Beoordelingen BillyBird Park Hemelrijk

BillyBird Park Hemelrijk
52 beoordelingen
Beoordelingen BillyBird Park Hemelrijk
Zeelandsedijk 34-A, 5408 SM, Volkel

Wil je weten wat anderen vonden van BillyBird Park Hemelrijk in Volkel? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van BillyBird Park Hemelrijk.
BillyBird Park Hemelrijk scoort een 8,0 uit 10, op basis van 52 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van BillyBird Park Hemelrijk in Volkel? Op deze pagina lees je beoordelingen van BillyBird Park Hemelrijk. Je kunt 54 vakantiefoto's van BillyBird Park Hemelrijk bekijken. Ben je nog aan het oriƫnteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van BillyBird Park Hemelrijk in Volkel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

51 beoordelingen over BillyBird Park Hemelrijk

52 beoordelingen
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk dagje uit"vertalen
marianne vanderper
10,0

17-09-2014 en leuk pretpark voor jonge kinderen en hun ouders, vriendelijk personeel

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk park met personele amateurisme"vertalen
mmuller
7,0

11-08-2014 Park is met mooi weer leuk en goed opgezet Het personeel zou om te beginnen de veiligheid moeten kunnen handhaven Dit lukt ze nu niet stond er bij en keek er naar mentaliteit

Aug. 2014
"Leuk voor familiedagen"vertalen
Te Vrede
9,0

01-09-2014 Super familiedag daar gehad. Enthousiaste ontvangst, goed eten en drinken niemand iets te kort gekomen. Ook hebben we ons de hele dag kunnen vermaken in de speeltuinen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Unieke en plezierige beleving"vertalen
Remco
9,0

10-08-2014 Op een mooie zomerdag gingen we gezellig met het gezin naar Hemelrijk. Het was gezellig druk maar er stonden geen lange wachtrijen voor de attracties, het personeel was zeer vriendelijk en beleefd.
Omdat het mooi weer was hebben we de hele dag buiten gelegen. Toen we even Zeeroversland gingen verkennen, keken we onze ogen uit. Een hele mooie binnenspeeltuin met een piratenkooi, de kinderen waren gelijk enthousiast.
We hebben daarom ook een abonnement afgesloten, zodat we vaker kunnen genieten op dit park. We kenden het park nog niet, maar zullen het nu met een lach blijven herinneren.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Een leuk park als t mooi weer is"vertalen
supernaturals
6,0

30-06-2014 Piratenkooi is vrij nieuw en zeer leuk aangelegd. Wel erg lawaaïg. Kunnen kinderen uren in vermaken als het regent. Patat en bittergarnituur erg lekker. Familieachtbaan is prima, Speeltuin kinderland is leuk met de vele springkussens, helaas zijn de vele speeltoestellen achterin zeer gedateerd evenals de botsauto's met kinderkermis. 3 botsauto's deden het niet. Stonden eigenlijk in de weg waardoor andere auto's vastliepen. Muffe schuur. Het stinkt enorm bij het Kindertheater, hoewel het er wel leuk uit ziet en de belevingsshow met piratenthema was erg leuk. Helihaven is leuk. Splash niet in geweest maar zag er leuk uit. BBQ mogelijkheid is erg leuk en de pakketten van goede kwaliteit. Kortom; met mooi weer prima park maar er mag wel wat geïnvesteerd worden in onderhoud/vernieuwing.

met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer"vertalen
Lia
1,0

03-06-2014 We waren hier met onze zoon van 2. Was voor hem weinig te doen. Speeltoestellen en minikermis was allemaal oud en vies.

zakelijk, Mei 2014
"Dit is echt heel gezellig vooral met kinderen"vertalen
W. HELLINGS
9,0

14-05-2014 een aanrader vooral met mooi weer.

met vrienden, Mei 2014
"Top voor kids"vertalen
annemieke van de la...

01-06-2014 leuke attracties, voor binnen en buiten. Ook BBQ mogelijkheden

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Leuk park!"vertalen
Anke
7,0

07-05-2014 Het is een leuk park, maar ik vond dat onze kindjes van 2 en 3 buiten niet veel speelmogelijkheden hadden, dat vond ik erg jammer. Verder genoeg te doen, zag er allemaal netjes uit, alleen de binnenruimtes vond ik wat somber en oud. En de gratis frietjes tijdens de carnavalsvakantie was natuurlijk een leuk pluspunt!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super achtbaan en natuurlijk splash"vertalen
marcel kuipers

10-08-2013 zeer vriendelijke medewerkers

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?