Hotel Aalsmeer ****

WebsiteLink naar website

13 reviews over Hotel Aalsmeer in het Nederlands

Uitstekend

Edith, 15-9-2015

Mooi, modern hotel. Comfortabele kamers, zeer schoon. Uitermate hartelijk personeel, dat je erg welkom laat voelen. Ligging is mooi in het oude centrum en nabij de uitvalswegen en Schiphol. Prima diner en ontbijt gehad. Zeker aan te bevelen en iets om naar terug te keren.

(geen idee of het kindvriendelijk is)

Gereisd alleenreizend in september 2015

Prima Hotel

Hedy, 25-8-2013

Dit hotel is pas verbouwd en ziet er stijlvol uit. De nieuwe kamers zijn groot en zeer schoon.

We hebben niet in het restaurant gegeten maar het ziet er gezellig uit en op de kaart staan prima gerechten. Het ontbijt is goed.

Personeel is zeer vriendelijk.

Kunnen dit hotel van harte aanbevelen, zeker voor mensen die bv vroeg op Schiphol moeten zijn.

Komen zeker weer terug in dit hotel

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima plek

Petry, 24-5-2013

Als alternatief voor de standaard schiphol hotels prima. Ook op zichzelf een leuk hotel, wel zakelijk niet onpersoonlijk. Lekker eten, niet exotisch maar wel vers klaargemaakt en met zorg. Aardig, vlot personeel. Toevallig kregen we een heel grote kamer met enorm balkon, dat was extra leuk. Mooie badkamer met prachtige inloop douche, alleen jammer dat de douchekop erg hoog hing en weinig kracht had.
Gereisd met partner in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aalsmeer bij:

prima kamer voor een overnachting

Roy, 15-5-2013

Ik was recent voor een conferentie in Aalsmeer. Daar de ligging gunstig was, had ik gekozen voor hotel Aalsmeer. De accommodatie voldeed aan mijn verwachtingen. De kamer was niet te klein en bovenal schoon. Ook het ontbijtbuffet was prima.
    Gereisd zakelijk in januari 2013

fantastisch met 1 min punt

monica, 19-6-2012

Hotel aalsmeer is een prachtig hotel.

Het eten is lekker, gezellig personeel, kamers geweldig en bij de receptie is altijd iemand aanwezig.

Ik moest vroeg weg en om kwart over 6 stonden er als mensen klaar met een lekker ontbijt, er werd veel rond gelopen voor als ik nog vragen had.

s'avond bij het diner heb ik 1 min punt er was een personeels lid met een erg ''ontevreden'' eigenlijk chagerijnig gezicht dat vond ik jammer.

Gereisd alleenreizend in januari 2012

goed hotel lekker eten

henkie, 1-6-2012

eten perfect het is een goede liggin g lekkere bedden en andere meubels stoelen tafels enz allemaal goede luxe alleen beetje min is de kwaliteit vzn het gebouw
    Gereisd met partner in januari 2000

leuke plek

nikki4ever25, 22-4-2012

mooie accomodatie moest er overnachten omdat ik die dag heel misselijk was door slecht nieuws. maar eten was wel lekker maar omdat ik misselijk was had ik niet alles opgegeten. Volgende keer weer! ze waren aardig. Ontbijt was ook mega lekker en de kamers waren super schoon.
    Gereisd alleenreizend in juni 2007

zeer goede plek

wesley, 7-12-2011

hier in aalsmeer is het lekker warm het is lang geleden dat ik voor het laatst op vakantie ben geweest.Het eten is er ook heel erg lekker.
    Gereisd met partner in januari 2011

goed hotel

nightguy, 25-7-2011

normaal hotel met goede voorzieningen. niks op aan te merken een aanrader.
    Gereisd alleenreizend in januari 2011

Super goed, voor herhaling vatbaar

ellie/kees molenaar, 3-6-2011

Een weekend gewonnen met een prijsvraag, en aangeboden door hotel Aalsmeer, geweldig, gezellig, en vooral goed eten.
    Gereisd met partner in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aalsmeer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aalsmeer in Aalsmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aalsmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aalsmeer scoort een 8.21 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: