Hotel Waalwijk ****

6,6

108 reviews over Hotel Waalwijk in het Nederlands

Prima voor de Efteling

Cheriel, 17-8-2017

Het blijkt een vier sterren hotel te zijn maar qua inrichting van de kamer lijkt het er niet op. Verder is het erg warm en gehorig. Om half 8 's ochtends hoor je de housekeeping met deuren en karretjes lopen, niet echt relaxed als het vakantie is en je uit wilt slapen.

Tot slot liggen de bedden wel heel lekker. Voor 1 keer is het hotel oké, maar voor de de rust en luxe zou ik het niet weer doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg oude inrichting. Geen 4 sterren waard.

Anoniem, 13-8-2017

We hebben dit hotel geboekt omdat het dicht bij de Efteling ligt. Efteling goed bereikbaar met de bus vanuit hier.

Hotel is geen 4 sterren waard. Kamers erg oude inrichting. Op de kamer was het erg warm. Hygiëne was goed. Ontbijt mag uitgebreider voor een 4 sterren hotel.

Het is wel gehorig, maar hier geen last van gehad. Bedden zijn goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

voor herhaling vatbaar

Albert en Corry, 14-7-2017

Prima hotel

Schone kamer, prima bedden, schoon sanitair. prima douche en een heerlijk ontbijt

Gereisd met partner in juli 2017

Lawaaiig

Gereisd met partner in april 2017

Geen 4-sterrenhotel

Bram, 1-5-2017

Hotel ziet er prima uit en ook de kamer was schoon bij aankomst. Echter, de voorzieningen en de ouderwetse inrichting van de kamer horen niet bij een 4-sterrenhotel naar mijn mening. De klachten over de gehorigheid van de kamer kan ik begrijpen, maar het was niet storend. Het ontbijt was goed geregeld, maar had wederom wel ietsje uitgebreider mogen zijn gezien de 4-sterrenstatus. Al met al een fijn verblijf gehad.
Gereisd met partner in april 2017

Prima kwaliteit-prijsverhouding voor dit hotel

Simone, 7-1-2017

Het is een beetje gedateerd hotel, maar het is wel schoon en alles werkte. Je betaald dan ook niet heel veel, dus is de kwaliteit-prijsverhouding prima. Je krijgt een lekker gevarieerd ontbijt en ligt dicht bij de Efteling. Het personeel was vriendelijk. Kortom een goed verblijf gehad.
Gereisd met partner in januari 2017

Redelijk

Natasja, 4-7-2016

Bij aankomst zaterdagochtend 02-07 zeer vriendelijk ontvangen. Na ons bezoek aan de Efteling 's avonds teruggekeerd naar het hotel daar aan de receptie niet zo een vriendelijke dame (nors en was (vonden wij) nogal ongeduldig).........kamers waren netjes alleen was het behoorlijk warm op de kamer (dus wat gaat dit zijn als er hogere temperaturen zijn).......In restaurant Aubergine heel lekker gegeten en een prima en vriendelijke bediening. Het ontbijt was ook meer als voldoende.........

Maar 4 sterren ??? is volgens ons niet echt juist, eerder 3 sterren !!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super

Femke, 5-5-2016

Wij schrokken wat van de eerdere reviews maar ons is het zeer goed bevallen. Bij aankomst een hele aardige medewerker. Onze kamer was mooi ruim en schoon. Wij hebben niet gedineerd in het bijbehorende restaurant maar wel lekkker ontbeten. Heel aardig personeel! Zeker een geslaagd weekendje!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Lekker geslapen

Danielle, 25-3-2016

Hotel Waalwijk prima bevallen. We waren wat sceptisch vanwege de beoordelingen maar bij aankomst leuke receptioniste. We mochten de kamer vtv nog eerst zien en buiten dat de wc rol houder stuk was zag het er netjes uit. De receptioniste van de volgende dag was vrij kil en kortaf heel anders dan degene ervoor. Het ontbijt was heerlijk de kinderen hebben ook heerlijk genoten en willen graag terug.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

slecht georganiseerd

a, 26-12-2015

Met efteling arrangement gebruik gemaakt van dit Kamer prima maar warm. Lees je overal terug. Slechte bedden ook.

S'avonds gebruik gemaakt van diner in het hotel. Wat een drama! Restaurant was rustig, desondanks ruim 1.5 uur gewacht op ons hoofdgerecht. 1 van de kinderen kreeg een uur eerder haar eten. Mevr van de balie moest ook serveren in het restaurant. Hier had ze duidelijk geen zin in. Onze dochter kon het toilet niet vinden en vroeg aan de ober waar het toilet was. Ober wist niet waar het toilet was en vroeg het na. Na 10 min kwam hij vertellen waar ze moest zijn, maar toen was ze al terug van dr toilet bezoek. Wij hebben na ons beklag korting gekregen op het diner. Netjes, maar hadden liever kerstavond relaxt willen doorbrengen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waalwijk bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waalwijk in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waalwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waalwijk scoort een 6.59 uit 10 op basis van 108 reviews.