8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bij :

2812 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Een veelzijdig vakantiepark

Cherry, 15-8-2017
  • Onderkomen8

Een groot vakantiepark voor elk wat wils. De huisjes liggen mooi in de bossen. Wat minder was is dat je bij het kluisje bij het zwembad een muntje voor 1 euro moest kopen die je vervolgens na afloop niet meer terugkrijgt.

De restaurants zijn verschillend. Het pizzarestaurant is prima maar het buffetrestaurant wat minder.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig voor jong en oud

Robin de haas, 12-8-2017
  • Onderkomen10

Ons gezin heeft heerlijk genoten bijna 2 weken opdeze park gezellig veel tedoen voor jong en oud kinderboederij geweldig het is een genot om daar tezijn en we gaan snel terug ons 20 jarige trouwdsg tevieren
Gereisd anders in juli 2017

Prima genoten, mooi en verzorgd park. Cottage 984

Jeroen Groeneweg, 10-8-2017
  • Onderkomen8

De ligging van het park, rustig. Geen herrie van buiten af en omliggende wegen. De rust sprak mij aan, daar kwamen wij ook voor. Het mooie van onze tweepersoons cottage was ook het feit dat de tv gedraaid kon worden zodat er ook vanaf bed tv gekeken kon worden.
Gereisd met partner in augustus 2017

een hele leuke vakantie,ondanks wat minder weer

Wilbert, 10-8-2017
  • Onderkomen9

service , gastvrijheid , mooi park , veeel activiteiten om te doen , voor iedere leeftijd .

ondanks dat zo'n huisje 24/7 365 dagen per jaar bewoond wordt zag het er keurig uit , lekker bedden , heerlijke banken en stoelen , VAATWASSER !

Wij blijven terugkomen

Fam. BJG Dekker, vip cottage 122, 9-8-2017
  • Onderkomen9

Gewoon weer tevreden zoals altijd , mooi park, strandje ,een meer , goede restaurants en sfeer , vriendelijk personeel , hond mag mee op vakantie , wij hebben niks negatiefs te melden.
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke tijd gehad

Alex, 9-8-2017
  • Onderkomen8

Park is mooi en vol natuur. Veel te doen en prima zwembad. Alleen het eten bij het buffetrestaurant was de prijs niet waard. De kwaliteit en keuze moet daar echt aanzienlijk verbeteren. Toetjes waren wel prima.

Heerlijk weekje

Edwin Leemans, 8-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Met het gezin een heerlijke week beleefd in de Kempervennen. Cottage 931, gelegen aan de 'rustige' plas. Was gewoon genieten. Vriendelijk en servicegericht personeel. Voor herhaling vatbaar. Edwin Leemans
Gereisd familie in juli 2017

Goede faciliteiten, huisjes sterk verouderd

Hans, 6-8-2017
  • Onderkomen4

Last minute besloten om een weekend weg te gaan in het hoog seizoen. De faciliteiten zijn prima maar de Comfort cottage waarin we zaten was toch wel gedateerd.

De buitenmuren zijn deels groen, badkamervoegen vies en CV ketel met te weinig druk, laat staan dat een deel van de keuken los liet.

De inrichting in jaren niet vervangen.

Ik begrijp dat mensen naar dit park komen voor de dingen die er allemaal te doen zijn maar €850 voor wen weekend zou ik hier niet meer uitgeven en dat is jammer

Gereisd familie in augustus 2017

Het weas fantastisch in Februari gaan we weer!

Marion Sieben, 5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bij het Marketcafe moet je lang wachten voor de bediening komt
Gereisd met partner in mei 2017

ontspannend

Fam. Van de Velde, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Ontspannend verblijf gehad in onze cottage premium 249 met onze tweeling van 8. Propere cottage, rustig gelegen en voorzien alle nodige comfort.

Onze meisjes hebben zich dol geamuseerd op de klimmuur, laser battle en in het zwembad. En als de kindjes tevreden zijn, zijn de ouders dat ook.

We komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 8.27 uit 10 op basis van 2855 reviews.