Camping Molenvelden *****

Molenvelden
8,3

WebsiteLink naar website

44 reviews over Camping Molenvelden in het Nederlands

Eerste en zeker de laatste keer!

Gezin met kinderen, 1-9-2017

Betreft een soort woonwagenkamp met in het midden een kampeerveld. De vaste staanplaatsen zijn enorme chalets waarvan er veel permanent bewoond worden. Alles ziet er wel netjes verzorgd uit. Zelfs in het hoogseizoen waren er nauwelijks kampeerders. Wel wat seizoensarbeiders die er alleen 's avonds zijn. Animatie stelt echt niks voor, crossbaan is er niet meer. Er is geen winkel, geen snackbar Zelfs de mogelijkheid om ' s ochtends broodjes te kopen ontbreekt. Het eetcafé heeft goed eten, voor een redelijke prijs. Sanitair is netjes, hoewel een sopje om je handen te wassen na de toiletgang wel prettig zou zijn. De plaatsen zijn ruim. Het zwembad was fijn, gelukkig zijn onze kinderen al wat groter, het peuterbad was namelijk ijskoud. Het grote zwembad had lekker warm water. De prijs is te hoog voor hetgeen je er voor terugkrijgt, ook moet je rekening houden met een extra toeristenbelasting in de vorm van €1,50 per afvalzak. Normaal ben ik niet zo van de reviews, maar als ik zelf bovenstaande van te voren geweten had ik niet geboekt. Zoover gaf mij in geval van deze camping een verkeerd beeld.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Wendy Timmermans, 31-7-2017

Geweest met sociaal deal en echt de moeite waard.

Het was erg rustig, stonden alleen op een gans grasveld! Dat maakte het nog meer ontspannen..

erg mooie grasvelden, groen en goed onderhouden, mooi aangelegde vijver met eendjes en een ooievaar, fijn geasfalteerde straatjes wat erg leuk was voor de kids om te fietsen of te steppen.

Kindvriendelijke zwembaden en verwarmd.

Minigolf viel tegen. Kapotte banen en veel vuil erop waardoor het spel niet prettig verloopt.

Zeer proper sanitair en afwasruimte overdekt en ook zeer netjes. Chapeau voor de onderhoudsman! Wc papier aanwezig, jammer geen zeep. Droogkast droogt niet goed, was is nog klam dus 2 beurten moeten doen. Wel goedkoop dus dan niet zo erg.

Wandel en fietskaarten aanwezig op de receptie. Personeel is vriendelijk.

Gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aanrader

Fam. Zwijnenburg, 22-7-2017

Zeer nette camping met ruime plaatsen. Ontzettend vriendelijk personeel, die alles tot in de puntjes verzorgen. Het sanitair is zeer schoon en hygiënisch. Je ziet de gehele dag mensen bezig met schoonmaken. Top camping, waar wij zeker terug gaan komen als jong gezin. Groetjes Fam. Zwijnenburg
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

plezierig

L., 13-7-2017

Fijne,schone camping met mooie ruime plaatsen.Het personeel van de receptie was wel vriendelijk maar niet goed ingewerkt.Het opladen van de sepkey ging mis waardoor de wasmachine niet werkte.Ze konden ons ook niet vertellen hoe het moest.Er ging ook niemand mee om te helpen,zeer vervelend voor onze Engelse vrienden.Handzeep bij de wasbak in de toiletruimte zou wel prettig zijn.Er is op de camping ook geen glascontainer,onhandig!
    Gereisd met partner in juli 2017

Prima verblijf!

elsbeth, 26-6-2017

Wij konden maar 1 nacht op de camping staan en hadden echt wel langer willen

blijven! Vriendelijke ontvangst bij de receptie! En wat een prachtige camping, ruime plaatsen (was ook heel rustig) schoon sanitair, gratis afwassen en douchen! Mooie wandelomgeving, goed zwembad maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt en op het terras lekker biertje pannekoek en snitzel prima! Vriendelijk personeel! We waren hier voor het eerst maar komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping

Anouk Donker, 27-5-2017

Rustige in de bossen gelegen camping, niet al te groot met ruime plekken. Voor degene met kinderen rustig op een veldje met speeltuin. Café Bosveld op de camping is ook een aanrader, heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Veel leuke dingen in de omgeving, fiets en wandeltochten of een bezoekje aan het geitenboerke in Oers.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

mooie camping

Nicole, 18-5-2017

Verzorgde en nette camping. Sanitair supernetjes en heerlijke douches die men zelf kan regelen. Enkel wifi aan de bar. Dure afvalregeling : 1,50€ telkens je afval wil deponeren. Goede ligging : nabij heel veel fietsroutes door bos en hei ; 12km van Eindhoven goed te doen met de fiets ; groot winkelcentrum in Veldhoven op 4km.

Zwembad was nog niet open begin mei. Enig nadeel : Bekijk goed je factuur : bij sommigen worden er 12,50€ aan reservering aangerekend zelfs al heb je niet gereserveerd. Maak je hieromtrend een opmerking dan wordt er gezegd dat het administratiekosten zijn.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne camping

Heidi, 22-1-2017

Wij waren een paar jaar geleden hier ook al, en ook tevreden. Maar we vinden deze camping beter geworden. We konden nu ook de Acsi kaart gebruiken. Afwassen en douchen is inclusief, en het sanitair is van goede kwaliteit. De mensen aan de receptie zijn erg vriendelijk. Stroom is 10A en ook wifi is inclusief. Vanaf de camping kun je heerlijk wandelen in de bossen, er is altijd veel moois te zien. Heerlijke camping om even een paar daagjes ertussenuit te gaan.
    Gereisd met partner in mei 2016

Zeker een aanrader!!

Sjoeng, 17-9-2016

Reisgezelschap; gezin twee jonge kinderen 1,5 jaar oud en 3mnd. Opa en oma.

Wij zijn hier een week naar toegeweest. Om de zomervakantie af te sluiten.

Echt een heerlijke camping met mooie ruime plekken! Camping zelf is schoon en verzorgd. Zo ook het sanitair. Elke dag wordt er schoongemaakt en meerdere malen gecontroleerd. Personeel is uiterst vriendelijk en denken graag mee mits nodig...

Zwembad is ook perfect voor kleine kinderen! Enige nadeel is dat het een volledige buitenzwembad is. Het zwembad is verdeeld in een "ouderenbad" en peuterbad met een hek ertussen.

Prijs en kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Ofwel... echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie verzorgde camping met goed sanitair

de Jong, 17-5-2016

Mooie ruime plaatsen, prima sanitair en vriendelijke receptie.

Min punt van de camping de borg die betaald moet worden voor het slagboompasje word niet gelijk terug betaald maar word op rekening gestort en duurt ongeveer 14 dagen. Openingstijden receptie zeer vreemd. Het reinigen van het sanitair gebeurt als veel mensen nog bezig zijn met zich te wassen en douchen.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Molenvelden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenvelden in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenvelden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molenvelden scoort een 8.28 uit 10 op basis van 44 reviews.