Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen *****

Center Parcs De Kempervennen
8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs De Kempervennen bij:

2835 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Leuk, voor een keertje.Park is verouderd, erg duur

Barbara, 16-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Groot park, voelt verouderd aan. Kindercottage was sterk verouderd, slechte bedden en geen comfortabele bank. De locatie ,cottage 416 , maakte echter veel goed. Tussen de bomen, vrij uitzicht naar de speeltuin en waterplas met de waterskiërs.

Marketdome was vol en onoverzichtelijk, het duurde zeer lang voordat je geholpen word op een terrasje en omdat er veel mensen door het terras lopen is het niet echt gezellig. Veel activiteiten op het park maar daar moet flink voor worden betaald. Omgeving van de Kempervennen is heel fijn om te wandelen en fietsen.

Zwembad viel erg in de smaak bij de kinderen, vind het echter klein en oud, prijzen voor horeca belachelijk hoog.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Het was fantastisch

G. Renne, 13-10-2017
  • Onderkomen10

Het was een fantastische vakantie samen met mijn man. Kempervennen is echt leuk voor iedereen. Voor stelletjes en gezin. En ook voor kinderen! We hebben elke dag genoten. Lekker gezwommen, lekker gegeten en de prijzen vallen reuze mee. De avond shows zijn erg vermakelijk, voor kids en volwassenen vooral met de crazy bingo hebben we erg gelachen. Lekker glaasje wijn bij het Grand Cafe. De premium cottage was perfect, je hebt er alles wat je maar nodig kan hebben van espresso machine tot tosti apparaat. We zijn allebei erg blij dat we voor deze vakantie gekozen hebben en gaan zeker weer. Veel mooie foto's gemaakt en herinneringen opgedaan.
Gereisd met partner in oktober 2017

Veel te doen met de kinderen

Joline van den Dries, 11-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben een midweek vakantie gevierd in cottage 032.

Je kunt al veel activiteiten plannen via de app, Het is jammer dat veel activiteiten nog extra geld kosten en dan ook best prijzig zijn, Gelukkig zijn er ook veel dingen te doen die niets extra kosten. Vooral de kinderboerderij en ottervijver waren populair bij onze kinderen (3 en 1 jaar). Het is een mooi park met veel groen, goed verzorgd en een fijne sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

genoten van bungalow,rust,natuur en lekker eten

cobi, 10-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hadden een bungalow gekozen die we eerder hadden gehad.Een Eden Premium cottage, nr 776. Geboekt met rentepunten van de ING, vroegboekkorting,seniorenkorting dus goed te doen voor een midweek! Ligging achterin maar wij hebben fietsen bij ons dus goed om naar de plaza te rijden.Helemaal vrij, groen om je heen en rust! Heel veel licht door grote partij ramen. Alle voorzieningen aanwezig o.a. 2e tv, bubbelbad,afwasmachine etc.

De plaza is ook erg gezellig,gegeten bij pizzarestaurant en wij vonden het heerlijk. Personeel ook erg aardig, trouwens allemaal op het park, ook bij infobalie en andere medewerkers. Er ontbrak een terrasstoel en die werd gelijk gebracht. Belangrijk ook: goede bedden! heerlijk geslapen.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van zwembad of activiteiten, omdat we altijd op pad gaan. Dat doen we wel als we met de (klein-)kinderen zijn.

De bungalow was ook goed schoongemaakt, ja, er zit wel steeds ergens spinrag of een spin of mug in huis, maar dat hoort bij de tijd van het jaar. dat heb je thuis ook. Wij hadden goed weer en hebben genoten van de omgeving en elke dag in de bossen en langs dorpjes gefietst! Zelfs kunnen picknicken in het bos! We hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

te duur voor een bungalow uit het jaar 0

fam. Fritsen, 9-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

wij zijn een weekend geweest. Toen we in de bungalow kwamen kwam een smerige varkenslucht ons tegemoet. spinnenwebben in diverse hoeken en lampen, kledingkasten waren niet schoon, servies stond niet schoon in de kast, urinelucht in de wc, enz. enz.

Zijn gaan klagen bij receptie, en kregen als tegemoetkoming een gratis ontbijtbuffet voor 8 pers.in het restaurant, en er kwamen nog 2 schoonmakers om de boel te reinigen.

Zwembad was goed.

Wij komen hier niet meer terug, tenzij de huisjes een update hebben gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fantastische

Sandy troost, 8-10-2017
  • Onderkomen10

We waren in ons huisje niet goed schoon gemaakt al you can eat evergreens eten word snel koud bingo was gezelig familie quiz gezellig zwembad gezellig game of house gezelig en bij nonnas pizza pasta heerlijk pizzas daar en poolen was erg leuk

Genoten!

Debbie, 8-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Huisjes waren oud maar schoon. Het park is wel groot dus wij hebben maar fietsen gehuurd, want alles ligt best ver van elkaar af. Ook niet opdringerig als je in de market dome zit om drinken te bestellen. Dat heb ik wel anders mee gemaakt. Wij gaan zeker nog een keer...
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen tweede keer

L S, 8-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Erg verouderd. Huisje was niet schoon. Bestel ook aub geen pizza in het restaurant want die zijn niet te eten. Wij hebben er allemaal van moeten overgeven. Omgeving is wel mooi.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Ontspannen gezellig sfeervol

Cvdb, 29-9-2017
  • Onderkomen6

Zwembad perfect, ligging goed,minder goed de prijzen zijn hoog in de marketdome
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Arjan, 27-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen1

De huisjes zijn vies en aan renovatie toe. Buiten om het huisje is het ook vies. We hebben dit bij de receptie gemeld, maar......... vriendelijk blijven lachen en niets doen!

Het zwembad is goed en de rest van de activiteiten ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 8.26 uit 10 op basis van 2880 reviews.