Camping Rakelbos *****

Rakelbos

74 reviews over Camping Rakelbos in het Nederlands

Supergezellig

Ingrid en jos, 23-9-2017

Wij hebben een seizoenplaats gehad op veldje wit en dat was echt supergezellig met hele leuke medebewoners van veldje wit en een geweldige saamhorigheid. De camping organiseerde iedere dag leuke dingen voor alle leeftijden. Wij zelf vonden de georganiseerde avonden in de kantine met dj's en of zangers echt supertof. De eigenaren en het personeel waren supervriendelijk. Wij hebben een heel seizoen genoten.
Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer

Vd Heide, 4-8-2017

Vreselijk lawaaiige camping, vooral in het weekend. We hebben bijna niet geslapen. De matrassen in de chalet waren ook slecht, je kon er niet met z'n tweeen op liggen, zat een hele kuil in het midden. We hebben apart geslapen, als we al konden slapen door het lawaai uit de kantine. We zijn tenslotte eerder vertrokken !!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastische plek

Horrie marcel, 8-7-2017

Jammer. Sommige denken daar dat ze baas zijn van de camping. Op onze eerste dag kregen we al verwijt dat we te vlug reden.
Gereisd met partner in juli 2017

Super camping

J.k, 8-5-2017

Mooie camping. Vriendelijk personeel. Heel kindvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Leuk paasweekend

Erwin, 3-5-2017

We hadden een fijne plek op Lila, lekker dicht bij het toiletgebouw. Ook de mensen op dat veldje waren erg vriendelijk en hebben er mede voor gezorgd dat wij een top weekend hebben gehad.

We komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in april 2017

Leuke nette en gezellige camping!!

Anita, 25-8-2016

Veel recreatie voor jong en oud....mooie schone camping met voor ieder wat wils!

Huur caravans zijn mooi schoon en van alle gemakken voorzien

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super vermaakt

Thomas, 25-8-2016

Voor een gezin met 3 Kids super vermaakt. Van alles te doen voor jong en oud en op de plek lekker rustig. Ook de sfeer was zeer goed.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

prima gezins camping

henriette voets, 12-8-2016

Fijne camping met goede voorzieningen en wordt veel georganiseerd voor jong en oud ...... een echte aanrader
Gereisd met partner in maart 2016

supere leuke camping

a v g, 9-8-2016

Hele nette camping alles wordt goed onderhouden kids activiteiten genoeg ook voor volwassenen de mensen zijn heel vriendelijk voelen ons echt op het gemakje hier. Hebben sinds januari een stacaravan gekocht
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Top!

Karin, 1-8-2016

Camping Rakelbos is een heerlijke camping.

Netjes onderhouden en fijn personeel.

Staan open voor ideeën en horen graag hoe je het verblijf beleeft.

Worden leuke bijeenkomsten geregeld zoals o.a. de lady's night, kampvuur, schuimparty, het verven van auto's en nog veel meer.

Dit jaar zijn er prachtig trampolines bij gekomen waar veel kinderen gebruik van maken iedere dag weer.

Al met al vinden wij het een hele fijne camping en zijn de beheerder met zijn vrouw dag en nacht bereikbaar wanneer dit nodig mocht zijn en zie je de eigenaar regelmatig voorbij fietsen.

Wij komen er graag en kijken er naar uit, ieder jaar weer!

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rakelbos in Westelbeers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rakelbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rakelbos scoort een 7.99 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: