Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1118 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1118 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 815 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2014
"Geen centerparcs meer voor ons"vertalen
Lutgens
4,0

15-10-2014 het park ligt in een mooie omgeving en dicht bij Eindhoven. Helaas zullen wij hier niet meer komen omdat de service ronduit slecht is. Via huisjes zijn vernieuwd maar niet veel van te merken omdat het erg vies was en een likje verf niet verkeerd was. Het eten is ook erg slecht vooral voor de prijs wat je er voor betaald. Personeel is ook niet behulpzaam of professioneel. Je betaald veel voor weinig erg jammer omdat het allemaal beter kan.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
"Verrassend goed!"vertalen
d. wild
9,0

21-10-2014 we hadden een actie park geboekt voor een midweek in de herftvakantie (13-10 tm 17-10) en kwamen op de kempervennen terecht. we waren enigszins teleurgesteld gezien slechte reviews...maar dat viel allemaal heel erg mee! we zaten in huisje 241. dit huisje was schoon! geen doorgelegen matrassen, geen beestje en rook goed! hadden we totaal niet verwacht! helemaal geen uitgeleefd huisje!na de afgelopen 2 keren bij centerparcs in een edenvip en waterfront te hebben gezeten waren we bang dat dit heel erg tegen zou vallen en dat we uiteindelijk zouden balen....maar dat was helemaal niet zo! tuurlijk is vip lekker en niks kan tippen aan de waterfront waar we van t zomer in zaten maar gezien de prijs was het onderkomen prima in orde. leuk park. mooi zwembad voor kinderen, goede golven. de gezelligste marketdome, vriendelijk personeel, vooral in de kledingwinkel..heel erg behulpzaam. kidsclub lampion maken was ook heel leuk met de dames van centerparcs!

Okt. 2014
"Een heerlijke plek voor bv midweek"vertalen
Ineke Korver
8,0

18-10-2014 CenterParks de Kempervennen is goed bevallen voor onze familie midweek
Groot opgezet veel water en bos, heerlijk zwembad

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kem...

met oudere kinderen, Okt. 2014
"Even geen center parcs meer."vertalen
Velle
4,0

18-10-2014 Een ander park van center parcs gekozen. Keuze viel op Kempervennen ivm mooiste zwembad. Viel tegen, was zeker niet mooier dan Hutteheugte. Het parc blijft mooi, maar zijn echt afgeknapt op het huisje. (8 pers.Premium). Niet goed schoongemaakt onder banken, kussens de van de bank, spinnerag, dode vliegen op de muren/schilderijen. Keukenlades liepen slecht, bedden lagen wat door, kortom verdient een opknapbeurt. Wij hadden ook erg veel last van dikke bromvliegen. Hebben er denk ik wel 150 !! doodgemaakt in een midweekje. Hadden dit beter kunnen melden werd gezegd, maar hebben dit niet gedaan. Evengoed genoten, maar niet door het huisje.

"Mooie bosrijke omgeving"vertalen
Fam. Valk
5,0

18-10-2014 Het is een heel mooi park en rustig park middenin de bossen. De huisjes zijn goed maar ze mogen iets schoner. In de slaapkamer was een heel erg vies stopcontact. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de huisjes.
De prijsverhouding is erg duur. In de supermarkt betaal je dubbel zoveel als in de gewone supermarkt. De prijzen in de restaurants zijn ook erg duur. Wij hebben hier dan ook geen gebruik van gemaakt. Valkenswaard ligt vlakbij waar een goede supermarkt is. Is een leuk plaatsje. Het zwembad is erg leuk.

"Lekker midweekje gehad"vertalen
Marion Keijer
9,0

17-10-2014 Wij zijn hier een midweek geweest, en het is ons erg goed bevallen, we zaten in cottage 665 (6 persoons) en deze lag mooi in het bos en was schoon en ruim. We zagen regelmatig eekhoorntjes en mooie vogels. Op het park is voldoende te doen voor alle leeftijden en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader.

"Midweek in huisje 459"vertalen
sandra boonstra
8,0

17-10-2014 Heerlijk weekje gehad in huisje 459. Dit was een kindercottage met leuk speelgoed voor de kinderen. Ook lekker dichtbij de marketdome!
Service was goed. Er was geen dolcegusto-apparaat maar na dit gemeld te hebben werd er 's avonds al een nieuwe gebracht.
Ik kan me niet in sommige negatieve beoordelingen vinden. Het enige wat een beetje jammer is dat je voor veel activiteiten extra moet betalen!
Omgeving was ook mooi, heerlijk herfstweer hielp ook mee.
Lekker geshopt in eindhoven.
Al met al een park waar we nog graag eens terugkomen.

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Mooi zwembad, maar dat was het dan ook wel"vertalen
Martijn
2,0

20-10-2014 Zwembad is top. De kinderen hebben zich daar uren vermaakt, maar... Dat was het dan ook....Het eten is super slecht. 8 euro voor koude patat een rubberen hamburger en iets wat op cola leek. Daarbij moest je veel te lang wachten. Kindermenu duurde ruim een half uur en was zoals gezegd niet te eten.alles op het park was duur. Kinderanimatie is er praktisch niet in vergelijking tot bijvoorbeeld een park van andere keten... Daarbij veelte duur voor een weekend. 1000 euro voor 8 personen, voor wat... Het zwembad?

met oudere kinderen, Okt. 2014
"Na vernieuwing misschien sneller weer."vertalen
Weinbrecher
7,0

19-10-2014 Receptiepersoneel vriendelijke, fietsverhuur vriendelijk en behulpzaam, supermarkt netjes en overzichtelijk, stevige prijzen. Bowling, ongezellig. Plaza, krapjes en veel tafeltjes om aan te eten. Personeel wisselvallig. Snackbar, kwaliteit minder. Zwembad is goed. Binnensport hal, ongezellig. Buitensport, niet betrokken bij derest. Snowworld gezellig binnen en netjes. Cottage (6 personen en was met een tussenwand eventueel tot 1 cottage voor 12 personen te maken), ruim en netjes, indeling keuken meer voor langere mensen. Onderhoud park bij de cottages, netjes en verzorgd. Groot park en wij waren blij met de fietsen. 's Avonds toch wel erg donker (Oktober is het al vroeg donker). Cottages waren opgeknapt, derest is achter gebleven met vernieuwing. Personeel over het algemeen vriendelijk. Het hele park was erg sfeerloos. Prijzen zijn soms erg hoog en de verschillende terrassen gaven weinig "andere" eet of drink creaties.

"Veel activiteiten!!"vertalen
M. vd Kamp
7,0

18-10-2014 We vonden het huisje gedateerd voor een flinke prijs .De huisjes liggen prachtig in de bossen en er liepen ook geitjes rond, die heerlijk van de kastanjes aten!
Het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Er werd geluisterd naar de vragen en er werd ook iets mee gedaan.
Het gourmetten was goed verzorgd en het buffet was heel erg lekker en keus genoeg.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?