Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
988 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 988 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 782 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, jul 2014
"Heerlijk even in een andere wereld"vertalen
anoniem
8,0

29-07-2014 Fijn om een midweek de dagelijkse beslommeringen achter me te laten en heerlijk te gaan genieten.De Kempervennen behoord tot één van de favoriete parken.Nu de kinderen wat ouder zijn kunnen ze zich prima zelf vermaken in de tijd dat wij heerlijk wandelen.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
met oudere kinderen, jul 2014
"Grandioze midweek"vertalen
fam kops
9,0

29-07-2014 Een grandioze midweek op kempervennen gehad.Bewegwijzering zowel op als naar het park zeer goed en eticket incheck goed en snel verlopen.Vriendelijk personeel. ligging park en cottages zeer mooi gelegen.Huisje is primAen volledig ingericht.Ruime keuze aan faciliteiten en aanbod in winkels.Het is goed vertoeven in zowel zwembad als Market Dome.

"Fantastisch verblijf gehad!"vertalen
kim
8,0

27-07-2014 Ons verblijf op de kempervennen was super, erg leuk zwembad en erg leuke activiteiten!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kemp...

met vrienden, Juli 2014
"Kempervennen is een leuk park"vertalen
Stijn
9,0

27-07-2014 Wij verbleven in een eden bungalow en deze was zeer ruim. Schoonmaak was prima. Enige minpunt was dat de wifi niet erg snel is en ook nog tegen betaling. Verder hadden wij fietsen gehuurd wat echt een aanrader is aangezien het park best groot is.
Er waren meerdere restaurants waar je uit kon kiezen maar zijn alleen in het nieuwe buffet geweest. Ziet er goed uit na de verbouwing en was erg lekker. Vergeleken met andere parken is de kempervennen onze favouriet.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Uitgebreid activiteiten aanbod"vertalen
Anoniem
9,0

27-07-2014 Wij boeken graag bij Center Parcs omdat deze parken veel verschillende activiteiten aanbieden. Personeel op de Kempervennen is vriendelijk en enthousiast. Wij hebben meegedaan met de zip wire, laserbattle en paintball, zeker een aanrader om met het gezin te doen.

"Fijn park, mooi gelegen in de bossen"vertalen
l van sitteren
8,0

25-07-2014 Veel activiteiten op het park en kindvriendelijk.

"Vieze cottage"vertalen
van geel
3,0
5,0
2,0
1,0
7,0

28-07-2014 De cottage waren ronduit vies bij aankomst nog vuil onder bedden en banken.De verblijven waren ronduit vochtig badkamer en wc staat gehele dag een laagje water in.alles in klam van het vocht oa kleding.schimmels op de muren.Het enige pluspuntje van dit park is de plaza en aqua mundo zwembad.Maar prijs kwaliteit zijn er andere parken die beter zijn ,voor minder geld.Wij raden het park af vanwege de slechte hygiene en onderhoud van de cottage's wij zaten in cottage 641

met oudere kinderen, Juli 2014
"Park dik okay, huisje viel tegen"vertalen
tjipke_1
4,0
4,0
6,0

25-07-2014 Mooi ruim opgezet park in bos. Er is genoeg te doen, voor ieder wat wils. De afstanden op het park zijn groot; afstand tot de centrale parkeerplekken is fors. Cottage waarin we zaten (642) was bijna einde levensduur: scheefhangende deurtjes, kapotte haakjes, lastig schoon te houden. Was ook uit de tijd: geen fonteintje in de WC, vierkant afwasteiltje voor ronde gootsteen, aanrecht te kort, geen kledingkast op kinderkamer, geen groentela in koelkast. Huisje was ook niet echt schoon: dode insecten op de muur, spinrag in slaapkamer en in keukenkastjes. Op de eerste dag een kapotte gaspit, maar die was vlot gerepareerd. Prijsniveau op park is best hoog; 26 E voor buffet is veel. Internet in huisje voor hele gezin zou 24 E kosten voor midweek... niet gedaan dus. De rest van het park is best mooi en ook zwembad is mooi. Op het park maar ook in de omgeving is veel te doen. Zou best wel weer willen, maar niet in zelfde (soort) huisje.

"Puur genieten!"vertalen
Bram
9,0

17-07-2014 Heerlijk even weg geweest op de kempervennen. Bungalow was prima maar zijn veel buiten geweest. Aanrader is het konijnen knuffelen in de kinderboerderij en het terras bij de sporthal want daarzit een gedeelte voor kinderen waar ze met water kunnen spelen. Erg leuk!

"Een onbezorgd &fantastisch vakantiegevoel"vertalen
Jeroen&Judith
9,0

25-07-2014 Met de hele familie verbleven in een 6 persoons eden vip cottage. Deze cottage heeft een prachtige uitstraling en beschikt over alle luxe voor een heerlijke onbezorgde vakantie. Ze liggen mooi en rustig aan de rand van het park. De afstand tot de Market Dome is wel vrij groot maar zowel te voet als met de fiets makkelijk te overbruggen en zelfs mogelijk om een golfkar te huren!

Waar je ook komt op het park iedereen is even (kind)vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten in the grill waar ook werd gedacht aan de verjaardag van mijn neefje dat we bij reservering hadden gemeld.
Enige verbeterpuntje op alle horecapunten is om de mogelijkheid te bieden van kleinere frisdrankglazen voor de kinderen.

Het aanbod aan activiteiten/entertainment is zo groot dat we niet eens toe zijn gekomen aan het gebruik van het bubbelbad en de sauna in de cottage........volgende keer boeken we een week op dit prachtige park want een midweek gaat veel te snel voorbij!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?