Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Amsterdam Hostel Leidseplein* bij :

1 review over Hostel Amsterdam Hostel Leidseplein in het Nederlands

vreselijk

schaam me dat ik niet ben weg gerend, 8-1-2010

echt smerig hotel, aan de telefoon heel vriendelijk, maar 100 euro per kamer en was echt goor.. schimmel in badkamer, toen we aankwamen had iemand onze kamer gebruikt om naar toilet te gaan. vieze vlekken overal in vloerbedekking, toen we gingen klagen dat we met 4 pers op 1 kamer wilde slapen omdat 1 kamer nog erger en viezer was, kregen we totaal geen respons, geen sorry helemaal niks. er is geen ontbijt of eten(gelukkig) heel veel lawaai van generators en verwarming. vieze verwassen handdoeken kortom NOOIT MEER!!!
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Amsterdam Hostel Leidseplein in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Amsterdam Hostel Leidseplein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Amsterdam Hostel Leidseplein scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.