Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
976 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 976 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 778 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,8
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Puur genieten!"vertalen
Bram
9,0

17-07-2014 Heerlijk even weg geweest op de kempervennen. Bungalow was prima maar zijn veel buiten geweest. Aanrader is het konijnen knuffelen in de kinderboerderij en het terras bij de sporthal want daarzit een gedeelte voor kinderen waar ze met water kunnen spelen. Erg leuk!

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
met een groep, Juli 2014
"Een grote tegenvaller!"vertalen
Dennis
2,0
3,0
4,0
6,0

20-07-2014 Wij zijn een weekje naar dit park geweest en we zijn bij meerdere locaties van Center Parcs geweest. Dit is de grootste tegenvaller geweest van alle parken waar ik ben geweest. Wij zaten in huisje nummer 247 (Comfort 6 persoons) en bij binnenkomst was het gewoon vies en smerig. De spinnenwebben zaten tussen de verwarming, afzuigkap was ronduit smerig . smerige roestige koelkast en daarnaast waren de huisjes gewoon zo erg vochtig dat er drie mensen erg verkouden en ziek zijn geworden. Helaas hebben we zelf maar wat schoon moeten maken. Bij de receptie krijgen we alleen maar te horen dat ze schoonmaakster er op aan wordt gesproken. Daarnaast waren er weinig faciliteiten te beleven vergeleken andere parken. Het zwembad was verder mooi maar niet heel erg speciaal. Het jammere was dat er soms coolfactor activiteiten in het diepe bad wordt gehouden, maar waar moeten de volwassenen op dat moment heen?

Dit was voor ons de laatste keer. De prijs was ronduit hoog vergeleken andere parken.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi park, leuk zwembad, mooie omgeving."vertalen
Fam. Kampman
8,0

07-07-2014 Heerlijk weekendje op de kempervennen, we hadden een Vip cottage ( 266), deze was mooi schoon, alleen het terras en het gras zat erg onder de eendenpoep, Heerlijk gegeten in het Market restaurant. Ook het waterskiën was leuk om te doen.Kortom heerlijk genieten in een super mooie omgeving.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kemp...

"Fantastische plek"vertalen
anoniem
8,0

29-06-2014 Wij hebben verbleven c052 en waren zeer tevreden over verblijf.strand met mooi weer erg mooi en gezellig sfeertje.veel dieren schildpadden, eentjes enz.bedienibg over het algemeen zeer goed behalve in zwembad.cottage was naar tevredenheid maar niet echt schoon

met vrienden, Juni 2014
"Heerlijk weekendje ontspannen!"vertalen
Mascha
10,0

28-06-2014 We hebben een heerlijk, gezellig en ontspannen weekend gehad! Dit komt mede door de gastvrijheid, super service, netjes onderhouden luxe huis en de vele activiteiten die er op het park te beleven zijn! De (binnen) tennisbaan zag er keurig onderhouden uit en ook de rackets en ballen die we meekregen waren prima! Ook nog een gezellig winkeltje... voor ieder wat wils! We komen zeker nog eens terug!

met een groep, Juni 2014
"Bedden en toilet in cottage"vertalen
Freek Kettner
3,0
2,0
6,0

09-07-2014 de bedden zijn verouderd met veel te zachte matrassen, de toiletten in de bungalows hebben een penetrante urine lucht en als ik een bungalow boek voor 6 volwassenen verwacht ik ook een bungalow met 6 full size bedden en niet een te kort stapelbed met lengte van ca. 1,70 m, waar dan 2 volwasenen zich moeten opvouwen

met jonge kinderen, Juni 2014
"Ontspannen weg"vertalen
Hendrik
6,0

09-07-2014 We hebben (nog net buiten het vakantieseizoen) een weekje in dit park gezeten. We hadden Premium Kindercottage 454. Deze lag vlakbij de Market Dome. Dat heeft voordelen (alle voorzieningen vlakbij) en nadelen (bijna elke avond het feest in de dome kunnen horen in je woonkamer).
Het huisje is voor 6 personen, wij zaten er met twee volwassenen en twee kinderen. Het leek ons klein voor meer dan dat. We vonden bijvoorbeeld dat er erg weinig opslagruimte was (voor boodschappen, maar ook voor spullen) waardoor we één slaapkamer als inloopkast gingen gebruiken. Wat meeviel was dat er meer kinderspullen waren dan vooraf in de info stond (o.a. ook een aankleedkussen, potje). Er was ook een aparte wastafel op kinderhoogte, daar was onze oudste erg blij mee.
Lekkere week gehad, het zwembad was leuk en de kinderactiviteiten prima. Het buffetrestaurant viel een beetje tegen (maar is wel een handige formule als je kleine kinderen mee hebt). Prijzen op het park verder aan de hoge kant.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Heerlijk om tot rust te komen"vertalen
ottenhoff
5,0
5,0
8,0

29-06-2014 Het park is ruim ondanks de aantal personen die op het park verblijven is het erg rustig.Alleen in het zwembad merk je dat het drukker is.Comfort cottage c742 is aan renovatie toe.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Leuk weekendje weg"vertalen
jamie
7,0

29-06-2014 Al van kleins af aan meerdere parken bezocht maar het idee dat er weinig vernieuwibg is.het concept is uitstekend maar mag wel eens in nieuw jasje gestoken worden.uitcheck 10.00 zou verlaat mogen worden eventueel tegen kleine bijbetaling.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Veelzijdig park"vertalen
klaassen
8,0

29-06-2014 Prachtig natuur en omgeving, zwembad grandioos , goed onderkomen en prima prijs kwaliteitsverhouding indien geboekt via actie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?