Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****

Center Parcs De Kempervennen*****
1132 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****
Kempervennendreef 8, 5563 VB, Westerhoven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1132 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 860 vakantiefoto's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** vinden. Je kunt 9 video's van Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen***** met andere accommodaties in Westerhoven.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,9
6,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prachtig park, maar de bungalows...!"vertalen
Paula
8,0

28-10-2014 Wij zaten in een 6-persoons bungalow. Prachtig gelegen aan het grote meer, maar de bungalow liet veel te wensen over. Ondanks dat we gekozen hadden voor een bungalow met Premium extra's, dus ook duurder dan de standaard! Spinnenraggen, troep onder de bedden en banken. Een oude verroeste radiator in de badkamer. Een dakraampje dat te vies is om open te doen. Smerige vloeren die nodig gereinigd moeten worden. Het geurtje dat gespoten is als je aankomt, dat verbloemt dat niet.
Het park op zich blijft fantastisch. Er is veel te doen voor alle leeftijden. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De restaurants zijn prima. Wat wel opvallend is, is dat alles zo duur is geworden. Bijvoorbeeld een kleine bagel zalm op de plaza voor 6,95! Zonder extra's. Jammer, centerparcs, zo creëer je geen tevreden klanten.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @dejongfreek Dat was dag 5 op @CPKempervennen in #Westerhoven! Prachtige omgeving en een heerlijk potje #Bossaball! #campingtour http://t.co/YKmEMbnDSK --- Bron: https://twitter.com/dejongfreek/status/358718017225490433
Met een groep, Okt. 2014
"Aangenaam verblijf"vertalen
Emilie
7,0

27-10-2014 Wij hadden een aangenaam verblijf, behalve de niet-gepoetste cottage toen we toekwamen en de flut-paintball-activiteit was het echt leuk.
Bij de paintball blokkeerde de geweren continue en wanneer je dan 1x kon schieten was je gelijk 4 bolletjes kwijt... ook was er een uur voorzien maar hebben we al bij al maar 30 min gespeeld.
De niet-gepoetste cottage; hierbij waren er nochtans poetsvrouwen langsgeweest maar toch stoorden hen blijkbaar de spinnenwebben en het papier dat overal terug te vinden was niet.

"Vieze en verouderde cottages"vertalen
Ben
6,0

24-10-2014 Cottages zijn verouderd, zeker niet schoon en dienen snel onderhouden te worden.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Center Parcs De Kem...

"Mooi park"vertalen
peter
8,0

25-10-2014 mooi park wel verouderde huisje wat wel schoon was.de prijs kwaliteitverhouding vind ik niet goed je betaald best veel voor je huisje maar moet op het zwembad na voor alle activiteiten fors betalen,Jammer!!
Maar voor de rest een prima vakantie gehad

"Mooie omgeving en onderkomen"vertalen
marek molenbuur
8,0

25-10-2014 Wij zijn een midweek geweest in een cottage voor 5 personen. Prima huisje met premium service. Dus bedden opgemaakt, altijd makkelijk. Nescafé dulce koffieautomaat. Ben zelf geen koffiedrinker maar mijn moeder genoot van dit apparaat. Tv zenders en beeld was slecht. Lekkere bank waar de kinderen met de kussens konden spelen. Mijn matras was wat doorgezakt maar andere weer niet. Toch heb ik goed kunnen slapen. 2 toiletten en goede badkamer. Wij hadden uitzicht op het meer en met de herfst heerlijk. Personeel bij receptie erg vriendelijk. Ook hulp doordat het cilinder van het slot was vervangen en wij niet binnen konden komen was snel geregeld. Moest wel even telefoonnummer zoeken van de receptie. Mooie zou zijn als je dat gelijk via de center parcs app kunt doen. Aqua monde zwembad was heerlijk en ook de eetgelegenheden was prima. Jammer dat voor de kleine kinderen niet een mooiere indoor speelgelegenheid is. Wij zij naar het DAF museum gegaan en was ook leuk.

"Als vanouds"vertalen
Margreet Hofman
7,0

24-10-2014 Park is mooi. Erg groot, dus flink druk in het zwembad. Maar verder is alles even mooi en prettig.
Huisjes zijn wat verouderd maar toch nog netjes genoeg.
Internet is erg duur, 24,25 voor 4 dagen en ook niet optimaal.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Ontspannende vakantie"vertalen
Nadine
8,0

29-10-2014 Hebben 7 dagen een VIP cottage gehad. Mooi ruim huisje . Ook voldoende opbergruimte en elektrische apparatuur. Gevarieerde keuze aan broodjes elke morgen. Min puntje elke dag als we rond 10.00 in supermarkt kwamen was er geen krant meer te krijgen. Hadden huisje 001. Super uitzicht. Nadeel iedereen loopt constant langs huisje en kijk naar binnen . Waardoor je iets minder privacy had.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Super mooie cottage en prachtig zwembad"vertalen
michapetra
7,0

26-10-2014 M.R. Hoogendoorn cottage 806/807. Wij hadden een samengestelde 12p. cottage (2x6p waar wand tussen uit was) die erg mooi luxe (premium eden) goed onderhouden en super groot was. zie foto's. We hebben een gezellige week gehad waarin vooral de 4 kinderen (8-15 jaar) veel in het zwembad zijn geweest. De wildwaterbaan was voor hun favoriet, maar zelf vonden wij de bubbelbaden en solarium erg lekker. Leuk was het om naar de vissen te kijken met de duikbril die je kon lenen. Zwembad was netjes schoon. Ik meldde bij aankomst in zwembad dat het vies was bij mijn kluisje in de buurt en toen ik wegging was het netjes opgeruimd. Met de toppings gebruik gemaakt van de bowling en de midgetgolf maar de rest van de activiteiten vonden wij erg duur. 2 x uiteten 1 x grillrestaurant was erg lekker en 1 x buffetrestaurant. Dit was redelijk maar toetjes maakte alles goed. Omgeving: tegenover park ligt een prachtig natuurgebied De Malpie hier kun je heerlijk wandelen. Supermarkten Lidl, AH Jumbo dichtbij.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prijs en kwaliteit lopen erg ver uiteen."vertalen
Frank
2,0
1,0
1,0
3,0

21-10-2014 Afgelopen weekend naar de "Kempervennen" geweest.
De eerste indruk van onze cottage was BAH !!, schimmel / spinnen rag / vieze vlekken. Deze vuiligheid was niet te maskeren met het overdreven frisse geurtje dat waarschijnlijk in de cottage wordt gespoten door de poetsploeg.

In het zwembad een aantal Panini's besteld, koud / verlept en smakeloos voor € 4,75 !!, en een kop koffie voor € 2,25 waar je de krant door kon lezen (kon net zo goed voor thee doorgaan)

Je merkt duidelijk dat overal op bespaard wordt, helaas staat hier wel een torenhoge prijs tegenover.

Voor ons was dit het laatste bezoek aan Centerparcs, afschuwelijk duur voor een gedateerd / oud / vies / muf / onderkomen huisje.

Met partner, Okt. 2014
"Geen centerparcs meer voor ons"vertalen
Lutgens
4,0

15-10-2014 het park ligt in een mooie omgeving en dicht bij Eindhoven. Helaas zullen wij hier niet meer komen omdat de service ronduit slecht is. Via huisjes zijn vernieuwd maar niet veel van te merken omdat het erg vies was en een likje verf niet verkeerd was. Het eten is ook erg slecht vooral voor de prijs wat je er voor betaald. Personeel is ook niet behulpzaam of professioneel. Je betaald veel voor weinig erg jammer omdat het allemaal beter kan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?