereisd met partner in juni 2008

rudi, 18-1-2008

Zeer vriendelijk personeel; leuke kamer (3-persoons met balkon), gezellige bar/ontbijtzaal. De gangen zijn wat shabby, maar dit wordt binnenkort gerenoveerd! Goede prijs/kwaliteitverhouding (in de winter althans..)
Gereisd met vrienden in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Backstage** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Backstage in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Backstage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Backstage scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.