9,7

Uitstekend

9 reviews over BedAndBreakfast Mc Sweeney's in het Nederlands

Heerlijk ontspannen plek,ontzettend genoten!

Bart en Noortje, 14-7-2013

Een prachtige kamer (met mooie badkamer en keukentje met koelkast+koffie/thee). Het huis is omgeven door een schitterende tuin/landgoed. We werden wakker met de zon in ons gezicht in een heerlijk bed, en hebben daarna van een uitgebreid ontbijt mogen genieten wat met liefde was klaargemaakt; zowel het Ierse als vegetarische ontbijt voortreffelijk! Terry en Carolien zijn bijzondere mensen met een zorgboerderij en een mooie verzameling dieren. Erg relaxte en fijne sfeer.

De omgeving is erg mooi voor wandelingen en fietstochten.

Gereisd met partner in juli 2013

Genieten van de geweldige tuin en de gastvrijheid.

Leonard Hoogerdijk, 4-7-2013

Gastvrij ontvangen door Terry en Carolien. We hebben in de tuin genoten van het uitzicht en de knuffelhonden. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. S'avonds van de saune genoten en heerlijk geslapen in een ruime kamer op een goed bed. Kortom geweldig.
Gereisd met partner in juni 2013

geweldig genoten

Esther& Harry, 21-4-2013

vriendelijke mensen, mooie omgeving, lekker gegeten ( bij hun thuis),

gewoon TOP.

Echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2013

fantastische plek

mariska, 31-1-2013

Wat een heerlijke plek om wakker te worden na heerlijk geslapen te hebben in een heerlijk bed! En wat een geweldige lieve eigenaren! ruime badkamer en ook nog een sauna. Kom zeker nog een keer terug! En dat iers ontbijt een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Geweldig genoten!

Bas en Anke, 15-1-2013

Met de paarden een weekendje gelogeerd in Vessem bij McSweeneys. Prachtige omgeving, goede bedden en vriendelijke eigenaren. Het traditionele Ierse ontbijt is een echte aanrader!
Gereisd met partner in januari 2013

hele leuke, prachtige plek om te logeren

fam polderman, 4-1-2013

Wij zijn hier 2 nachtjes geweest met onze 2 paarden.

Superlieve mensense en zalig ontbijt, je kan ook kiezen voor een iers ontbijt, zeker een aanrader.

Met de paarden is carolien heel behulpzaam en let goed op ze.

Prachtige natuurgebieden in de buurt waar we de paarden hebben laten zwemmen en we hebben niemand anders tegengekomen, je moet wel ongeveer 2km stappen voor je er bent, maar je hebt heel de weg brede fietspaden.

De kamers zijn mooi en zeer netjes, ook de tuin is prachtig. Wij wensen jullie veel plezier

Gereisd met partner in januari 2013

Adembenemend mooi met super service!!!!

Oscar en Monique, 1-1-2013

Mijn collega ging trouwen in Vessem, dus hier gelogeerd. Fantastisch mooie omgeving, kamer, heerlijk genoten van de sauna en het ontbijt.

Voor mensen ideaal met paarden, die zij daar kunnen berijden en stallen, wandelen, fietsen, je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het doen. Lieve Terry en Carolien en doedel, super bedankt voor jullie warm welkom. Jullie zien ons zeker terug!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in december 2012

Prachtige omgeving

Conny van der Linden, 29-12-2012

Geweldig in de watten gelegd daar, lekker rustig verblijven daar en heerlijk ontbijt,een echte aanrader.
Gereisd met partner in november 2012

Prachtige, rustige plek in een hele mooie omgeving

ankiedelissen, 28-12-2012

Deze Bed and Breakfast is een echte aanrader!

Wat een mooie plek en heel rustig.

Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Mc Sweeney's in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Mc Sweeney's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Mc Sweeney's scoort een 9.67 uit 10 op basis van 9 reviews.