Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1158 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1158 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 862 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Nov. 2014
"Superleuke vakantie!"vertalen
Stefan Vermunt
7,0

15-11-2014 Een superleuke vakantie op een erg mooi en groot park.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Kindvriendelijk park met voor ieder wat wils"vertalen
Ankie keeris
8,0

12-11-2014 We zaten in bungalow 272. Een vip bungalow met 2 slaapkamers. Ruim, schoon met sauna en alles wat we nodig hebben. Een box en bedje voor ons dochtertje van 3 maanden en voldoende speelruimte voor onze andere dochter. Genoten van de mooie ligging aan het meer, het zwembad, de activiteiten en het entertainment. Alles is op het park aanwezig en service staat centraal! We zijn al vaker hier geweest en gaan zeker weer terug.

Met vrienden, Nov. 2014
"Verouderde huisjes voor teveel geld!"vertalen
Karin van Kessel
3,0
9,0

11-11-2014 Ik weet dat ze bezig zijn met het opknappen van de cottages maar vraag dan voor de verouderde cottages niet zo'n hoge prijs. Ons huisje was verpaupert, de badkamer rook naar schimmel en uit de koelkast kwam een rotte lucht terwijl er niets in lag. De gordijnen waren allen verschoten, verf was vergeeld/verrookt en de schrootjes op het plafond waren beschadigd en vergeeld. Al met al een verschrikkelijk huisje.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kem...

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Erg leuk park! Veel te doen voor de kinderen."vertalen
Tanja
8,0

10-11-2014 Kempervennen is een erg leuk park om heen te gaan. Er is veel te doen voor de kinderen. Restaurants zijn goed. Zwembad is top! Echt een aanrader!

Nov. 2014
"Volgende jaar weer!!!"vertalen
e.willemsen
7,0

10-11-2014 Het park de Kempervennen was erg leuk. Leuk zwembad, coole activiteiten.

"Vrijblijvend actief vakantiepark"vertalen
Karin claessens
7,0

09-11-2014 Wij zitten in woonboot 305. Het uitzicht is hier super, ik denk in de zomer nog wel mooier. Het is hier veel rustiger dan aan de overkant bij de huisjes, maar moeten daarom wel een stukje wandelen naar "het centrum". Maar dit was een bewuste keus. Ik zou hier niet gaan zitten met kleine kinderen, maar voor ons (kinderen 8 en 10) is het perfect. We kijken hier het hele meer over met een mooie bosrand eromheen. We hebben dit weekend aan veel activiteiten meegedaan en doen het de komende 2 dagen lekker rustig aan, heerlijk.

"Heerlijke plek voor gezinnen."vertalen
Mike Thijssen
9,0

08-11-2014 Heerlijke midweek gehad. Vip cottage was prima in orde en schoon. Volgende keer wel een grotere, met 2 honden 1 kind (10 maanden) en 4 volwassen was de 4 persoons cottage wel iets aan de kleine kant. (Maar dit was eigen schuld natuurlijk) genoeg voorzieningen, activiteiten en heerlijk eten. Om dan toch wat minpuntjes te noemen, de WiFi op het park is erg traag en vond het zwembad wat aan de frisse kant.

Met partner, Nov. 2014
"Met actie prijs leuk; normale prijs te hoog"vertalen
Topper
7,0

07-11-2014 Net terug van midweekje in dit prachtig gelegen herfstbos. Geboekt via actie, dus niet al te veel betaald, voor een 6 pers Comfort =standaard) Cottage. Hadden 4 pers geboekt. Konden bij aankomst meteen upgraden naar mooier huisje maar zijn eerst gaan kijken naar ons toegewezen (nr 447) onderkomen. Was inderdaad verouderd maar prima schoon en heel en in de avond kwam schoonmaakdame zelfs nog een bankkussen verwisselen omdat dat naar haar idee niet schoon genoeg was.
Hadden mooi uitzicht op vennetje en lag lekker rustig. Waren wat huiverig geworden door de recenties maar niet ge upgrade en prima week gehad voor dit geld. Normale prijs vinden we wel wat hoog en r mag idd wel wat gebeuren (mijn bed was doorgelegen, ander bed weer beter). Zwembad niet druk meegemaakt, heerlijk gegeten in grillrestaurant.
20 jr geleden hier geweest en het blijft nou eenmaal niet eeuwig nieuw. Tijdens verblijf werd er flink gesnoeid op deel van het park.
Opknapbeurtje hier en daar op zn plaats. Oke!

Met partner, Okt. 2014
"Heerlijk relaxed"vertalen
m.lammers
8,0

07-11-2014 de kempervennen is heerlijk om even bij te tanken, niets moet, alles mag

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prachtig park, maar de bungalows...!"vertalen
Paula
4,0
4,0
8,0

28-10-2014 Wij zaten in een 6-persoons bungalow. Prachtig gelegen aan het grote meer, maar de bungalow liet veel te wensen over. Ondanks dat we gekozen hadden voor een bungalow met Premium extra's, dus ook duurder dan de standaard! Spinnenraggen, troep onder de bedden en banken. Een oude verroeste radiator in de badkamer. Een dakraampje dat te vies is om open te doen. Smerige vloeren die nodig gereinigd moeten worden. Het geurtje dat gespoten is als je aankomt, dat verbloemt dat niet.
Het park op zich blijft fantastisch. Er is veel te doen voor alle leeftijden. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De restaurants zijn prima. Wat wel opvallend is, is dat alles zo duur is geworden. Bijvoorbeeld een kleine bagel zalm op de plaza voor 6,95! Zonder extra's. Jammer, centerparcs, zo creëer je geen tevreden klanten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?