Beoordelingen BillyBird Park Hemelrijk

BillyBird Park Hemelrijk
44 beoordelingen
Beoordelingen BillyBird Park Hemelrijk
Zeelandsedijk 34-A, 5408 SM, Volkel

Wil je weten wat anderen vonden van BillyBird Park Hemelrijk in Volkel? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van BillyBird Park Hemelrijk.
BillyBird Park Hemelrijk scoort een 8,3 uit 10, op basis van 44 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van BillyBird Park Hemelrijk in Volkel? Op deze pagina lees je beoordelingen van BillyBird Park Hemelrijk. Je kunt 54 vakantiefoto's van BillyBird Park Hemelrijk bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van BillyBird Park Hemelrijk in Volkel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

43 beoordelingen over BillyBird Park Hemelrijk

44 beoordelingen
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super achtbaan en natuurlijk splash"vertalen
marcel kuipers

10-8-2013 zeer vriendelijke medewerkers

met jonge kinderen, 2013
"Heerlijk ruim opgezet park"vertalen
Annemieke
8,0

28-7-2013 Voor ieder wat wils. Zeker met mooi weer is het een echte aanrader. Ruimte genoeg. Keuze uit buiten of binnen aktiviteiten. Afgezette speeltuin voor de jongere kinderen. Je kunt je hier prima vermaken.

met jonge kinderen, Juli 2013

met jonge kinderen, Juni 2013
"Top!"vertalen
Imke
9,0

12-7-2013 binnenspeel park, heerlijke natuurwater om te zwemmen. Je kunt zelfs bbq terwijl de kinderen zich lekker kunnen uitleven.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Aanrader voor kids en ouders"vertalen
E.van Otterdijk
9,0

5-5-2013 Het Billy BIrd park is een overzichtelijk, mooi aangelegd park, met leuke attracties binnen en buiten. Onze jongens hebben zich er prima vermaakt en waren heel enthousiast. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Prachtig gelegen aan een groot water midden in het groen, ook heerlijk om een mooie zomerdag door te brengen, en lekker te zwemmen.
Wij hebben een abonnement aangeschaft zodat we nog vaak kunnen gaan genieten bij Billy Bird.

met oudere kinderen, 2013
"Leuk park"vertalen
Lisa
9,0

30-4-2013 Je kunt hier lekker zwemmen, maar ook een van de vele attracties uitproberen. Er komt nog steeds elk jaar van alles bij. Erg leuk!

met jonge kinderen, Nov. 2012
liza
8,0

22-1-2013 Op een regenachtige dag of op een zonnige dag, in Billy Bird vermaken de kinderen zich altijd prima. Dankzij de binnen en buiten attracties is er voor jong en oud van alles te beleven. Wij zijn hier geweest met ons gezin, opa & oma en ik geef dit park een dikke 8

met partner, Okt. 2012
"Leuk uitje met kinderen"vertalen
caren
8,0

28-10-2012 Afwisselend park met binnen- en buitenspeeltuin. Voor alle leeftijden wat wils. Onlangs uitgebreid. Ook lekker om te zwemmen in de zomer (wel duur om alleen te gaan zwemmen)

met een groep, Okt. 2012
"Keurig"vertalen
Lis
8,0

22-1-2013 Een super leuk park met vermaak voor alle leeftijden. Zo wel indoor als outdoor, mijn kinderen hebben zich prima vermaakt. Ook opa vond het leuk. Aanrader om heen te gaan met familie!

met oudere kinderen, Sept. 2012
"Ook leuk voor kinderfeestjes"vertalen
Rob
7,0

23-9-2012 Hemelrijk is prima geschikt voor kinderfeestjes. Het wordt goed verzorgd en al naar gelang het pakket dat je kiest, krijg je ongelimiteerd ranja, een snoeptaart, friet en snacks en een ijsje na afloop. De kinderen hebben zich prima vermaakt, ook bij minder weer. De achtbaan blijft een beetje tricky, maar de iets grotere kinderen hebben daar geen boodschap aan en vermaken zich prima.

1 2 3 4 5 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?