Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1058 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1058 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 808 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, 2014
"Goeie vakantie gehad"vertalen
anoniem
7,0

18-09-2014 Fris voor maandag! Jammer dat pizza en pasta dicht is op di en wo. Bewegwijzering kan beter. Meubelair is beleefd, niet slecht maar gebruikersporen aanwezig.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
"Kinderparadijs"vertalen
Monique
8,0

17-09-2014 Normaliter ben ik alleen maar te vinden in het zwembad met de kids, maar nu mijn kinderen wat ouder zijn heb ik de kidsclub ontdekt. Wat een leuke, vriendelijke mensen werken hier. Echt geweldig!

"Geweldig genoten"vertalen
Vanessa
9,0

18-09-2014 Momenteel verblijven wij in de kempervennen. Heerlijk genoten. Al het personeel is super vriendelijk en het park heeft super veel te bieden en erg schoon. Vanavond mogen genieten van een fantastische show!! Wat een genot om naar te kijken. Jammer dat deze niet een uurtje eerder begon. Wij waren hier met een baby van 7 weken en dochter van bijna 4, maar voor hun was dit een beetje laat. Neemt niet weg dat we super genoten hebben. Show was heel professioneel en werd live gezongen. Echt fantastisch en erg origineel. Wij komen zeker terug!!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kemp...

met partner, Sept. 2014
"Tegenvaller voor een ViP huisje"vertalen
Anne
4,0
9,0

15-09-2014 VIP huisje geboekt, helaas was de slaapkamer zeer muf/vochtig en de bedden waren schandalig slecht.
Ook waren er meerdere dagen race activiteiten op het circuit, daardoor stank- en geluidsoverlast!

Verder zeer vriendelijk personeel en een fijn zwembad en lekker eten en drinken.

met oudere kinderen, Sept. 2014
"Leuk vakantiepark!"vertalen
Esther
10,0

17-09-2014 Wij zijn net terug van een weekendje Kempervennen. Onze bungalow was mooi en rustig gelegen. Vooral de activiteiten op het park zijn erg leuk, wij hebben met de familie de High Adventure gedaan wat echt een aanrader is! Verder veel tijd doorgebracht in het zwembad wat erg mooi is en een leuke wildwaterbaan heeft.

met jonge kinderen, 2014
"Altijd heerlijk genieten in Centerparcs!"vertalen
koelewijn
10,0

11-09-2014 Wij verblijven regelmatig in Centerparcs en hebben er fantastische herinneringen aan! Ik geniet van elk verblijf zelfs na 50X !!!!
En het commentaar wat veel gegeven word hier, tsja Nederlanders klagen nou eenmaal. Er zijn idd cottages die aan renovatie toe zijn, wij kiezen daarom meestal voor een VIP cottage (heb je ook vele extra's) en heb je dat probleem niet, en mocht er onverhoopt toch wat zijn en je meld dit op een normale en vriendelijke manier dan doen ze er alles aan om het probleem snel en goed op te lossen. En beter dan dat kan je het in Centerparcs niet hebben. Wil je meer? Dan zou je in het vliegtuig richting mexico o.i.d. moeten stappen, maar daar zijn ook dingen mis. Geniet gewoon van je verblijf en stoor je niet aan alles!! Mijn buren thuis maken ook wel eens herrie...
Ik geef een dikke duim aan de Kempervennen! Met oud en nieuw gaan we voor het eerst in een woonboot, (eerste rang voor het vuurwerk haha) we zijn benieuwd hoe de boten zijn! we hebben er weer zin in!

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
.......
3,0
3,0

11-09-2014 Huisje was erg vies
Hing een nare geur in het huisje
Misschien een idee om horren voor de ramen te doen,ramen konden niet open vanwege de vele muggen.
Kapot geslagen muggen tegen het plafond
Rondom het huisje veel afval

Voor kinderen was het park prima, veel vermaak.

"Toe aan grondige renovatie"vertalen
Michiel
4,0
7,0

11-09-2014 Laat ik positief beginnen: Het park is schitterend gelegen in de bossen en aan een groot meer. Voor kinderen is er veel te doen en die hebben het dan ook geweldig naar hun zin gehad, alleen jammer dat je wel overal los voor moet bijbetalen.
De huisjes hebben echt hun beste tijd gehad, ze zijn klam en krap. De meubels zijn al jaren afgeschreven. De tweepersoons bedden zijn doorgezakt, maar de stapelbedden juist weer knetterhard. De schoonmaak kan en moet ook echt beter, insectenresten op plafond en wanden kunnen echt niet.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk groot park, maar wel oud."vertalen
Stefanie
1,0
7,0

16-09-2014 We hebben een prima vakantie gehad, met name de kinderen (3 jaar, 6 maanden) hebben genoten. Het park is groot en biedt vele leuke faciliteiten. De Aqua Mundo is leuk ingericht.

Voor ons echter een groot minpunt: de cottage. Vochtig, de kinderkamer was vies, maar bovenal hadden we speciaal een kindercottage geboekt omdat we dan een speelkamer zouden hebben en er op rekenden dat we dan weliswaar geen omheind terras zouden hebben, maar wel een terras met speelruimte en een grasveld. Wij dachten: kindercottages staan natuurlijk niet aan het water want dat kan nooit...

Er was een klein terras, dat liep direct redelijk steil tussen de bomen af naar een vies, stinkend water waardoor het terras ook nog eens vergeven was van de muggen. Door de gevaarlijke ligging en het gebrek aan speelruimte kon onze dochter van 3 dus niet naar buiten! Het enige merkbare van de kindercottage bleek uiteindelijk een poppenkast en de verlaagde wastafel. Zonde!

met partner, Sept. 2014
"Ons verblijf was zeer goed"vertalen
W.v.Herwijnen -Gerr...
8,0

16-09-2014 Wij zijn al 50xmaal op Park de Kempervennen,dat doe je niet als je niet zeer tevreden bent.
En als de gezondheid het toelaat nog veel keren meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?