Bed and Breakfast Groepsaccommodatie Mariafarm

Bed and Breakfast Groepsaccommodatie Mariafarm
Groepsaccommodatie Mariafarm
8,9

12 reviews over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie Mariafarm in het Nederlands

Prima passend

Ben, 22-9-2017

De ideale plek waar we met de hele familie een heel weekend de hele accomodatie voor ons alleen hadden.

Mooie kamers, goed sanitair en vooral een uitstekende grote gezamenlijke keuken annex huiskamer.

Kamers mooi aangekleed met oog voor detail.

De slaapkamer aan de drukke weg was toch stil, als je het raam dicht houdt. Ventilatie toch ok.

Het ligt net buiten Zevenbergen, en zelfs handig met ovfiets te bereiken.

De ligging is echter niet handig voor een wandelingetje of blikje om. Eropuit met fiets of auto gaat goed.

We waren er vooral voor elkaar, de familie. Daarvoor is de accomodatie ideaal. Bij goed weer ook terras en grasveldje achter het huis.

Gereisd met partner in september 2017

Super!

Jose Koot, 19-9-2017

Perfecte accomodatie voor een grotere groep. Een eigen appartement én een groepsruimte in één. Wat zorgt voor rust en gezelligheid! Rustig met je gezin opstarten en daarna gezellig de dag met heel de groep doorbrengen. Een prima balans!
Gereisd met vrienden in september 2017

Sfeervol!

Rianne, 19-9-2017

Wij zijn met de familie hier neergestreken. Leeftijd variërend van 4 maanden tot 60+. De Mariafarm heeft buiten de sfeervolle kamers met eigen sanitair ook nog een gemeenschappelijke huiskamer, waar we gezellig hebben gekookt en spelletjes hebben gedaan. De eigenaar (Peter) heeft ook nog een boot waarmee een toer door de Biesbosch kan worden gemaakt. Daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt. De Mariafarm paste precies bij onze familie.
Gereisd met vrienden in september 2017

Bed en breakfast met een geweldige gastvrijheid.

Berthy, 9-7-2017

Mariafarm is een bijzondere break en breakfast. Alle kamers zijn bijzonder ingericht met oog voor detail. Gastvrijheid is geweldig. Peter en Karin doen alles om het de gasten naar hun zin te maken.

Met mooi weer is het heerlijk vertoeven in de sfeervolle tuin. We hebben ook gebruik gemaakt van de rondvaart over de biesbosch met de sloep, wat een geweldig uitstapje was.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ontzettend genoten

Ellie, 9-11-2016

Met vriendinnen een nachtje gelogeerd op de Mariafarm. Wat een geweldige ontvangst, ontzettend sfeervol ingerichte kamers en prachtige zonsondergang vanuit de gemeenschappelijke ruimte waar de haard al voor ons brandde toen we binnen kwamen.

Heerlijk geslapen voordat we een dagje gingen shoppen in Breda, het ontbijt was erg lekker met zelfs voor ieder een bakje in stukjes gesneden vers fruit.

Karin en Peter zijn gastvrouw en gastheer zoals je ze alleen maar kan wensen, niets is hen teveel om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in november 2016

Anja & Gilles, 9-11-2016

De lokatie is super, overal dichtbij. Het ontbijt is erg uitgebreid, bv met vers fruit en een lekker eitje. De kamers hebben een eigen thema, gezellig en kunstzinnig.

Karin en Peter hebben onze week erg aangenaam gemaakt, beschrijven dichtbijzijnde restaurantjes of bezienswaardigheden, zodat we zelf kunnen kiezen waar we naartoe willen. Zijn niet te beroerd om nieuwe routes of andere zaken uit te zoeken. We mochten ook met de sloep mee, heerlijk.

We hebben een hele fijne week gehad!

Gereisd met partner in november 2016

Nooit meer.

Melis, 6-11-2016

ligt aan drukke doorgaande weg,waardoor je niet met de raam open kunt slapen.Grote kamer,onaangename geur in de kamer.Badkamer hygiene onder de maat.bij doorspoelen toilet komt onaangename geur vrij in de douche.Gehorige kamer.

Ontbijtgoed verzorgd .echtpaar waarvan de man duidelijk meer geschikt is voor een bed en breakfast.

Gereisd met partner in oktober 2016

Rust ruimte kwaliteit en gastvrijheid

Robbert, 1-9-2016

Mooie sfeervolle kamers met goede bedden en veel ruimte en de service is erg goed er wordt op details gelet. Aanrader!
Gereisd zakelijk in januari 2016

Voor herhaling vatbaar.

Toon en May, 29-8-2016

We hebben het geweldig naar onze zin gehad bij Karin en Peter.

Het is een gastvrij en vriendelijk stel dat ons prima informeerde over wat er te doen was in de buurt. Ook ligt er allerlei gratis foldermateriaal/ fietsroutes. We hebben gebruik gemaakt van de aangeboden rondvaart die zeer aan te bevelen is. Het is daar prachtig in de Biesbosch(we hebben bevers gespot).

Het onbijt was prima verzorgd en ruim voldoende. We hebben heerlijk buiten gegeten.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend ingerichte kamers

Jose, 23-8-2016

Goede uitvalsbasis voor Biesbosch en steden in de omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Groepsaccommodatie Mariafarm in Zevenbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie Mariafarm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Groepsaccommodatie Mariafarm scoort een 8.94 uit 10 op basis van 13 reviews.