Camping Eurocamping Vessem

WebsiteLink naar website

73 reviews over Camping Eurocamping Vessem in het Nederlands

Nooit meer in september

J.v.G, 21-9-2017

Via actie een safaritent gehuurd. Het leek wel een spookcamping!!!

Niets meer geopend. Geen winkel, geen recreatieruimte,geen snackbar. Nergens op de site was daar wat van te vinden.

We liepen helemaal alleen over de camping waar alleen af en toe een stacaravan-ouderen op een scootmobiel de hond uitliet. We zijn een dag eerder naar huis gegaan.

Verhuur geen tenten meer op een park waar geen faciliteiten zijn Eurocamping!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

geweldig

harrie, 31-8-2017

Een mooie camping gelegen in de bossen groot zwembad veel activiteiten voor de kinderen. Het is een familiebedrijf dus de sfeer van het personeel is zeer goed dit resulteert in vriendelijk contact met de gasten. Het is inderdaad een camping waar sta-caravans staan maar als je die voorbij bent heb je prachtige veldjes waar je kan kamperen. kortom een top vakantie gehad en ga er zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Matig

Reiger, 28-8-2017

De faciliteiten zijn zeer slecht.en voor kinderen is er niks te doen.eigenaren zijn niet vriendelijk en leven zich niet in met betaalde klanten.alles is altijd dicht door geen personeel. Mijn oordeel.slecht
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastisch.

Familie, 20-8-2017

Super prettige vakantie gehad. Iedere dag verse broodjes bij de winkel gehaald. Waar ondertussen de kinderen op het luchtkussen kunnen spelen.

Iedere dag zijn er wel activiteiten waar de kinderen aan mee kunnen doen. Wij hebben genoten van de natuur en de vele wandelingen in de omgeving. De tent is ook helemaal geweldig je hoeft alleen een paar eigen spullen mee te nemen. Het weer was niet wat we verwacht hadden maar we hebben veel plezier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verschrikkelijke waardeloze camping

Familie, 17-8-2017

Niks te de doen voor kinderen, weinig tot niets georganiseerd! Winkel is verschrikkelijk, je kan er niks kopen. En in het hoogseizoen sluiten ze hem gewoon de hele dag. Wil je dan iets in de snackbar halen, dan heb je dikke pech want die gaat ook alleen open wanneer het hun uitkomt. Ze kunnen allemaal niet rekenen in de winkel en snackbar. Het zwembad, heel leuk op warme dagen, alleen sluit hij dan om 18:00, en er is niks van toezicht bij het zwembad. op regenachtige dagen dan ben je aan je tent gekluisterd omdat er niks te doen is wat overdekt is. Vriendelijk personeel kan ik ook niet echt zeggen. Veel mag er niet. Veel ruzie tussen de kinderen en wordt heel erg veel gepest, vooral als je voor het eerst of net op de camping bent. Dan kan je beter je kinderen bij je houden want anders is de kans groot dat ze geslagen getrapt of ergens vanaf geduwd worden. Taalgebruik door de (vaste) gasten is echt heel erg grof. En vooral kinderen hebben hier hun mond vol verschrikkelijke scheldwoorden
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aardig

Marouschka, 29-6-2017

Voordelen,

Groot zwembad, veel ruimte, bungalowtenten (die wij hadden gehuurd) waren schoon, vriendelijk personeel ( lag er natuurlijk ook aan wie er zat), eten in het restaurant zag er lekker uit( helaas zelf niet gegeten), goede service bij de snackbar en winkel, overal kleine wc hokjes dus nooit ver lopen.

Nadelen: door de open planken veel beestjes in de tent, door het type mensen wat wij vooral zagen zijn we het voor de grap een getto camping gaan noemen, midgetgolfbaan was dringend aan vernieuwing toe. ( het is wel gratis, maar ik betaal liever een kleine bijdrage voor een goede baan), zwembad is buiten dus met kou kan er geen gebruik van gemaakt worden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Safaritent

anoniem, 9-6-2017

Hele fijne tent en goed ingericht. Helaas wel wat openingen aan onderkant van tent waardoor insecten binnen kunnen komen. Dat is jammer maar goed een beetje kampeerder heeft daar geen last van. We hebben heerlijk geslapen en fijne dekbedden en meubilair. De safaritenten liggen op loopafstand van een kleine maar leuke speeltuin. Zwembaden op camping en speeltuin is fantastisch. Bij slecht weer weinig te doen. Geen binnenbad. Mooie camping maar wel met veel vaste camping gasten (tokkies met name) die soms wel erg aanwezig zijn. Dat is jammer van zo een mooie camping.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Niet aan te raden voor ons nooit meer

Toon, 6-3-2017

De toeristische kampeerplaatsen/camperplaatsen zijn redelijk. De rest van de camping bewoond door vaste kampeerders is gewoon een grote onverzorgde

zooi. Bij een beetje regen overal modderpaden. Zeer veel door onkruid en wildgroei overwoekerde restanten van stacaravans, vakantiehuisjes en open

plaatsen.

Kan geen enkele vergelijking doorstaan met menig andere camping voor zowel de aanblik als dingen welke er georganiseerd worden.

Het is allemaal "net niet of helemaal niet"

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke camping

Kim van schie, 2-3-2017

Wij komen hier al enkele jaren. Eerst met onze eigen ouders en nu met ons eigen gezin. Aankomend jaar nemen wij zelfs een seizoensplek om nog meer te genieten van deze leuke camping
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Al 20 jaar geweldig!

Femke Weima, 21-2-2017

Al 20 jaar gaan wij met het hele gezin naar deze camping, hebben het groot en prachtig zien worden.

Voor kinderen van alle leeftijdscategorieën worden activiteiten georganiseerd en ook aan de volwassenen word goed gedacht!

Zeker de spooktocht en het spookspel in het hoogseizoen zijn absolute aanraders!

Een gezellige familiecamping waar voor iedereen wel iets te vinden is, en waar wij na al die jaren nog steeds met veel plezier naar toe gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eurocamping Vessem bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Vessem in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Vessem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping Vessem scoort een 7.62 uit 10 op basis van 73 reviews.