Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
903 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 903 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 775 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

7,9
6,8
7,4
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Mooi maar oud park tijd voor vernieuwing"vertalen
sebastiaanwilke
4,0
6,0

13-4-2014 Het comfort huisje was niet schoon en de bedden waren zeer slecht. Het zwembad was ook niet schoon word tijd dat er gerenoveerd word...... Ook rare openingstijden van restaurant. Veel automaten in de plaza werken niet.

"Twitter beoordelingen"
21-7-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
met partner, Apr. 2014
"Prachtig park. komen zeker terug"vertalen
Fam.Verstegen.(nel ...
9,0

15-4-2014 Verblijf van 7 april t ot 14 april 2014 (12)
In het kort samen gevat.
De cottage was zeer goed schoongemaakt.
Mooie ligging vriendelijk personeel.
Wij hebben er een heel mooie week gehad.
Alleen de tijd vliegt voorbij.

met partner, Apr. 2014
"Niet meer van deze tijd"vertalen
henk
3,0
2,0
4,0
7,0

13-4-2014 Het park is is deprimerend oud, alle huisjes lijken de afgelopen 30 jaar niet meer onderhouden te zijn. Zwembad & personeel is nog steeds prima, maar voor dit geld kan je op andere plekken veel goedkoper veel betere huisjes krijgen.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kemp...

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Veel te beleven!"vertalen
Fam V.
10,0

6-4-2014 Super weekend gehad met heel de familie. Kinderboerderij was fantastisch met al die kleine geitjes en 2 jonge ezeltjes. Waterski en High Adventure stoer om te doen. We hebben genoten en komen zeker weer terug. Bedankt Kempervennen team.

met partner, Mrt. 2014
"Wifi 25 euro per persoon voor een week"vertalen
Jakob
8,0

9-4-2014 Waar je elders gratis Wifi krijgt, betaal je per persoon 25 euro om een week gebruik te maken van Wifi, dit is geldklopperij.

Ganzen lopen rondom de huisjes, met als gevolg ganzenpoep...

"Superplek, supercottage, supervakantie"vertalen
Miriam Stoppelenbur...
9,0

4-4-2014 Van broodjesservice tot Aqua Mundo, van kinderboerderij tot speeltuin, van parkeerplaats tot VIP-cottage en van sauna tot bubbelbad. Alles was tip-top in orde. We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad. En het weer werkte ook nog mee.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken"vertalen
P. Gerrits
7,0

17-4-2014 een week op dit park verbleven wat een tegervaller. We komen al jaren op center parcs maar dit park is wel erg achter uit gegaan. Op dit park zien ze ons niet meer!

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Gedateerde cottages met kuilvormige matrassen"vertalen
Hans
8,0

9-4-2014 We hadden een "Premium" huisje geboekt voor 8 personen, dit bleek zeer gedateerd met een krakende vaatwasser deur, veel beschadigingen en een ouderwets sneeuwende TV. Er was slecht WiFi bereik waardoor er nagenoeg geen dataoverdracht mogelijk bleek.
Alle matrassen vormden kuilen, ook al draaide je ze om.
Geen thermostatische en slecht regelbare douche temperatuur.
Kortom echt niet meer van deze tijd en al met al een te dure boeking achteraf gezien.
Verder een prima park met veel mogelijkheden, jammer wel dat er vaak vrij veel kosten gemaakt moeten worden voor de extra's.

met partner, Mrt. 2014
"Heerlijk op het water"vertalen
L.Van Loon
9,0

29-3-2014 De keuze viel dit keer op een woonboot,en het was geweldig! Een prachtig uitzicht en heerlijk rustig,dus een geweldige locatie.Al zal een boot in de zomer erg warm zijn vanwege de open ligging. Het is een erg mooi maar groot park,dus de marketdome is best een eindje lopen.Voor ons was deze afstand niet echt een probleem,omdat wij van wandelen houden. Het buffetrestaurant was geweldig op maandag,maar vonden wij iets minder op donderdag. De steak in het grillrestaurant doet ons nog watertanden,en de avond met entertainment is super. De medewerkers op de Kempervennen zijn heel aardig en erg behulpzaam.De winkeltjes zijn leuk (bezoek ook het outletwinkeltje),en er is altijd wel iets te doen voor wie dat wil.Boerin Maaike liet ons kennismaken met de ezeltjes bij de Donkey Corner en gaf een rondleiding op de kinderboerderij. Deze lieve dame laat zich graag assisteren door kinderen,en alle kids zijn welkom bij haar. Onze midweek kwam veel te snel ten einde, en natuurlijk komen wij terug!

"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
Jacqueline
9,0

21-3-2014 Net terug van een midweek samen met mijn dochtertje.
We hebben het heerlijk gehad. Het zwembad, de speeltuin, de dierenweide, Orrie en zijn vriendjes. Het was allemaal leuk.
We zaten in een comfort huisje( 102), zag er heel netjes uit. Was goed schoongemaakt. Ik kan echt niks verzinnen wat me tegen viel.
In restaurant the Grill gegeten, wat een vriendelijke serveerster. Ze deed het zo leuk met mijn dochtertje.
Nou ja zoals al merkt, ik ben heel enthousiast. Ga zeker hier nog eens heen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?