Camping De Beijaartshoeve

De Beijaartshoeve

12 reviews over Camping De Beijaartshoeve in het Nederlands

geweldig

fam beugelsdijk, 3-4-2017

alles keurig schoon en een gezellig sfeer.

een ieder help elkaar waar nodig en s-ávonds geen onnodige herrie.

Alles keurig verzorgt en als er iets is wordt dat netjes opgelost.

Veel te doen in de omgeving en heerlijke fiets routes.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gastvrij, gezellig, goed georganiseerd, schoon

Willem Kardol, 16-8-2016

Ligging prima, dicht bij dorp en uitvalswegen en fiets- en wandelroutes.

Warm welkom, gastvrij onthaal, altijd in voor een praatje. De camping al drie jaar in ons hart gesloten, we gaan elk jaar terug.

Schone sanitairruimte, ook bij drukte op de camping.

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Frans, 1-12-2015

Slecht sanitair veel muggen niet schoon
Gereisd zakelijk in juni 2015

tonny hulsen, 5-10-2015

We hebben heerlijk genoten zo nog in oktober zulk fijn weer.Jammer dat jullie (campingeigenaren)er niet waren toen wij vertrokken maar jullie waren fijn aan het genieten van jullie nieuwe fietsen.

Wij hopen dat jullie net zoveel plezier hebben van de camper als wij!!!Groetjes en we komen gauw een keer weer terug!!!

Gereisd met partner in oktober 2015

Gewoon goed maar niet bijzonder

bertrotterdam, 9-8-2015

Goede plekken, schoon sanitair en goed WiFi voor de caravan. Zag geen brandblussers op het terrein zelf. Veel vaste standplaatsen. Met pubers heb je hier (gelukkig) niets te zoeken.
Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi plekje

L Bouman, 25-5-2015

Met de pinksteren hier verbleven. Mooi plekje, aardige mensen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

fantastische sfeer

fam. Brepoels, 10-6-2014

afgelopen weekend een heerlijk Pinksterweekend gehad op deze camping.

wat ons op deze camping opvalt, is de gezellige sfeer. Niet alleen zijn de eigenaren zeer gastvrij en doen zij alles om het de kampeerders naar hun zin te maken, ook onder de kampeerders zelf. Ondanks dat de camping volgeboekt was, was het toiletgebouw steeds zeer schoon! Een camping voor jong (met leuk speelterrein) en oud (ook zeer rustige terreinen). We kwamen hier al eerder en komen zeker ook weer terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Geweldige plek

Tonny, 9-6-2014

De Beijaertshoeve in Woensdrecht is een heerlijke camping midden in Woensdrecht en toch zodra je op de camping staat, meteen ook dat zalige gevoel van buiten. Midden tussen de weilanden met koeien mooie ruime staanplaatsen voor caravan, maar ook voor tent. De eigenaren Dien en Fon zijn er in geslaagd om het perfecte vakantiegevoel en het thuisgevoel te combineren. Het is een paradijs voor jong en oud, met alle voorzieningen onder handbereik. Wij weten het wel, wij blijven terugkomen.
Gereisd met partner in januari 2014

Wat een fantastische camping!

Vera, 21-7-2013

Aangekomen in Woensdrecht bij de Beijaartshoeve, gastvrij ontvangen met een kopje koffie. Prachtige plek bij het speelveld, mochten zelf kiezen welke plaats we namen. Sanitair in superschone staat en ruim voldoende aanwezig. Werkelijk alles kan (binnen de grenzen uiteraard) er waren een aantal kleinere kinderen en daarvoor kwam vanuit de eigenaars een zwembadje voor het warme weer. Leuke speeltuin met grote trampoline. Je kunt er een heerlijk ijsje kopen of gezellig koffie drinken. Kortom ook met kleine kinderen een aanrader! Wij komen zeer zeker een keertje terug!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

een warm aanbevolen camping

theo brugman, 17-8-2009

gezellige gastvrije camping, je wordt vriendelijk ontvangen door de boerin met een kop koffie. de camping is opgezet in 3 veldjes. staanplaatsen zijn ruim en bieden voldoende schaduw. voor de zonaanbidders is er ook gelegenheid genoeg. voor de kinderen is er midden op de camping een speelgelegenheid gecreeerd met een trampoline zandbak en klimtoestellen. wij hebben een gezellige week in 1 van de 2 huur sta caravans gezeten. we komen er zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Beijaartshoeve in Woensdrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Beijaartshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Beijaartshoeve scoort een 8.04 uit 10 op basis van 12 reviews.