Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1164 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1164 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 862 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldig"vertalen
Linda
8,0

23-11-2014 Zeer mooi park. Leuk zwembad zeker met kleine kinderen.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
"Center parcs"vertalen
marcel pietersen
10,0

24-11-2014 super park leuke dingen tedoen voor de kids en volwassene leuke huisjes leuke show met anne en de andere

Nov. 2014
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Suzanne Delissen
9,0

21-11-2014 Wij komen geregeld bij centerparcs parken en we hebben dit keer gekozen voor de Kempervennen. We verbleven in eden premium cottage 755. Hier betaal je wel wat meer voor maar het is naar ons idee zeker de moeite waard want zowel deze luxe cottage als de omgeving van deze cottage is heel erg mooi verzorgd . Je merkt dit bijvoorbeeld al aan de paden naar de cottage toe die al mooi verhard zijn zodat je niet door modder of zand heen hoeft en dat is zeker fijn als je zoals bij ons een rolstoel bij je hebt. De cottage is ook heel luxe, ruim en licht.
Tijdens ons verblijf hebben we lekker gegeten in het buffetrestaurant in de market dome en we hebben ook regelmatig een terrasje gepikt op de market dome in het grand cafe.
We hebben genoten van de activiteiten met name de show night stradinario waar na afloop een van de meiden (Veerle) die in deze show mee deed nog even een gezellig praatje kwam maken. Ook dit was een hele geslaagde avond.
Wij hebben genoten en komen zeker terug!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kem...

"Altijd leuk!"vertalen
Richard-Bianca
9,0

24-11-2014 De Kempervennen is ėėn van de mooiste parken van Center Parcs! We zijn met z'n 15 e geweest, met z'n allen in een huisje! We hadden genoeg slaapruimtes en een paar bubbelbaden erbij, heerlijk! Helaas was niet alles goed schoongemaakt en deden er een aantal lampen het niet, maar dit heeft de pret niet mogen drukken! Was weer een top weekendje!

"Fantastische plek"vertalen
Marion milder
9,0

21-11-2014 Mooie vakantie gehad. Genoten van het zwembad, wannabe prins/ prinses programma, alle entertainment en de shows. Heerlijk gegeten in familierestaurant. Leuk gewinkeld op het park zelf. Daar in het bijzonder gezien hoe een medewerkster (Riet) op een fantastische warme manier om ging met een klant. Het park zelf is mooi aangelegd met voor iedere bungalow privacy. Kortom mooi park, genoeg te doen en te beleven en klantvriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.

Met vrienden, Nov. 2014
"Superleuke vakantie!"vertalen
Stefan Vermunt
6,0
7,0

15-11-2014 Een superleuke vakantie op een erg mooi en groot park.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Kindvriendelijk park met voor ieder wat wils"vertalen
Ankie keeris
8,0

12-11-2014 We zaten in bungalow 272. Een vip bungalow met 2 slaapkamers. Ruim, schoon met sauna en alles wat we nodig hebben. Een box en bedje voor ons dochtertje van 3 maanden en voldoende speelruimte voor onze andere dochter. Genoten van de mooie ligging aan het meer, het zwembad, de activiteiten en het entertainment. Alles is op het park aanwezig en service staat centraal! We zijn al vaker hier geweest en gaan zeker weer terug.

Met vrienden, Nov. 2014
"Verouderde huisjes voor teveel geld!"vertalen
Karin van Kessel
6,0
3,0
9,0

11-11-2014 Ik weet dat ze bezig zijn met het opknappen van de cottages maar vraag dan voor de verouderde cottages niet zo'n hoge prijs. Ons huisje was verpaupert, de badkamer rook naar schimmel en uit de koelkast kwam een rotte lucht terwijl er niets in lag. De gordijnen waren allen verschoten, verf was vergeeld/verrookt en de schrootjes op het plafond waren beschadigd en vergeeld. Al met al een verschrikkelijk huisje.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Erg leuk park! Veel te doen voor de kinderen."vertalen
Tanja
8,0

10-11-2014 Kempervennen is een erg leuk park om heen te gaan. Er is veel te doen voor de kinderen. Restaurants zijn goed. Zwembad is top! Echt een aanrader!

Nov. 2014
"Volgende jaar weer!!!"vertalen
e.willemsen
7,0

10-11-2014 Het park de Kempervennen was erg leuk. Leuk zwembad, coole activiteiten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?