WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos** bij :

1301 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

Safaritent de Pauw , echte aanrader!

Marleen, 16-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Zelfs met kleine kinderen is de Pauw een aanrader aan het water! Erg leuke bedstee , stapelbed en tweepersoons. Alles van steigerhout, netjes schoon!

Helaas was er tijdens de boeking niets gezegd over het festival wat veel geluidsoverlast veroorzaakte , maar het park is daar in ons geval netjes aan tegemoet gekomen!

Animatie is gek met de kids! Leuke activiteiten!

Met attractiepas konden we verschillende parken bezoeken. Erg leuk!

Gereisd familie in januari 2017

Leuke camping

Jolien, 15-8-2017
  • Activiteiten6

Leuke camping, leuke speeltoestellen en speelvijver.

Zwembad binnen aan de kleine kant en vaak moet je wachten om naar binnen te kunnen. Dit omdat het filterings systeem niet naar behoren werkt. Sanitair is ronduit smerig. Er wordt naar mijn idee te weinig schoongemaakt maar ook de gasten zelf maken er een smerige bende van. Verder prima vakantie gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Gezellig,leuk

familie Vd ploeg, 15-8-2017
  • Activiteiten9

We hebben 2 gezellige leuke wkn gehad. Weer was top op 1,5 dag regen na.

We vonden personeel best jong, maar ze konden ons vaak wel ons antwoord geven.

Klachten mogen ze wel beter oplossen.

Wat we jammer vonden is dat we vooraf niet ingelicht zijn over een festival naast de camping! Wel heeft de bewaking goed werk geleverd die dgn en hebben we op de muziek nergens last van gehad! Een bedankje voor de bewaking.

We komen zeker volgend jaar terug!

Wel hopen we dat de problemen van het binnenzwembad volgend jaar beter opgelost zijn.

Wel mogen de douchjes vernieuwd worden er zit schimmel op de vloer!! Maar weten dat de camping bezig is met alles vernieuwen.

Gereisd familie in augustus 2017

ga er niet meer naar toe

Thea delgijer, 14-8-2017
  • Activiteiten8

Personeel Zeer klantgericht. Zwem baden gedateerd. Binnen bad regelmatig s middags gesloten. 4 douches voor veel gasten. omgeving mooi. park mooi.
Gereisd familie in augustus 2017

Een mooi, net, ruim park voor een mooie prijs

pedro, 14-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De kampeerplek was heel ruim en je auto mocht op de plek blijven.

Het restaurant was goed en werden ook heel netjes en vlot geholpen. Hebben heel lekker gegeten.

Het Sanitair werd goed bij gehouden (voor zover mogelijk met zo veel gasten)

Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Assortiment in de camping winkel is voldoende.

Zwembad is ook netjes, niet heel groot maar voldoende.

Midgetgolfbaan is wel aan vernieuwing toe of moet gerepareerd worden.

Bowlingbaan is ook wel veroudert.

Gereisd familie in juli 2017

mooi park

kampeerfreak, 13-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

mooi park , jammer dat er bij reservering niet vermeld is dat er hele families op een veld staan, zodat je als gezin behoorlijk wordt buitengesloten.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch verblijf gehad..Ideaal voor jonge kids

Linda, 11-8-2017
  • Onderkomen9

Luxe Lodge Tent pauw trok direct mijn aandacht op de site. Het idee dat de kids vanuit de luxe tent, zo het gemaakte strandje op kunnen rollen, maakte ons zeer enthousiast. En niets was minder waar. De tent was super schoon en van alle gemakken voorzien, heerlijk op het overdekte terras kunnen vertoeven, en de kids hadden de tijd van hun leven aan het water en op het zand. Ook de vele speeltoestellen over het gehele park zijn vaak gebruikt. Het park biedt veel faciliteiten voor jong en oud. Horeca is prima, gerechten op de menukaarten van perfecte kwaliteit. Personeel zeer vriendelijk.

Ook een groot pluspunt is de attractiepas.. Hier volop gebruik van gemaakt op de aankomst- en vertrekdag. Zo heb je nog 2 volle dagen vakantieplezier!

Het park oogt hier en daar wat verouderd, ook de bestrating mag wat beter aangelegd worden.

Een top vakantie gehad, en komen hier zeker terug!

Kon beter ...

Wendy, 11-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Net terug van een verblijf in het Dierenbos.

Huisje Das gekozen, zeker groot en ruim genoeg voor 2 volwassenen en twee kinderen. Kwaliteit van de bedden kon beter, ook hygiene was niet optimaal.

Leuke speeltuin, maar veel dingen zijn wat verouderd: bowlingbaan, golfbaan,...

voor de animatie voor de kids moet meestal ook een kleine bijdrage geleverd vinden wat wij niet echt correct vonden.

Grootste bron van ergernis is het feit dat het zwembad bijna het hele verblijf gesloten was of er een beperkt aantal mensen werd toegelaten wegens een 'technische storing' .

Van de 5 dagen hebben we 1 keer kunnen zwemmen, en hebben we de kinderen de andere dagen telkens moeten ontgoochelen.

Heerlijke kampeervakantie gehad

Fam. Kapitein, 10-8-2017
  • Activiteiten8

Leuk park, er is genoeg te doe, voor jong en oud, mooi of slecht weer. Wij zijn er bijna 3 weken geweest, over het algemeen was er voldoende sanitair gelegenheid omdat de camping niet vol was. Echter als het wel een paar dagen druk was, dan was er te weinig sanitair.

Zwemmen? Vergeet het maar

Ontevreden gast, 10-8-2017
  • Activiteiten4

Even binnen gaan zwemmen? Niet als er 250 mensen per dag in zijn geweest. Filtersysteem kan niet meer af zeggen ze. Of te wel de afgelopen tijd, vaak waren er meer dan 250 in geweest, is iedereen in een vies bad geweest . Lekker zeg . Volgens de receptie is dit vastgesteld na een inspectie. Waarom controleren ze dan niet zelf vaker de waterkwaliteit, zou je zeggen . Compensatie bowlen, is ook leuk natuurlijk maar oplossing vóór vies zwembadwater is dit niet. In april ook 3 weken dicht geweest voor groot onderhoud, filtersysteem vergeten?
Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos scoort een 8.02 uit 10 op basis van 1307 reviews.