Beoordelingen Camping Molenvelden*****

32 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molenvelden*****
Banstraat 25, 5506 LA, Veldhoven
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenvelden***** in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenvelden***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molenvelden scoort een 7,9 uit 10, op basis van 32 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenvelden***** in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenvelden*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molenvelden***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 29 vakantiefoto's van Camping Molenvelden***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Molenvelden***** met andere accommodaties in Veldhoven.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,3
8,8
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping"vertalen
b seinen

28-07-2014 mooie nette leuke camping voor jong en oud

"Twitter beoordelingen"
06-07-2013 @aartske86 Bbq'tje @ camping molenvelde #gezellig ! http://t.co/esruFdLCGK --- Bron: https://twitter.com/aartske86/status/353581788389601280
met jonge kinderen, Juni 2014
"Fantastisch"vertalen
Inge van der Werff
10,0

09-06-2014 Deze camping is echt een aanrader. Mooie ruime plekken. Op ons veldje was een zandbak, klimrek en schommels. Dus vanuit onze luie stoel konden we mooi kijken wat onze dochter van 2 uitspookte :-)
Om de hoek zat het sanitair gebouw. Speciale kinderdouches en zelf aan de baby is gedacht met een bad en een plekje voor je aankleedkussen. Alles heel netjes schoon.

Het zwembad is geweldig. Glijbaantjes, water sproeiende clown en zelf een "speeltoestel" voor de kleintjes. Voldoende stoelen en parasols!! Ze kunnen zelf aan de slag, en door het opstapje overal langs de rand kunnen ze zelf het water uit. Tevens wat groter bad aanwezig, maar is afgesloten middels een hek. Dus al je kleuters heb kunnen ze niet naar het grote bad.

Groot speeltoestel en zelfs een kinderboerderij. De pannenkoeken in het pannenkoekenrestaurant waren verrukkelijk.. En zeer klantvriendelijk! Wij hebben het super gehad en gaan hier zeker terug.

Klein dingetje:komen wel vliegtuigen over van Eindhoven Airport

met jonge kinderen, 2014
"Mooi, schoon en goed onderhouden park"vertalen
Idm78
8,0

02-06-2014 Gedurende het hemelvaartweekend hebben wij met onze caravan op een van de caravan / tent velden gestaan. De plaatsen zijn mooi en ruim en voor iedere plaats is er water/elektra/afvoer/tv-aansluiting aanwezig. Onze dochter van 3 jr heeft heerlijk in de speeltuin gespeeld.

Het park is erg netjes en goed onderhouden en dit geldt ook voor het sanitairgebouw. Er is een aparte wasruimte voor kinderen aanwezig. Douches en warm water kostte niets extra .

Het personeel bij de receptie en het restaurant is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant ziet er binnen erg donker uit, maar hier hadden wij geen last van omdat het lekker weer was en we op het terras konden zitten. Het eten is lekker en de prijzen zijn heel acceptabel. Op zaterdag konden kinderen worden geschminkt.

Helaas was het nog iets te koud om van het zwembad gebruik te kunnen maken. Erg jammer, want dit zag er wel erg leuk uit, met een apart bad voor de kleintjes.

Enige nadeel van de locatie: "overkomende" vliegtuigen!

De beste prijzen en last minutes voor Camping Molenvelden***** bij:

met partner, Mei 2014
"Ruim opgezet en alles keurig onderhouden"vertalen
Wim Hanse
10,0

06-07-2014 Deze camping is een echte aanrader als je van ruimte houdt.
Alles op de camping ziet er keurig uit.
Sanitairgebouw zeer fraai, prima douches.
Wasmachine, droger strijkijzer alles is er wel.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Zeer nete camping"vertalen
a benjamins
9,0

07-07-2012 we zijn met pinksteren een weekendje naar camping de molenvelden geweest en volgens mij is er veel verandert het is zeer schone camping met vriendelijk personeel een leuk buitenbad en gezellige kantine zeker voor herhaling vatbaar maar dan wat langer

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Prachtig park"vertalen
fam. van Klaveren
9,0

11-05-2012 wat een prachtig park is dit toch we waren er met de pasen met onze 2 kinderen en het was echt heel erg leuk, er schijnt nieuw personeel te zijn die wel van aanpakken weet want het ziet er echt prachtig uit, we zitten er aan te denken om het hoogseizoen weer te gaan.

ook voor de kinderen een perfecte plaats, speeltuin, mooi zwembad, kinderboerderij, en genoeg te doen voor de kleintjes en wat er word georganiseerd, en de toiletten zijn mooie gebouwen die schoon zijn en er is zelfs een ligbad waar de kleintjes erg verrast om waren want thuis hebben we die niet.

ook zitten er nieuwe mensen op het restaurant, je kunt er gezellig zitten en heerlijk eten, en voor vragen kun je er tercht en op de receptie zijn de dames ook erg vriendelijk, kortom we zijn er vol lof van, en wat de prijs betreft, we hebben ergens anders wel eens meer betaald voor iets wat er niet bij in de buurt kwam. wij komen zeker terug..... echt een aanrader

met partner, Juni 2011
"Prima vakantie plaats"vertalen
Barentsen
9,0

13-07-2011 Wij hebben 10 dagen gekampeerd op molenvelden prachtige camping echter in de periode Eind juni begin juli veel lege plaatsen of weekend kampeerders maar de plaatsen zijn prima. Jammer dat het internet niet werkte ook niet als je bij het restaurant probeerde in te loggen.Een compliment voor de schone toiletten.Het geluid van de vliegtuigen van het vliegveld is niet storend omdat er ook niet constant wordt gevlogen.

met jonge kinderen, Mei 2011
"Zeker een aanrader !!"vertalen
fam vd heijden
9,0

15-05-2011 Een prachtige verzorgde camping. Zeer geschikt voor gezinnen ( met jonge kinderen ) of voor de kampeerders die van een rustige gezellige omgeveing houden. Eetgelegenheid zou uitgebreider mogen, zeker voor mensen die langer op de camping verblijven. Hieraan wordt ( nog ) aandacht besteed. Gebruik van " sleutelhanger " voor oa. gebruik van warm water is een erg goede manier, geen " geleur " met muntjes. Een systeem dat voor allerlei doeleinden te gebruiken kan worden. Vriendelijk personeel, de klant staat "centraal"

met partner, Mei 2011
"Mooie maar dure camping."vertalen
Heidi
8,0

15-05-2011 Mooie camping, goed gelegen als je in het Pieter van den Hoogenband zwemstadion in Eindhoven moet zijn. Prachtige bossen naast de camping, we hebben hier zelfs een hert gezien. Nadeel is dat de camping behoorlijk duur is, en je het douchen en zelfs het afwassen nog eens apart moet betalen. Ook de borg voor de kaart voor de slagboom is erg hoog. Stroom is 10A en het internet (dat was wel gratis) vanaf de 2e dag goed. De eerste kampte men met storing, dat is overmacht.

met partner, Apr. 2011
"Mooi ligging. Veel te duur"vertalen
Joost en Petra
4,0
4,0

02-10-2011 Pluspunten:
Mooie camping. Goed sanitair. Mooi buiten zwembad. Gezellig cafe. Vriendelijk personeel
Minpunten:
- veel te duur,
- betalen voor douche (0,80) warm water en afval (2,50).
- camping altijd minder als de helft vol, ook in het hoogseizoen
- restaurant: wel een kaart maar alleen buiten op terras eten of in het cafe aan hangtafels. snackbar zonder personeel, de goedkope krachten (allemaal bijbaantje) achter de bar doen de bestellingen er tussendoor, dus lang wachten.
- geen binnenbad of winkel (hoeft niet, maar gezien de hoge prijzen zou je dat toch wel mogen verwachten)
- geen internet
- bar zwembad nooit open, geen toezicht, bezoekers van buiten en daar is het zwembad te klein voor.
- er is een jeugdhonk maar dat is bijna nooit open
- eigenaar of beheerder (weet ik niet) van de horeca loopt zijn benen onder het lijf vandaan, maar je kan zien dat met weinig middelen veel verwacht wordt, dus laat vaak aan kwaliteit te wensen over

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?