8,1

47 reviews over Camping 't Witven Recreatiecentrum in het Nederlands

orima Pinkaterweekend

Laura, 15-6-2017

We waren met onze familue opnieuw op het Witven met Pinksteren. Elk jaar een succes, maar vooral met dit weer. Volgend jaar boeken we weer.
Gereisd familie in juni 2017

Erg duur

Evelien Vijfvinkel, 28-5-2017

We zaten op het terras bestelden thee en spa blauw.... krijgen een piep klein glaasje water, denk 125 cc . Het flesje zit er niet bij, dus wie zegt me dat het spa blauw is ook nog. Op de bin staat flesje spa blauw 2,10 ....dus ik zeg, breng me dan ook maar een flesje .... want dit is geen flesje.zegt ze oh dan heb ik verkeerd aangeslagen , we hebben alleen glazen....

Krijg ik 20 cent terug..... voor125 cc water.... ook de thee, er zit nog geen koekje bij.... cheap, weinig gastvrij

Heerlijk familie weekend

Henny Sanders, 27-5-2017

We gaan al jaren met de familie met hemelvaart naar het Witven. Heerlijke camping. Het weer is dit jaar top. We genieten!

Service onder de maat

Mw Denissen, 21-5-2017

Ik had een Rundal chalet gehuurd voor een weekend met de kleinkinderen. Het meer en het strandje waren geweldig. De inventaris van het chalet was goed. Maar er was duidelijk niet goed schoongemaakt. Het koffiezetapparaat was beschimmeld, de afvoer van de douche was verstopt en in de vergiet zaten opgedroogde spaghettisliertjes. En ik moet verplicht 57,50 euro schoonmaakkosten betalen! "Nee mevrouw, dat kunnen wij niet veranderen". Een dergelijke 'service' is echt onder de maat en is voor mij reden om hier niet meer terug te komen.

groen

olga.van.glabbeek, 6-2-2017

Heerlijk tussen de eekhoorns,konijntjes vogels,op een zeer kindvriendelijke tussen de bomen,camping,op een zeer korte afstand van de stad,waar je niets van merkt,maar handig is.schone wc,en douches,superkinderanimatie team,en behulpzame,medewerkers,zwemwater,viswater,binnen bereik,op naar het ultime vakantiegevoel begint al onder het viaduct door,om de hoek
Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijk genieten

Anke, 16-9-2016

Fijne nazomerweek gehad met onze kids. Heerlijk weer, vriendelijk personeel en prima sanitair. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in september 2016

Heerlijk weekend gehad

Karin, 31-8-2016

Onze kinderen hebben het heerlijk gehad aan het strand. Water en zand, meer hadden ze niet nodig. Lekker geluierd in de zon. We gaan dit vaker doen.

Fijne relaxte camping

Hans, 22-8-2016

We hebben ern fijne vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar. Fijn animatieteam voor de kinderen. Goed sanitair. Super lekkere hamburger gegeten.

Volgend jaar weer

Carla, 14-8-2016

Super fijne vakantie gehad. Iets minder weer, maar het animatieteam heeft het helemaal goed gemaakt. We gaan volgend jaar weer.

Valt een beetje tegen

Deborah, 8-8-2016

We verwachten een 4 sterren camping maar dat verdienen ze niet.

We hebben een leuk weekend gehad. Maar er zijn toch wel wat minpunten die de overhand hadden.

* Op zondag geen verse broodjes, animatie voor de kinderen is vrij op zondag!

* De broodjes op overige dagen kan je pas kopen vanaf 9.00.( kan je nagaan, in het hoogseuzoen notabene) Met een kleine van 16 maanden is dat niet te doen die al om 7 uur wakker is.

-Als de camping slim is gaan ze zelf broodjes afbakken

* Sanitair niet zo uitgebreid en schoon. Zijn gewoon units.

* Niet zo'n gastvrije receptioniste

* Communicatie loopt naast elkaar af tussen medewerkers onderling.

* Kindermenu in het restaurant is alleen maar vette gefrituurde hap. Geen keuze uit gezond voedsel. Ze wilden wel de burger bakken op de plaat ipv in het frietvet. Maar dan zaten er alsnog frietjes bij. Daar ga je dan als je je kind geen gefrituurde rotzooi wilt geven... :-(

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Witven Recreatiecentrum in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Witven Recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Witven Recreatiecentrum scoort een 8.08 uit 10 op basis van 47 reviews.