WebsiteLink naar website

68 reviews over Camping Eurocamping Vessem in het Nederlands

Aardig

Marouschka, 29-6-2017

Voordelen,

Groot zwembad, veel ruimte, bungalowtenten (die wij hadden gehuurd) waren schoon, vriendelijk personeel ( lag er natuurlijk ook aan wie er zat), eten in het restaurant zag er lekker uit( helaas zelf niet gegeten), goede service bij de snackbar en winkel, overal kleine wc hokjes dus nooit ver lopen.

Nadelen: door de open planken veel beestjes in de tent, door het type mensen wat wij vooral zagen zijn we het voor de grap een getto camping gaan noemen, midgetgolfbaan was dringend aan vernieuwing toe. ( het is wel gratis, maar ik betaal liever een kleine bijdrage voor een goede baan), zwembad is buiten dus met kou kan er geen gebruik van gemaakt worden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Safaritent

anoniem, 9-6-2017

Hele fijne tent en goed ingericht. Helaas wel wat openingen aan onderkant van tent waardoor insecten binnen kunnen komen. Dat is jammer maar goed een beetje kampeerder heeft daar geen last van. We hebben heerlijk geslapen en fijne dekbedden en meubilair. De safaritenten liggen op loopafstand van een kleine maar leuke speeltuin. Zwembaden op camping en speeltuin is fantastisch. Bij slecht weer weinig te doen. Geen binnenbad. Mooie camping maar wel met veel vaste camping gasten (tokkies met name) die soms wel erg aanwezig zijn. Dat is jammer van zo een mooie camping.
Gereisd familie in mei 2017

Niet aan te raden voor ons nooit meer

Toon, 6-3-2017

De toeristische kampeerplaatsen/camperplaatsen zijn redelijk. De rest van de camping bewoond door vaste kampeerders is gewoon een grote onverzorgde

zooi. Bij een beetje regen overal modderpaden. Zeer veel door onkruid en wildgroei overwoekerde restanten van stacaravans, vakantiehuisjes en open

plaatsen.

Kan geen enkele vergelijking doorstaan met menig andere camping voor zowel de aanblik als dingen welke er georganiseerd worden.

Het is allemaal "net niet of helemaal niet"

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke camping

Kim van schie, 2-3-2017

Wij komen hier al enkele jaren. Eerst met onze eigen ouders en nu met ons eigen gezin. Aankomend jaar nemen wij zelfs een seizoensplek om nog meer te genieten van deze leuke camping

Al 20 jaar geweldig!

Femke Weima, 21-2-2017

Al 20 jaar gaan wij met het hele gezin naar deze camping, hebben het groot en prachtig zien worden.

Voor kinderen van alle leeftijdscategorieën worden activiteiten georganiseerd en ook aan de volwassenen word goed gedacht!

Zeker de spooktocht en het spookspel in het hoogseizoen zijn absolute aanraders!

Een gezellige familiecamping waar voor iedereen wel iets te vinden is, en waar wij na al die jaren nog steeds met veel plezier naar toe gaan!

Gereisd familie in augustus 2016

Altijd gezellig met veel te doen voor de kinderen

Familie van Esch, 21-2-2017

Een hele mooie nette camping waar veel leuke activiteiten zijn met genoeg speelgelegenheid en een fijn zwembad en luchtkussens voor jong en oud.. Ook als je lekker veel rust wil kan dat op deze camping!
Gereisd familie in juli 2016

hier gaan wij zo veel mogelijk naar toe

jannie vd kevie, 21-2-2017

leuke grote familiecamping waar het toch rustig is. wordt veel voor de kinderen gedaan

mooie omgeving. groot zwembad.

Gereisd familie in augustus 2016

Het is een fantastische camping .

hanneke hendriks, 21-2-2017

Wat ons zo trekt aan deze camping is dat er veel activiteiten plaats vinden .zoals een spook tocht voor groot en klein een wandel bingo .Op zaterdag avond kienen .Filmavond voor de kinderen een schuim party op het voet bal veld .Een zes kamp. Een bonte avond er wordt veel gedaan.
Gereisd familie in maart 2016

Super camping

Nancy, 21-2-2017

Gewoon hele fijne familie camping! Hoop er nog jaren naar toe te kunnen gaan!
Gereisd familie in juli 2016

Goede camping geweldige liggen voor uitjes

Van bragy, 20-2-2017

Zou de was hokje wel vernieuw wille zien maae zijn ze al druk mee bezich
Gereisd familie in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Eurocamping Vessem bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Vessem in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Vessem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping Vessem scoort een 8.04 uit 10 op basis van 68 reviews.