Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve
Recreatie Boerderij De Veldhoeve
9,2

15 reviews over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve in het Nederlands

Een goed verzorgende, rustige camping.

wies joosen, 25-8-2017

We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke camping eigenaar. De camping is ruim van opzet . En wat een luxe, iedereen heeft een eigen badkamer,je beheerd zelf de sleutel. Ook een mooie fietsenstalling , en stopcontacten genoeg om de electrische fietsen op te laden.Zelf vind ik het een camping voor oudere die van rust houden..Vanuit de camping zijn er hele mooie fietstochten te maken..
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie lodge op een kleine rustige camping

Inez, 19-8-2017

Een midweek verbleven in de lodge. Klein, maar fijn. Knusse uitstraling, bedden opgemaakt bij aankomst. Serviesgoed aanwezig, maar incompleet en niet allemaal schoon. Badkamer klein, maar schoon, douchebak erg ruim. Bedden voorzien van goed matras en fijn kussen. Auto op de parkeerplaats en niet naast de lodge. Gratis wifi, werkt erg goed, router staat in de meterkast. Borg kan contant betaald worden bij aankomst. Op de camping zelf prachtige grasmat, ruime afgescheiden plaatsen met verharding. Veel bloemenperken, prachtig! Luxe toiletgebouw met voor elke plek privésanitair. Veel foldermateriaal daar ook te vinden. Afvalscheiding bij het sanitairgebouw. Speelkasteel, schommel, tafeltennistafel (staan op stoeptegels) en trampoline aanwezig. Varken en kippen. Varken mag gevoerd worden met etensresten. Vriendelijke eigenaar, goed bereikbaar. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Dafmuseum in Eindhoven een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige, rustige kleinschalige camping

Zaat, 27-7-2017

De Veldhoeve is een kleine camping met mooie,grote plaatsen. Voor elke plaats is er privé sanitair, eigen ruimte met keurige douche en toilet. Met vloerverwarming! Stroom en water zijn duurzaam!

We waren met 2 kinderen van 5 en 7. Ze hebben zich prima vermaakt met de trampoline en speeltoestellen.

In de omgeving veel leuke ( gratis) uitjes. Zoo Veldhoven (vogels., apen ) is een aanrader.

Goede informatie aanwezig op de camping.

Deze camping is zeker z'n geld waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch je komt er tot rust een echte aanrader

Elisa, 22-4-2017

Een rustig gelegen camping met grote ruime plekken en tussen iedere plek een haag. De plekken zijn gedeeltelijk verhard wat erg fijn is. Het zag er allemaal zeer verzorgd uit en wij vonden het ideaal om een eigen sanitaire ruimte te hebben.

Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

We hebben veel gefietst en gewandeld een erg mooie omgeving. Ook een dagje Eindhoven in geweest.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in april 2017

Goed!

Irma, 18-9-2016

Mooi terrein met grote plaatsen. Eigenaar en zijn zoon vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat het niet druk was. Onze jarenlange ervaring is dat campings nagenoeg vol zijn in dezelfde periode. Wij vermoeden dat de prijs hierin een rol speelt. Prijzen hele jaar hetzelfde. Voor naseizoen best hoog, komt waarschijnlijk door privé-sanitair. Wij vonden het jammer dat bepaalde zaken te weinig aandacht kregen. De matten in en voor het toiletgebouw waren vast al in geen weken geklopt/gezogen, afvalbakken vaak overvol en de tafeltennistafel was helemaal groen uitgeslagen met pokken aan de zijkant. Onze handen 'jeukten' om hem eens flink onder handen te nemen.
Gereisd met partner in september 2016

Wij vinden het super goed

Fam. Vos Schoonebeek, 29-7-2016

Wij vonden alles goed. Grote plaatsen. Een bijzonder mooi privésanitair.

Een zeer behulpzame campingbeheerder. Mooie ligging.

Kortom een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima stek!

Rien, 13-9-2015

Rust, verzorgde grote percelen, prima privé sanitair, hulpaardige eigenaar, fraaie omgeving. Wat kan men zich meer wensen?
Gereisd met partner in mei 2015

Uitstekende plek

Ella vd Heisteeg , 6-8-2015

Voor ons een bekende plek, prima om tot rust te komen. Mooie, goed onderhouden grote plaatsen.
Gereisd met partner in juli 2015

De beste boerderij-camping in de Kempen

Peter Leenstra, 15-7-2014

Wij kwamen terug van vakantie en hadden een feestje bij vrienden in Veldhoven. De ontvangst: "Zeg maar Gerard" was hartelijk. Eenmaal op het terrein waren we verbaasd over de grootte van het terrein. Ongeveer 4 voetbalvelden met slechts 25 plaatsen. Je overbuurman moet je haast met een verrekijker proberen te zien. De plekken zijn voorzien van een terras, tegels voor de wielen van de caravan en de grootste verrassing....een eigen badkamer met wastafel, wc en douche! We kamperen al meer dan 50 jaar, maar dit hadden we nog niet meegemaakt. De omgeving is prachtig! De boerderij ligt aan een knooppuntenroute, dus je kunt zo op de fiets stappen. In de Kempen vind je veel pittoreske dorpen met leuke cafés en restaurants. We komen zeker terug!
Gereisd met partner in januari 2014

Heel mooie en goed onderhouden camping

Rein en Hannie van de Pol, 4-5-2014

Mooie omgeving, lekker rustig grote plaatsen met beschutting en uitzicht
Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatie Boerderij De Veldhoeve scoort een 9.16 uit 10 op basis van 15 reviews.