Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1120 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1120 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 823 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prijs en kwaliteit lopen erg ver uiteen."vertalen
Frank
2,0
1,0
1,0
3,0

21-10-2014 Afgelopen weekend naar de "Kempervennen" geweest.
De eerste indruk van onze cottage was BAH !!, schimmel / spinnen rag / vieze vlekken. Deze vuiligheid was niet te maskeren met het overdreven frisse geurtje dat waarschijnlijk in de cottage wordt gespoten door de poetsploeg.

In het zwembad een aantal Panini's besteld, koud / verlept en smakeloos voor € 4,75 !!, en een kop koffie voor € 2,25 waar je de krant door kon lezen (kon net zo goed voor thee doorgaan)

Je merkt duidelijk dat overal op bespaard wordt, helaas staat hier wel een torenhoge prijs tegenover.

Voor ons was dit het laatste bezoek aan Centerparcs, afschuwelijk duur voor een gedateerd / oud / vies / muf / onderkomen huisje.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
Met partner, Okt. 2014
"Geen centerparcs meer voor ons"vertalen
Lutgens
4,0

15-10-2014 het park ligt in een mooie omgeving en dicht bij Eindhoven. Helaas zullen wij hier niet meer komen omdat de service ronduit slecht is. Via huisjes zijn vernieuwd maar niet veel van te merken omdat het erg vies was en een likje verf niet verkeerd was. Het eten is ook erg slecht vooral voor de prijs wat je er voor betaald. Personeel is ook niet behulpzaam of professioneel. Je betaald veel voor weinig erg jammer omdat het allemaal beter kan.

"Gastvrij Brabant."vertalen
Christel
8,0

23-10-2014 Vorige week een midweek verbleven in De Kempervennen. Heerlijke vakantie gehad. Park heeft veel bos en water. Veel activiteiten, zoals: Skiën, Scubadiving, Sportvelden, Midgetgolf......... Een fantastisch waterparadijs, waar we ons heerlijk hebben vermaakt. Lekker gegeten in Evergreenz, een all you can eat restaurant in de Marketdome. Verder is een bezoek aan Valkenswaard, met de weekmarkt, ook een aanrader. Huisje was wat gedateerd, maar zeer schoon met goede bedden en een prachtig uitzicht. Wij komen zeker weer terug. hebben genoten.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kem...

"Verrassend goed!"vertalen
d. wild
9,0

21-10-2014 we hadden een actie park geboekt voor een midweek in de herftvakantie (13-10 tm 17-10) en kwamen op de kempervennen terecht. we waren enigszins teleurgesteld gezien slechte reviews...maar dat viel allemaal heel erg mee! we zaten in huisje 241. dit huisje was schoon! geen doorgelegen matrassen, geen beestje en rook goed! hadden we totaal niet verwacht! helemaal geen uitgeleefd huisje!na de afgelopen 2 keren bij centerparcs in een edenvip en waterfront te hebben gezeten waren we bang dat dit heel erg tegen zou vallen en dat we uiteindelijk zouden balen....maar dat was helemaal niet zo! tuurlijk is vip lekker en niks kan tippen aan de waterfront waar we van t zomer in zaten maar gezien de prijs was het onderkomen prima in orde. leuk park. mooi zwembad voor kinderen, goede golven. de gezelligste marketdome, vriendelijk personeel, vooral in de kledingwinkel..heel erg behulpzaam. kidsclub lampion maken was ook heel leuk met de dames van centerparcs!

"Erg mooi park"vertalen
danielle
7,0

20-10-2014 Erg mooi park, super vriendelijke mensen, veel te doen op park, daarnaast super mooie omgeving om te fietsen of te wandelen. We hadden huisje 201. Erg ruim en super ligging.Wij komen absoluut terug .

Okt. 2014
"Een heerlijke plek voor bv midweek"vertalen
Ineke Korver
8,0

18-10-2014 CenterParks de Kempervennen is goed bevallen voor onze familie midweek
Groot opgezet veel water en bos, heerlijk zwembad

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Even geen center parcs meer."vertalen
Velle
4,0

18-10-2014 Een ander park van center parcs gekozen. Keuze viel op Kempervennen ivm mooiste zwembad. Viel tegen, was zeker niet mooier dan Hutteheugte. Het parc blijft mooi, maar zijn echt afgeknapt op het huisje. (8 pers.Premium). Niet goed schoongemaakt onder banken, kussens de van de bank, spinnerag, dode vliegen op de muren/schilderijen. Keukenlades liepen slecht, bedden lagen wat door, kortom verdient een opknapbeurt. Wij hadden ook erg veel last van dikke bromvliegen. Hebben er denk ik wel 150 !! doodgemaakt in een midweekje. Hadden dit beter kunnen melden werd gezegd, maar hebben dit niet gedaan. Evengoed genoten, maar niet door het huisje.

"Mooie bosrijke omgeving"vertalen
Fam. Valk
5,0

18-10-2014 Het is een heel mooi park en rustig park middenin de bossen. De huisjes zijn goed maar ze mogen iets schoner. In de slaapkamer was een heel erg vies stopcontact. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de huisjes.
De prijsverhouding is erg duur. In de supermarkt betaal je dubbel zoveel als in de gewone supermarkt. De prijzen in de restaurants zijn ook erg duur. Wij hebben hier dan ook geen gebruik van gemaakt. Valkenswaard ligt vlakbij waar een goede supermarkt is. Is een leuk plaatsje. Het zwembad is erg leuk.

"Lekker midweekje gehad"vertalen
Marion Keijer
9,0

17-10-2014 Wij zijn hier een midweek geweest, en het is ons erg goed bevallen, we zaten in cottage 665 (6 persoons) en deze lag mooi in het bos en was schoon en ruim. We zagen regelmatig eekhoorntjes en mooie vogels. Op het park is voldoende te doen voor alle leeftijden en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader.

"Midweek in huisje 459"vertalen
sandra boonstra
8,0

17-10-2014 Heerlijk weekje gehad in huisje 459. Dit was een kindercottage met leuk speelgoed voor de kinderen. Ook lekker dichtbij de marketdome!
Service was goed. Er was geen dolcegusto-apparaat maar na dit gemeld te hebben werd er 's avonds al een nieuwe gebracht.
Ik kan me niet in sommige negatieve beoordelingen vinden. Het enige wat een beetje jammer is dat je voor veel activiteiten extra moet betalen!
Omgeving was ook mooi, heerlijk herfstweer hielp ook mee.
Lekker geshopt in eindhoven.
Al met al een park waar we nog graag eens terugkomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?