Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1191 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1191 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 899 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Dec. 2014
"Mooi maar zichtbaar oud park"vertalen
Roger Hogerbrug
10,0
2,0
8,0

15-12-2014 Inboedel en omgeving van de "kinder" bungalows zijn niet echt kind vriendelijk, bungalows niet echt schoon en ook werkt niet alles naar behoren

Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Woonboot: aanrader voor gezin met 2 kinderen !"vertalen
tkluitmans
8,0

14-12-2014 Komen hier al jaren, maar nu voor het eerst de woonboot (301). De woonkamer is relatief klein, maar wel knus/gezellig. Comfortabele stoelen en bedden. Beneden, op waterniveau, 2 mooie slaapkamers en ruime badkamer. Nautisch ingericht. De boot schommelt ook echt bij sterke wind ! Dichtbij receptie gelegen met parkeergelegenheid bij de boot. Gezellig gegeten in de Grill met Duitse muziek (ook live). Fahionstore heeft altijd goede aanbiedingen: nu alle kleding, 2e artikel voor de helft. Gemelde mankementen werden dezelfde dag nog verholpen. Goede service door alle medewerkers op het park: klantgericht !

Met jonge kinderen, Dec. 2014
"Leuk met mooi weer niet met regen"vertalen
rcvanraaij
8,0

07-12-2014 Leuk park goed eten, we hebben in the grill en buffet restaurant gegeten beide waren goed. Live muziek erg gezellig. Voor onze meiden van 5 en 8 was het zwembad super maar aangezien het ook een dag regende wad er voor hun niks anders te doen dan zwemmen, geen indoor speeltoestellen, zeer kleine speeltuin in market dome. Mijn inziens voor een park van die grootte en van center parcs moet dit toch wel aanwezig zijn. Voor de rest is alles prijzig, kids bingo 4 euro vind ik echt belachelijk.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kem...

"Super mooi park!"vertalen
Jeroen W.
9,0

16-12-2014 We zijn er met de hele fam Boeve / Splinter. geweest in een 8 pers cottege.
Er mooi gelegen vlak bij t meer en midden in de bossen.
(cottagenummer 134)

Met partner, Dec. 2014
"Super park"vertalen
ria de graaf
3,0
3,0
8,0

09-12-2014 we zijn 5 tot 8 dec 2014 onze 30 jarige huwelijks dag gevierd het park is niks op aan te merken alles is oke bediening en personeel alleen jammer dat de interiwuer zoo achteruit is gegaan 20 jaar geleden kon je nog op de bank zitten waren goede meubels maar nu bank waar je niet op kan zitten en de matrassen doorgezakt dat je niet kon slapen en veel stof in het huisje sjag kruimels in een opgemaakt bed terwijl wij zelf niet roken het is wel achteruitgegaan met kwaliteit het is nu kwantiteit geworden en een likje verf doe wonderen er waren nog kleinere dingen zoals lampen die stuk waren de tv die niet op zenders stond wel erg jammer kempervennen zo kunnen we je niet

Dec. 2014
"Mooie omgeving in de natuur."vertalen
Nathalie
9,0

08-12-2014 Heerlijk gerelaxed. Maar ook sportief bezig geweest. Prachtig gelegen in de bossen.
In het Aquadome. Voor elk wat wils. Wildwaterbaan, golfslagbad, 60 meter lange glijbaan. Bubbelbad. etc. In Auadome leuke terrasjes, s avonds entertainment . Souvenirshop, restaurants alles in tropische sferen.

Dec. 2014
"Prima vakantie met kleine aandachtspuntjes"vertalen
Lars
6,0

08-12-2014 Weekendje bij Kempervennen geweest, was een prima en oké weekend.

Mooie locatie, ligging en park.

Helaas hadden wij de pech dat er geen constante waterdruk in het huisje was waardoor het water soms koud was.

Bij Evergreenz gegeten (all you van eat concept),
Dit was helaas niet helemaal wat wij ervan verwacht hadden.

Overall een prima vakantie gehad,
Al zou mijn volgende centerparcs boeking toch weer naar Vossemeren gaan.

Met een groep, Dec. 2014
"Fantastische week gehad met onze gymclub"vertalen
Marian Vossen
8,0

14-12-2014 Fantastische week gehad op uw park. Vooral omdat mijn echtgenoot 02-07-2014 jongsleden was overleden en heeft me dit zeer goed gedaan om toch weer eens een leuke uitstap te maken en gezellig met de gymclub naar Center-Parcs wat we elk jaar al 13 jaar lang doen. wij hadden cottage nr 22 en dit was ons zeer goed bevallen. en de show en het optreden van O.a. Anne was geweldig.

Met een groep, Dec. 2014
"Mooi park"vertalen
Annie Jacobs van Ha...
5,0

11-12-2014 De huisjes mogen van binnen wel op geknapt worden verwarming en deuren een likje verf ,water met douche vaak koud water.

Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Maak een vogeltafel buiten"vertalen
engeln
7,0

08-12-2014 Strooi vogelvoer op de tuintafel en hang vetballen buiten, joh wat een plezier beleef je hiervan de tv heb je niet meer nodig, koolmeesjes, pimpelmeesjes, vinken, eekhoorn, vlaamse gaaien enz. echt heel leuk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?