Beoordelingen Camping Alkmaar****

Alkmaar****
82 beoordelingen
Beoordelingen Camping Alkmaar****
Bergerweg 201, 1817 ML, Alkmaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alkmaar**** in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alkmaar**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Alkmaar scoort een 8,1 uit 10, op basis van 82 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alkmaar**** in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alkmaar****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Alkmaar**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Camping Alkmaar**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Alkmaar**** met andere accommodaties in Alkmaar.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

81 beoordelingen over Alkmaar****

82 beoordelingen
8,5
7,9
8,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2014
"Prima camping, best prijzig"vertalen
Muller
7,0

30-07-2014 Voor deze camping verwacht je een vriendelijker receptie, niet echt vriendelijk! Ervaring van meerdere camping gasten

Alleenreizend, Okt. 2013
"Voor rugzaktoeristen in winterseizoen af te raden"vertalen
Piet Peeters
2,0
8,0

23-10-2013 In oktober heb ik een nacht op deze camping gestaan. Het sanitair is OK, maar de prijs voor een overnachting is voor een trekkerstentje € 24,00 per nacht. Raar dat dit in het winterseizoen zo duur is. Ik begrijp de logica niet dat een camper in het winterseizoen minder betaald en een rugzagtoerist 9 euro meer moet betalen.
Een bed en breakfast is dan beter te doen

Met partner, Juli 2013
"Prachtige camping"vertalen
walter de Boer

06-09-2013 Weer een paar weken op de camping gestaan en bijzonder tevreden

Met partner, Juli 2013
"Mooie camping!"vertalen
rodenburg
9,0

13-08-2013 voor campers ideaal! altijd plek!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Wat een super camping zou er willen wonen"vertalen
wim.toonders

10-01-2014 zeer netjes, en groen ook nu in de winter

Met partner, 2013
"Stadscamping"vertalen
versteeg
8,0

01-07-2013 de camping ligt goed voor een stadscamping, je hebt bijna geen last van het drukke verkeer. de comfortplekken zijn niet al te groot. de volgende keer gaan we op een ander veld staan

Met partner, Juni 2013
"Wat een fijne camping!"vertalen
De Vries
9,0

07-06-2013 Direct bij aankomst vriendelijk verwelkomt op de camping. Mooie overzichtelijke balie met foldertjes uit de omgeving. we mochten op een aangewezen tenten veld zelf een plekje uitzoeken. Stroomvoorziening was erg goed. Sanitair was goed schoon. Dikke pluspunt voor hygienisch wc papier in beschermende rollen. Nergens vliegjes e.d. Wat ons voornamelijk opviel was de goede sfeer op de camping. De camping baas rijd af en toe een rondje, begroet de mensen en kan zonodig helpen. Voor ons is camping Alkmaar de ideale basis om vanuit daar dagjes weg te gaan naar het strand van Egmond aan Zee, De leuke winkels in het schilderachtige Bergen en op een steenworp afstand van het gezellige Alkmaar met vele terrasjes en bezienswaardigheden. Wij komen zeker terug!

Met partner, Aug. 2012
"Schone drukke camping"vertalen
w_bosgraaf
2,0
8,0

23-08-2012 Camping is goed verzorgd.
Toiletgebouw is keurig en schoon.
Wel werken de warmwater kranen met 50 cent muntjes.
Goede ontvangst en krijgen direkt veel informatie.
Wel zijn er veel regeltjes wat er allemaal niet mag. Bv geen plastic op grond, geen luifels voor caravan, geen radio's . Eetgelegenheid is er niet, maar je bent (op de fiets ) zo in de stad. Veel heen en weer gerij van campers.
Omgeving is prachtig om te fietsen en je bent zo aan zee in Bergen of Schoorl. Mannelijke eigenaar is wat nors, maar mevr is allervriendelijkst.
Al met al een goede camping, alleen een beetje aan de dure kant, als je meerekend, dat er geen eetgelegenheid, zwemgelegenheid ed is.

Met partner, Juli 2012
"Geweldige Camping!"vertalen
De Vries
10,0

26-07-2012 Wij zijn net terug van een verblijf op deze camping, en ook direct achter de computer gedoken om een recentie te schrijven over deze camping!
Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door de campingbaas. wij hadden niet geboekt, en dat was geen enkel probleem. Ook hadden wij geen verdeelstekker voor de stroom, Maar die konden wij van hun lenen! De baas bracht ons hierna naar onze campingplaats toe. Ook wel lekker, dat je plaats word aangewezen, en dat je niet meer een routebeschrijving op pad word gestuurd. De camping was bijna helemaal vol. Maar door de goede bebossing tussen de paden was er veel rust. ook de sanitair was erg schoon en handig ingedeeld. ja, je betaalt 50 ct voor 5 minuten douchen. Maar het blijft een groene camping, en het is een handig systeem met start-stop computer waardoor je alle tijd kan nemen die je nodig hebt. de sanitaire voorzieningen waren zo schoon dat je zelfs geen muggen of vliegen kon bespeuren (wat wij wel op andere campings tegenkomen) TOPPER!

Met oudere kinderen, Mei 2012
"Perfect voor stedentrip/fietsvakantie"vertalen
fam.Beulink
10,0

09-06-2012 goed verzorgde camping,schoon en mooi sanitair.Ideaal voor fiets tochten naar Schoorl ,Bergen e.a mooie bestemmingen. Ruime plekken met veel groen,aardige ontvangst,tips voor de omgeving .Gelegen naast een grote speeltuin en dicht bij het strand. Verse broodjes op bestelling..Kortom..een topper!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?