Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1026 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1026 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 783 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Leuk voor kinderen"vertalen
patrick_jongejan197...
7,0

29-08-2014 na lange tijd weer eens een keertje naar een centerparcs park,we hadden huisje 780,was erg vochtig binnen en schoonmaken kan ook beter(wij zijn geen muggenzifters maar veel spinnenrag en restanten van muggen.op de muggen terug te komen,zouden horren voor de ramen een uitkomst zijn,je kan de ramen dichthouden maar dan heb je nog meer last van vocht.Toch jammer dat t huisje tegenvalt gezien de prijs van 1 week.de market dome en het acquadome zijn geweldig niets over te klagen.,maar echt 1 groot minpunt van alles is het continu (hard)rijden van auto's van gasten op t park(met prive autos,)was een autovrij park toch? er stonden de gehele week autos op t park geparkeerd met een RODE kaart.en de electrische autos van t cp personeel scheurt ook wat af,heb meerdere malen me rot geschrokken als zo'n ding kwam aanstormen terwijl er kinderen op de weg liependit omdat de wandelpaden na diverse regenbuien blubberig waren

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
"Fijn verblijf gehad!"vertalen
piet
7,0

28-08-2014 Mooie omgeving en park bevalt goed!
In de avond is er ook altijd wat te doen in de marketdome

"Genoten op het park"vertalen
rianne
8,0

28-08-2014 Leuke week gehad op het park.
kinder cottage is aan te raden met kleine kinderen

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kemp...

"Schitterend park"vertalen
A Tonneijk
10,0

23-08-2014 We komen hier al jaren, is het mooiste park van cp.
Ga zo door.

met een groep, Aug. 2014
"Aardig park, zeer vieze huisjes."vertalen
Streden
7,0

17-08-2014 Wat een tegenvaller, schandalig dat de comfort en premiumhuisjes tegen deze tarieven verhuurd worden. Volgens mij zijn de vip/edenhuisjes nog wel redelijk onderhouden maar het 8 persoons premiumhuisje waar wij in verbleven was vreselijk smerig. We hadden in eerdere recensies al gelezen dat de huisjes niet best waren maar aangezien we niet de moeilijkste zijn dachten we, laten we het maar proberen. Maar helaas, het klopte inderdaad dat het vies en vochtig was en er een enorme penetrante geur hing in het huisje. Kortom, echt heel vies.

Personeel wel vriendelijk, zwembad ok.
Het eten bij de pizzeria en het grill restaurant is prima.
Jammer dat veel activiteiten al snel volgeboekt zijn, zou handig zijn als dat ergens bij de receptie staat aangegeven, scheelt lang wachten voor niets

Dus onze conclusie is: het park op zich is prima, maar ik zou ergens anders overnachten, tenzij je de hoofdprijs voor een vip/eden bungalow wilt betalen. Maar voor dat geld zit ik liever in een warm land:-)

"Nooit meer"vertalen
R010tterdam
3,0
5,0

28-08-2014 Echt nooit meer, wat een rampeplan was dit. Een VIPCottage genomen om nog enige luxe te verwachten ,maar was niks. Vies huisje,muffe banken,vieze muren, vieze niet schoongemaakte BBQ, vieze vloeren ,muffe gordijnen etc etc. Alleen de gerenoveerde badkamer en wc waren netjes. Waarschijnlijk geen geld meer over om de rest ook een likje verf te geven.Ik ben er klaar mee. . . .

met partner, Aug. 2014
"Heerlijke weekend gehad, gaan zeker terug"vertalen
inge
9,0

20-08-2014 Park is prachtig, al meerdere keren bezocht en bevalt ons elke keer weer. wij boeken vaak een VIP bungalow deze zijn perfect en hebben eigen sauna. Mooie wandeltocht op het park gedaan en veel in omgeving gewandeld.

"Vol spinnenwebben"vertalen
Liek
3,0
8,0

18-08-2014 Slechte schoonmaak in huiskamer en slaapkamers,overal spinnenwebben en ondere de bank lagen beukennootjes..heb zelf het huisje schoongemaakt!
Omgeving is mooi groen,uitzicht was oké.schandalig dat ik zoveel geld betaal voor een vuile cotage.De tuinset zat ook vol spinnenwebben heb er geen gebruik van gemaakt.we hebben er wel een gezelig weekend van gemaakt,de rest was wel oké!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Verwachtingen vielen tegen"vertalen
Wika_
7,0

15-08-2014 Onze verwachtingen voor een groot, 5 vogels tellende en duur park als De Kempervennen vielen tegen:

De cottages stonk bij binnenkomst naar honden/kattenpis. Heel jammer dat een premium cottages (8pers.) geen laminaat heeft maar vloerbedekking, wat er niet echt fris uitzag.
De bank zat al doorgezakt en hier en daar kapot.
De matrassen zijn al helemaal een ramp, na 1 nacht slapen in een kuil naar de receptie gegaan voor een ander matras, dit was geen probleem volgens de medewerker.
Volgens het systeem was er geen matras op voorraad en kreeg ik een herniaplank wat zou moeten helpen.
Dit hielp voor geen meter, dus de overige nachten slecht geslapen.
De sportplaza gaat jammer genoeg ook vroeg dicht.
In de sportplaza staan 2 pooltafels en in de marketdome staan in the house of game ook 2 pooltafels, in zo'n groot park is diat te weinig (in andere cp parken zelfs kleinere staan meer tafels) vooral s avonds staan mensen op elkaar te wachten, wat niet echt prettig spelen is.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Te duur"vertalen
H.Mennings.

22-08-2014 te duur voor de accomodatie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?