7,9

38 reviews over Camping De Boekel in het Nederlands

Geweldig

Matthijs, 5-8-2017

Super camping om er te kamperen. Sanitair is erg schoon, wordt regelmatig naar gekeken en schoongemaakt. Eigenaars zijn erg aardig en helpen je op de plaats met de grasmaaier. We hebben al geboekt voor september!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch camping

Piet, 5-8-2017

Gezellig mensen goed schoon sanitair .

Redelijke camping

Wilma, 3-8-2017

Camping is redelijk. Plaatsen zijn mooi maar het sanitair stelt niet veel voor. Ook de hygiene laat te wensen over.

Matige camping

Gast, 2-8-2017

De camping is matig. Het toiletgebouw is matig en ook de hygiene laat te wensen over. De plekken zijn wel mooi en ruim en ook de ligging is wel mooi. Je kan alle kanten op vanuit Akersloot.

M.v.d.Braak, 30-7-2017

Fantastisch goed ontvangen, Wij zijn er in juli 3 weken geweest, alleraardigste mensen, zeer mooie locatiemooie plaatsen, viswater voor en op de camping, Alkmaar, Heerhugowaard en Egmond aan zee in de buurt, zeer gunstige prijzen wat wil een mens nog meer, Zeker aan tebevelen, Komen hier zeker terug!

Super

Meijer, 24-7-2017

Dat de boer (eigenaar) je caravan ophaalt en neer zet.Ik heb zelden zo'n mooi grasveld gehad. superzacht. hadden een leuke goede plek. Zowel mevrouw en meneer erg vriendelijk. zeker een aanrader.

Zeer goed meegevallen

Fam Follong, 21-7-2017

Een heel mooie rustige camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk rustig en ruime plekken

Marianne Jans, 19-7-2017

Zeer vriendelijke mensen, gemoedelijk, ruime plekken, goede service

Dichtbij Alkmaar en Egmond

Gewoon goed !!

Tosca, 16-7-2017

Camping op fietsafstand van de stad Alkmaar, heerlijk overdag de drukte opzoeken en in de avond bij je camper/caravan van de rust genieten.

Ze hebben een kleine voorrraad met artikelen die je kunt kopen en je kunt broodjes bestellen voor de volgende dag. Ook zijn er verse eitjes te koop van de kippen die ze daar hebben.

De eigenaren waren erg vriendelijk, en gaven tips hoe je het beste naar Alkmaar kon fietsen.

Verder vond ik het sanitair gewoon goed. De keren dat ik het toilet en douche heb gebruikt was het schoon!

Prijs - kwaliteitverhouding is prima.

En wij komen zeker een keer terug.

niet meer

anoniem, 28-5-2017

niet met de auto tot de caravan om spullen in en uit te laden maar ook geen bolderkar dus dat is sjouwen.

sanitair met muntjes

dit alles word niet op de webesite vermeld dus stond op douche zonder muntje

en dan moet je weer terug om muntje te halen

en te weinig douches en toiletten

eigenaar moet nog leren om vriendelijker te worden tegen zijn gasten

zei nog geen goede morgen of goede dag

Gereisd met partner in mei 2017
Gerard Swart,
Wij hebben een autovrije camping, dit word door de meeste mensen als zeer prettig ervaren. De auto kunt u dichtbij de caravan parkeren op 3 verschillende locaties. Voor de mensen die veel spullen hebben staat er een kruiwagen klaar voor gebruik. In het toiletgebouw staat duidelijk aangegeven dat u 50 cent nodig heeft om te douchen. Jammer dat u het tweede sanitair gebouw niet heeft opgemerkt. Het schoonmaken van het toiletgebouw gebeurt meerdere keren per dag maar er ligt ook een stukje verantwoordelijkheid bij de gasten. Hemelvaart is het drukste moment van het gehele jaar en sorry dat ik u persoonlijk geen goedemorgen heb gewenst, waarschijnlijk even met mijn gedachten ergens anders geweest. Wel erg jammer dat u anoniem heeft gereageerd. Vriendelijke groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boekel in Akersloot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boekel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Boekel scoort een 7.89 uit 10 op basis van 39 reviews.