Hotel NH Eindhoven Conference Centre Koningshof ****

Hotel NH Eindhoven Conference Centre Koningshof
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor NH Eindhoven Conference Centre Koningshof bij:

171 reviews over Hotel NH Eindhoven Conference Centre Koningshof in het Nederlands

relaxed

kees boodt, 7-10-2017

alles is strak georganiseerd vanwege de vele zakelijke gasten maar toch heerst er een ontspannen sfeer, hebben ze prima bed en schone badkamer, prima ontbijt en goed diner.
Gereisd met partner in september 2017

mooi kloosterhotel met veel kunst aan de muur

mevr de Veld, 29-7-2017

buitengewoon ontbijt! vriendelijke bediening! gezellige bar en patio,

goede kamers met koffie en thee faciliteiten heerlijk zwembad

Gereisd met partner in juli 2017

Schimmel in de badkamer

Bea, 1-7-2017

Voor de 2e keer geweest. Eerste keer een kamer met een mooie badkamer gehad, nu een badkamer met een oude vieze, beschimmelde douchecabine waarvan de vloer aan je voeten plakt! Ik kan me voorstellen als gasten voor de 1e keer zo'n kamer toegewezen krijgen, ze er nooit weer heengaan. Voor ons denk ik nu ook de laatste keer.

Ontbijt is trouwens super. Als de kamer overeen zou komen met het ontbijt dan was het een super hotel. Maar een beschimmelde douchecabine is zo smerig!!

Op de dag van vertrek werd er al om 9.55 aan de deur geklopt door de dame van de schoonmaak, heel bijzonder.....

Bij het uitchecken werd ook niet gevraagd of alles naar wens was maar alleen gezegd " fijne dag" ....komt niet erg betrokken over.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel

Ton Bennemeer, 21-5-2017

NAH Koningshof is een geweldig hotel, alles is schoon in het hotel, uitstekend veelzijdig ontbijt en leuke zitjes in het hotel. Kortom mijn vrouw en ik hebben een uitermast geslaagd weekend gehad mede door de vriendelijke medewerkers.
Gereisd met partner in mei 2017

groot hotel (500 kamers) met goed personeel

roelof, 6-5-2017

even wachten (wachtrij) om in- en uit te checken. Behulpzaam personeel.

lazy sunday was er niet ivm te weinig kamers?

Het ontbijt voor veel gasten was enorm goed en meer dan volledig. Een grote pluim waard.

In Veldhoven is genoeg te doen en goede restaurants.

Gereisd met partner in april 2017

Basic hotel maar qua prijs/kwaliteit prima

Marie, 6-5-2017

We hebben hier van een lekker weekendje met zijn tweetjes kunnen genieten.

Het hotel is vrij basic, een voormalig klooster en we zaten wat ver van het restaurant en de ontbijtzaal, lange saaie gangen ernaar toe. Het welkomst diner viel helaas tegen, maar dat was puur pech omdat er bij aankomst net een bus toeristen aangekomen was, die ook meteen aan tafel gingen. Wij hebben daarom erg lang moeten wachten, het eten was deels koud en we kregen de indruk dat het restjes waren, het hoofdgerecht hebben we laten staan want het zag er niet uit en na een hapje wisten we genoeg.Het personeel kwam vrij gestresst over. We hebben het toetje niet meer afgewacht en zijn in Eindhoven een frietje gaan eten. Maar achteraf hebben wij het geld van het welkomstdiner wel terug gekregen van het hotel, dat vonden wij wel heel coulant! Het ontbijt daarentegen was prima, niet overdreven maar voldoende keuze. Onze kamer was eenvoudig, maar schoon en het hotel grenst aan een bos waar je lekker kunt wandelen. Het hotel heeft ook een leuk terras maar het was daar nog iets te koud voor. De wifi in het hotel was matig.

Het zwembad is lekker warm en schoon. Er is een fitnesszaal en badminton, erg leuk!

De stad Eindhoven is gezellig en als je uit eten wilt voor een prikkie raden we aan om naar Tony Wok te gaan, authentiek en lekker. We hadden geluk met het weer, lekker zonnetje dus al met al hebben wij een prima verblijf gehad in dit hotel!

Gereisd met partner in maart 2017

gewoon heel goed

Jan Peters, 7-1-2017

eigenlijk geen minpunten alleen beetje moeilijk zoeken met al de veranderingen rond Eindhoven
Gereisd met partner in juli 2016

was weer helemaal super

helena, 9-12-2016

Ik was weer met een verstandelijk gehandicapt kind en ik vond dat ze weer erg gedienstig en aardig voor haar waren,

ze had bij het ontbijt pepernoten gekregen die de sint voor haar had gebracht ,ze was helemaal gelukkig.

Iedereen was vriendelijk voor haar ,echt een geweldig ontbijt ,allerlei dagbladen ,kleurplaten en een buffet speciaal voor de kinderen,

voorherhaling vatbaar ,,,,top,,

Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastisch herhaling vatbaar

Schasfoort, 27-11-2016

Alles was geweldig voor herhaling vatbaar.

jammer van het fietsen de knooppunten klopten niet.

personeel vriendelijk\

ontbijt geweldig kan niet beter

kamers schoon

omgeving geweldig

komen zeker terug

Gereisd met partner in november 2016

Prima verblijf gehad.

Laura, 13-9-2016

Twee nachten verbleven op standaard kamer. Kamer vonden wij klein en krap, ietwat gedateerd, maar verder wel netjes en schoon. Comfortabele bedden, grote tv en heerlijke douche. Wij hebben 2 keer gedineerd in restaurant Porticato en dit beviel ons uitstekend. Kleine kaart, maar heerlijke gerechten met een goede prijs- kwaliteitverhouding. Personeel in het hotel is formeel maar zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met voor ieder wat wils. Het hotel is uitstekend bereikbaar met het ov, bus vanuit Eindhoven station stopt voor de hoofdingang.

Dit hotel is groot. De loopafstanden zijn behoorlijk. Houd hier rekening mee als je minder goed ter been bent!

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Eindhoven Conference Centre Koningshof in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Eindhoven Conference Centre Koningshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Eindhoven Conference Centre Koningshof scoort een 7.95 uit 10 op basis van 171 reviews.