Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos **

Libema Vakantiepark Dierenbos

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Libema Vakantiepark Dierenbos bij:

1318 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

Heerlijke herfstvakantie beleefd

Robert, 21-10-2017
  • Onderkomen9

Goed bereikbaar vakantiepark in de buurt van Den Bosch. Aangenaam verrast door de (kind)vriendelijke ontvangst, de leuke voorzieningen (en uitgebreide animatie in de herfstvakantie). Vakantiehuisje goed onderhouden en schoon. We hadden het type Fazant gehuurd, geschakelde bungalows. Ik zou me kunnen voorstellen dat je in de zomer niet veel privacy hebt op je terrasje maar verder veel waar voor je geld. De Attractiepas die je erbij krijgt is handig en voordelig om bijvoorbeeld naar Safaripark Beekse Bergen of het tropisch zwembad Sportiom in Den Bosch te bezoeken, zo vaak als je wilt. Had een elektrische auto bij me, helaas geen laadpunten op dit park, hopelijk wordt dat nog toekomstbestendig gemaakt ;-)
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Pien van Riel, Manager Receptie en Huish Dienst, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 23-10-2017

Beste Robert,

Goede tip omtrent de oplaadpunten voor elektrische auto's. Tot op heden was er helaas nog niet genoeg vraag naar, maar we gaan uw tip nu zeker meenemen! Verder zijn we blij om te lezen dat het een heerlijke herfstvakantie is geweest voor jullie. Hopelijk komt u nog eens terug!

leuk klein park

Maril, 21-10-2017
  • Onderkomen9

Leuk klein park. Veel (gratis) animatie de hele dag door. Attractiepas is ook ideaal. Hebben we veel gebruik van gemaakt. Enige echte minpunt was de bedden. Waren net een trampoline en de dekbedden te dik.
Pien, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 23-10-2017

Beste Maril,

Hartelijk dank voor uw reactie!

Leuk om te lezen dat het zo leuk is geweest! Kunt u ons misschien nog laten weten in welke accommodatie u verbleef? Dan kunnen we daar de bedden vervangen. We hopen u nog eens terug te zien!

Leuk park, huisjes mogen beter!

Daniëlle Souren, 20-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3

Super leuk park met veel speelgelegenheden en een leuk animatie programma en team.. zwembad is niet wow maar genoeg om een paar uurtjes te spenderen.. ligging is heel goed.. park zelf in bosrijke omgeving, kortbij Den Bosch en Safari Park Beekse Bergen. Accommodatie viel ons helaas tegen.. erg krakkemikkig en helemaal geen privacy in de tuin (geen hegje o.i.d., direct in het zicht). Ook was het erg rommelig in het huisje (stofzuiger en bezem gewoon 'los' in de gang) De huisjes mogen wat ons betreft wel een make over krijgen!

Beste mevrouw Souren,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen met ons!

We gaan uw tips omtrent de accommodatie zeker meenemen, kan namelijk niet de bedoeling zijn dat het lijkt alsof het er maar gewoon is ingegooid.

Leuk om te lezen dat u zich verder wel goed heeft vermaakt! Wie weet tot een volgende keer.

leuke vakantie gehad

fam nijhuis., 5-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

2 weken naar dierenbos geweest met mijn gezin.we hebben het prima naar ons zin gehad. vooral de attractie pas is ideaal. beeksebergen,speelland,dierenrijk en sportiom geweest.restaurant heeft lekkere hamburgers maar verder weinig keus. dus waren toch verplicht om buiten het park te gaan eten. midgetgolbaan is echt aan vervanging toe en de bowlingbaan idem dito.{hier moet je nog met pen en papier schrijven.verder hadden we wat klachten bij aankomt in onze accomodatie damhert . is gelukkig snel opgelost door een zeer vriendelijke medewerkster natalie . die niet alleen onze klachten oplosten maar ook een luisterend oor was, na alle ellende wat we afgelopen jaren hebben meegemaakt.top. belangrijkste voor ons was dat onze kinderen het prima naar hun zin hebben gehad en we er weer even tegen aan kunnen. [ze hebben het er nou nog over.].
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Pien van Riel, manager receptie en huish. dienst, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 16-10-2017

Geachte familie Nijhuis,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen via Zoover!

Wat fijn om te lezen dat de kinderen het zo naar hun zin hebben gehad! Ondanks het feit dat er wat klachten waren ben ik blij dat mijn collega deze goed heeft kunnen oplossen voor u. Uw punten omtrent de renovatie van de midgetgolf baan en bowlingbaan zullen wij zeker meenemen. Hopelijk tot ziens!

Geweldig ! Alles was perfect geregeld !

Fam geelen / Roberts, 27-9-2017
  • Onderkomen10

Afgelopen weekend naar dierenbos geweest met 3 kids en me partner en we hebben het allemaal echt geweldig gaaf naar onze zin gehad. De animatie is geweldig voor de kids bij de receptie zijn ze hartstikke vriendelijk het huisje de das voor 6 personen was echt wauw ! 2 badkamers 2 koelkasten een grote woonkamer met een ruime keuken 3 slaapkamers echt gewoon geweldig ! Niet te vergeten de attractie pas echt subliem we hebben zoveel leuke dingen gezien en gedaan we zijn met de attractie pas naar beekse bergen safari park geweest en naar beekse bergen speelland en we zijn bij dierenrijk geweest en het sportiom waar we heerlijk hebben kunnen zwemmen echt geweldig allemaal we zijn heerlijk tot rust kunnen komen hartstikke bedankt allemaal van dierenbos vinkel maar met name Pien van Riel en Céline de laat hartstikke bedankt dankzij jullie hebben wij dit nog eens mogen ervaren en zullen we ook zeer zeker snel terug komen !
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

attractiepas Dierenbos

JH, 17-9-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Ik heb voor twee maanden geboekt op vakantiepark Dierenbos in Vinkel. Doorslag gaf toch wel de attractiepas waarmee diverse activiteiten bij de boeking in zouden zitten. Leuk en uiteraard zin in. En met de attractiepas is het onvermijdbaar de saaie tijd door te komen op vakantiepark Dierenbos. Dus ik vol goede moed de pas aan gaan vragen bij de receptie. Maar wat blijkt als je langer dan een week boekt is deze helemaal niet verkrijgbaar. Dat is lekker... boek je langer dan een week krijg je dus geen attractiepas. Kun je de mooi voorgestelde attracties alsnog zelf betalen. Heel goed geregeld Dierenbos! Oh ja en bedankt voor de gezellige dagen.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017
Pien van Riel, Manager receptie en huish. dienst, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 20-9-2017

Geachte JH,

Vervelend dat u in de veronderstelling was dat u de attractie pas bij uw verblijf zou krijgen en dit niet kreeg.

Zoals ik het begrijp heeft u 2 x een maand verblijf bij ons geboekt, voor deze verblijven wordt een speciale prijs gehanteerd zonder de attractie pas. Echter kan ik helaas uw reservering zonder verdere details niet terug vinden. Kunt u misschien als nog contact opnemen met onze receptie? Alvast hartelijk dank!

We hadden zin om Den Bosch te bezoeken

Mart en Gonny, 5-9-2017

vraag in het naseizoen om op een pleintje te staan met meerdere caravans.
Gereisd met partner in september 2017

Beste Mart en Gonny,

Hartelijk dank voor het delen.

Heeft u inmiddels lekker een plekje tijdens het naseizoen?

Erg 1980 alles sterk verouderd en zwembad 'n drama

Laura, 4-9-2017
  • Activiteiten2

De omgeving is erg mooi en Den Bosch is erg leuk om een dagje te vertoeven!

Maar Vakantiepark Dierenbos is sterk verouderd en toe aan een grondige opknapbeurt.

De receptie en het restaurant hebben ze al wel gedaan, en dat ziet er keurig uit. Veel lof voor de aardige medewerkers van de receptie en de geweldig vriendelijke medewerkers van het restaurant. Het eten is trouwens ook erg goed!

Maar verder... verder is er eigenlijk niet iets positiefs om te benoemen. Oké, de speeltuinen zijn aardig en zorgen voor speelplezier.

Bij aankomst kregen wij (zoals alle campinggasten) meteen een grote brief dat de waterfilter van het zwembad niet veel mensen aan kon, dus dat er maar een beperkt mensen werd binnengelaten in het zwembad. Ieder heel uur werd er bekeken of er nog mensen bij mochten.... Dus dat was in de rij, wachten tot de deur open ging... Echt heel raar als je een vakantiepark boekt met binnenzwembad wat maar beperkt toegankelijk is. Dat hebben we echt nog nooit gehoord!

Ter compensatie mochten we gaan zwemmen bij het Sportiom (wel een aanrader!), maar dat zat eigenlijk gewoon al bij de boeking in. Dus weinig compensatie.

De bowling is oud en versleten. Je moet zelf tellen a.d.h.v. lampjes, maar zelf die lampjes zijn kapot. Er liggen grote afvoerslangen in de goten zodat de ballen niet in de goot kunnen, maar de ballen kunnen wel in de afvoerslangen rollen.... drama! Dat ze daar nog überhaupt geld voor durven te vragen!

De midgetgolf is ook ontzettend verouderd en ziet er niet echt gezellig uit.

Het toiletgebouw is oud, smerig en vies. Van die blauwe vloeren met ribbels, waar de vuiligheid in blijft zitten. Vieze muren en toiletten. Nee, niet meer van deze tijd.

Het speeltoestel op het veld functioneert prima (glijbaan met een zandbak er onder) maar de plaat met een pauw die tegen de glijbaan aan zit, is kapot en er is geen pauw meer te zien.

De supermarkt heeft een breed aanbod aan producten, maar voor verse groenten en fruit moet je hier niet zijn. Bruine bananen, overrijpe meloenen... en geen verse groenten.

E.e.a. ook aangegeven op de mooie evaluatie die we per mail in mochten vullen bij thuiskomst en aangegeven dat ze contact op mochten nemen, maar zelfs dat is niet gebeurt...

geweldige weken op Dierenbos beleefd

Arnold en Franka v Tilburg v Tilburg en kleinkids, 3-9-2017
  • Onderkomen10

mooie grote kampeerplekken.

Schoon sanitair. vriendelijke medewerkers en een binnenzwembad, wat zeker met minder mooi weer een ideale uitkomst is

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een fantastisch park voor gezinnen!!!!

Kiro, 31-8-2017
  • Onderkomen8

Een super leuk park voor voor gezinnen

Er is zoveel te doen voor de kids

Iedere dag een ander programma waar ze aan mee kunnen doen

Erg veel dieren die je kunt bekijken

Wat we minder vonden is het eten je kunt er voor kiezen om eten af te halen maar de keuze is echt heel weinig

Maar er zijn genoeg restaurants in de buurt waar je op 10 min afstand bent

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos scoort een 8.01 uit 10 op basis van 1324 reviews.