Hotel Brabantse Biesbosch

7,5

16 reviews over Hotel Brabantse Biesbosch in het Nederlands

Hotel zeer vriendelijke bediening,gastvriendelijk

Harm Driessen, 25-8-2017

Kan bij het diner druk zijn door bussen met senioren.

Diner niet overtuigend

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige ligging, prima slaapgelegenheid,

martine, 29-7-2016

De ligging in het natuurgebied is schitterend ! De slaapkamers zijn prima verzorgd en luxueus ! Maar wij misten enorm een warmmenselijkheid bij de uitbaters ! Zo'n harteloosheid maakten wij nog nooit mee .... vb. we hadden een mechanisch probleem met een fiets ... NIETS werd er gedaan om te helpen ! Gelukkig was er daar een lieve buurman ! Het onthaal werd volledig overgelaten aan de drukbezette diensters van de brasserie .... totaal onvoldoende wegens tijdsgebrek ... en de uitbaatster was met kind computerspelletjes aan 't spelen. Zo'n zwakke motivatie ... waarom doen deze mensen deze job ??? Dus : prima ligging, goede slaapgelegenheid, ontbijt en maaltijd gewoontjes ...... maar groot gebrek aan menselijke warmte !
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Goed verblijven in dit hotel

Herman, 29-6-2016

Na een verblijf van een aantal dagen kunnen we dit hotel als aanrader aanbevelen. Een prettig verblijf, ondersteunt vanuit een goede hotelfaciliteit, prima bedden, en een geweldige rust. Over de bediening alleen maar lof, bijzonder klantvriendelijk. We hebben genoten van een prima ontbijt, maar ook de kaart, oké, niet al te uitgebreid, maar voldoende keuze om te genieten van de maaltijd.

Als vertrekpunt voor een ontdekkingsreis een prima basis om mooie fiets of wandelroutes te doen.

Gereisd met partner in juni 2016

Matige tent

JvH, 9-5-2016

Eeuwig zonde dat dit soort mensen nog in de horeca werken. Schitterende locatie, maar deze mensen snappen het niet. Vinden ze hun werk eigenlijk nog wel leuk?

Bijna onbeschofte bediening, en ronduit slecht eten. Ambiance is een zooitje bij elkaar geraapte prullen.

Zet hier alsblieft een paar echte horecamensen in, en maak er iets moois van. Want dit is kansloos.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Mooie plek.

J.I.J., 15-7-2014

Logis hotel de Brabantse Biesbosch is gelegen op een zeer rustige locatie en ligt midden in de Biesbosch. Prettig personeel. Onze kamer nr. 3 was aan de achterzijde van het hotel gelegen. Rustige ruime kamer met nette badkamer. Airco niet aanwezig mogelijk is dit in de zomer een probleem omdat de ramen wel open kunnen maar er geen hor is tegen de muggen. Het ontbijt wordt "persoonlijk"geserveerd. Alles wordt op je tafel gezet met voldoende brood, broodjes en beleg. Prijs/kwaliteit is goed.
Gereisd met partner in juli 2014

geweldiige plek

lenie vam gelderen, 21-2-2014

Ruime. Schone kamers. Midden in de natuur dus heerlijk rustig. Prima gegeten. Eenvoudig maar zeker niet duur. .vriendelijk en gemoedelijk personeel.

Echt een aanrader voor wie van rust en natuur houdt.

Het pannenkoeken huis heeft een terras met uitzicht op de rivier.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Weglopen ?.

John Lachman, 13-7-2013

In het restaurant gereserveerd voor 16 personen incl. kids. Eerste blik bij de entree , 3 rokende personeelsleden die je wel bekijken maar het niet waard vinden te groeten, blijkt dat zij eerst gegroet wensen te worden ! Eerst buiten een drankje doen, buiten werd ook vast het menu doorgenomen en de bestellig opgenomen door een wel heel strenge blaffende serveerster ! Lid van het gezelschap wenste alla carte te bestellen maar daar werd door de serveerster nog luider geblaft NEEN DAT KAN NIET ! Zelfde lid van ons gezelschap bedacht zich na 10 min. en vroeg vriendelijk aan de serveerster of er alsnog een switch gemaakt kon worden van gerecht, ja hoor de serveerster kon nog luider blaffen NEE, NEE, NEE !! Aangezien er verder geen eetgelegenheden zijn besloten we te blijven. Waarschijnlijk had deze dame binnen aangegeven dat zij onze groep niet wenste te bedienen en werd Peter onze ober, wat een verademing ! Dankjewel Peter, eten was voor de prijs prima.
Gereisd met vrienden in januari 2013

gezellige huiselijke sfeer

h.vogels15, 10-12-2012

mooi verzorgd hotel;alles goed schoon,mooie ruime kamers,superfijne lange bedden en de rustige omgeving garanderen een fijne nachtrust!personeel/leiding is erg vriendelijk en duidelijk.mooie eetruimte en een zeer gezellige sfeer alom door het gebruik van nostalgische blikken als decoratie,en leuke meubels die warmte uitstralen!de ligging is geweldig midden in de natuur,een ervaring voor iedereen!

ook voor kinderen is het leuk;er is een pannekoekenhuis de bolle bever,echt een aanrader! volop parkeerruimte,ik ben echt tevreden,voor diegene die een ROMANTISCH verblijfadres zoekt moet echt hier zijn!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Nooooit meer

Lotte de Jong, 12-10-2012

Samen met mijn zus een overnachting gedaan in dit hotel. Nou wij waren blij dat het er maar een was! Van te voren gebeld of hond mee mocht. Ja dat was geen probleem, maar er werd niet bij vermeldt dat dit extra kosten en hoeveel. daar kwamen wij na afrekenen achter. 7,50 terwijl op de website 4,50 staat... apart. Ook stond op de bon nog wat leuks vermeldt: 35 cent voor een paracetamol! Mijn zus en ik hadden 's avonds nog een stokbroodje(niet vers) met kruidenboter(die heel vreemd brokkelig was) bestelt en ze vroeg om een paracetamol, dat hoort gewoon service te zijn! Verder verwachten wij, omdat we naar een luxe hotel gingen dat er shampoo en showergel zou zijn.. nou mooi niet. Achteraf op de site gekeken.. er staat toch echt vermeldt dat we het zouden krijgen. De kamer was schoon maar de dekbedden waren veel te heet voor oktober. Het internet was zoo traag dat je niet eens twee webpagina's tegelijk kan openen. Het ontbijt was ook niet lekker en er zat een oorwurm in de theepot gadver!
Gereisd met vrienden in oktober 2012

HET hotel om de Biesbosch te ontdekken!

Udo, 9-7-2012

Ooit met een vriend iets gedronken op het terras van dit hotel en onszelf toen beloofd daar ook nog eens te gaan logeren. Dat hebben we gedaan en het was heerlijk! Zeer vriendelijke ontvangst, een mooie grote en schone kamer, eerlijk eten zonder liflafjes en goede service. Een rondvaart voor dezelfde middag werd meteen geregeld. Onze fietsen mochten in de schuur. Een prachtige uitvalsbasis om de Biesbosch te ontdekken! We komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Brabantse Biesbosch bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brabantse Biesbosch in Werkendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brabantse Biesbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brabantse Biesbosch scoort een 7.45 uit 10 op basis van 16 reviews.