Beoordelingen Camping Molenvelden****

28 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molenvelden****
Banstraat 25, 5506 LA, Veldhoven
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenvelden**** in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenvelden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molenvelden scoort een 7,2 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molenvelden**** in Veldhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molenvelden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molenvelden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Camping Molenvelden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Molenvelden**** met andere accommodaties in Veldhoven.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,7
6,2
8,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Mei 2012
"Zeer nete camping"vertalen
a benjamins
9,0

7-7-2012 we zijn met pinksteren een weekendje naar camping de molenvelden geweest en volgens mij is er veel verandert het is zeer schone camping met vriendelijk personeel een leuk buitenbad en gezellige kantine zeker voor herhaling vatbaar maar dan wat langer

"Twitter beoordelingen"
6-7-2013 @aartske86 Bbq'tje @ camping molenvelde #gezellig ! http://t.co/esruFdLCGK --- Bron: https://twitter.com/aartske86/status/353581788389601280
met jonge kinderen, Apr. 2012
"Prachtig park"vertalen
fam. van Klaveren
10,0
9,0

11-5-2012 wat een prachtig park is dit toch we waren er met de pasen met onze 2 kinderen en het was echt heel erg leuk, er schijnt nieuw personeel te zijn die wel van aanpakken weet want het ziet er echt prachtig uit, we zitten er aan te denken om het hoogseizoen weer te gaan.

ook voor de kinderen een perfecte plaats, speeltuin, mooi zwembad, kinderboerderij, en genoeg te doen voor de kleintjes en wat er word georganiseerd, en de toiletten zijn mooie gebouwen die schoon zijn en er is zelfs een ligbad waar de kleintjes erg verrast om waren want thuis hebben we die niet.

ook zitten er nieuwe mensen op het restaurant, je kunt er gezellig zitten en heerlijk eten, en voor vragen kun je er tercht en op de receptie zijn de dames ook erg vriendelijk, kortom we zijn er vol lof van, en wat de prijs betreft, we hebben ergens anders wel eens meer betaald voor iets wat er niet bij in de buurt kwam. wij komen zeker terug..... echt een aanrader

met jonge kinderen, Jan. 2012
"Helaas"vertalen
recreant
5,0
8,0

10-9-2012 Jammer dat alles in teken staat van geld binnenhalen. Entree ziet er goed uit is om nieuwe mensen te trekken daarna krijg je bijna niets meer. Zwembad is openbaar gemaakt zodat het propvol is van mensen van buitenaf. animatieteam is afgeschaft gelukkig nog wel wat vrijwillers die er nog wat leuks van weten te maken, crossbaan is volgestort met zand en groenafval (gras) voetbal veld word nu gebruikt om te oude caravan/chalets te plaatsen om nog wat huurinkomsten binnen te krijgen
Totaal niet meer leuk voor de kinderen

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Molenvelden**** bij:

met partner, Juni 2011
"Prima vakantie plaats"vertalen
Barentsen
9,0

13-7-2011 Wij hebben 10 dagen gekampeerd op molenvelden prachtige camping echter in de periode Eind juni begin juli veel lege plaatsen of weekend kampeerders maar de plaatsen zijn prima. Jammer dat het internet niet werkte ook niet als je bij het restaurant probeerde in te loggen.Een compliment voor de schone toiletten.Het geluid van de vliegtuigen van het vliegveld is niet storend omdat er ook niet constant wordt gevlogen.

met jonge kinderen, Mei 2011
"Zeker een aanrader !!"vertalen
fam vd heijden
9,0

15-5-2011 Een prachtige verzorgde camping. Zeer geschikt voor gezinnen ( met jonge kinderen ) of voor de kampeerders die van een rustige gezellige omgeveing houden. Eetgelegenheid zou uitgebreider mogen, zeker voor mensen die langer op de camping verblijven. Hieraan wordt ( nog ) aandacht besteed. Gebruik van " sleutelhanger " voor oa. gebruik van warm water is een erg goede manier, geen " geleur " met muntjes. Een systeem dat voor allerlei doeleinden te gebruiken kan worden. Vriendelijk personeel, de klant staat "centraal"

met partner, Mei 2011
"Mooie maar dure camping."vertalen
Heidi
8,0

15-5-2011 Mooie camping, goed gelegen als je in het Pieter van den Hoogenband zwemstadion in Eindhoven moet zijn. Prachtige bossen naast de camping, we hebben hier zelfs een hert gezien. Nadeel is dat de camping behoorlijk duur is, en je het douchen en zelfs het afwassen nog eens apart moet betalen. Ook de borg voor de kaart voor de slagboom is erg hoog. Stroom is 10A en het internet (dat was wel gratis) vanaf de 2e dag goed. De eerste kampte men met storing, dat is overmacht.

met partner, Apr. 2011
"Mooi ligging. Veel te duur"vertalen
Joost en Petra

2-10-2011 Pluspunten:
Mooie camping. Goed sanitair. Mooi buiten zwembad. Gezellig cafe. Vriendelijk personeel
Minpunten:
- veel te duur,
- betalen voor douche (0,80) warm water en afval (2,50).
- camping altijd minder als de helft vol, ook in het hoogseizoen
- restaurant: wel een kaart maar alleen buiten op terras eten of in het cafe aan hangtafels. snackbar zonder personeel, de goedkope krachten (allemaal bijbaantje) achter de bar doen de bestellingen er tussendoor, dus lang wachten.
- geen binnenbad of winkel (hoeft niet, maar gezien de hoge prijzen zou je dat toch wel mogen verwachten)
- geen internet
- bar zwembad nooit open, geen toezicht, bezoekers van buiten en daar is het zwembad te klein voor.
- er is een jeugdhonk maar dat is bijna nooit open
- eigenaar of beheerder (weet ik niet) van de horeca loopt zijn benen onder het lijf vandaan, maar je kan zien dat met weinig middelen veel verwacht wordt, dus laat vaak aan kwaliteit te wensen over

met partner, Aug. 2010
"Nette camping maar niet veel te doen voor kinderen"vertalen
landeweerd
5,0
6,0

21-8-2010 we hadden een chalet gehuurd particulier dat was prima we waren zonder kinderen met kleine kinderen zou ik naar een ander park gaan het personeel van de receptie vond ik niet zo behulpzaam en ook niet kundig een wij hebben het wel naar onze zin gehad maar deze camping voor ons eenmalig

met oudere kinderen, Apr. 2010
"Complimenten"vertalen
peter

22-7-2010 Dit stukje is een vervolg op mijn eerdere reactie waar ik veel kritiek uitte op het zwembad op de camping. Ik kan niets anders zeggen dat t management hier GEWELDIG op gereageerd heeft. Binnen een paar dagen zijn er prachtige borden gekomen met daarop heel duidelijk wat wel en vooral wat niet gewenst is. Top dat het zoo snel opgepakt is en veranderd is. Ik hoop van harte dat het beleid gehandhaafd wordt en de controles, die er nu ook meer zijn volgehouden worden. Onze kinderen gaan weer heerlijk zwemmen, dus nogmaals grote complimenten.....bravo camping Molenvelden.

Peter.

met jonge kinderen, Apr. 2010
"Probleemcamping"vertalen
peter
9,0

15-7-2010 Camping heeft duidelijk twee gezichten.Wij hebben een seizoensplaats . We staan op het toeristenveld en daar is de sfeer geweldig. Sanitair is top en de ruimte van de velden ook. Maarrrrrr waar we absoluut op afknappen is het zwembad.Wij als gezin hebben deze camping gekozen omdat er een prachtig zwembad was . Nu durven we niet meer te gaan zwemmen met de kinderen. Werkelijk a-sociaal wat we daar zien. Mensen laten zich bij het zwembad vollopen met alcohol, en er is totaal geen controle op het gedrag van die mensen. Alles wordt toegelaten volwassenen die duiken en met ballen spelen terwijl het zwembad heel vol is.We hebben zelfs boten gezien in dit zwembad. Onze kinderen stellen we niet meer bloot aan deze toestanden. Ook zijn er veel mensen van buitenaf die blijkbaar van harte welkom zijn en waar totaal geen controle op is. Ook zagen we een loket aan het zwembad waar je gewoon alcoholische dranken kon kopen. Dus er moeten regels komen voor het zwembad, zodat iedereen kan genieten

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?