Camping De Dommelvallei ***

7,4

28 reviews over Camping De Dommelvallei in het Nederlands

Heerlijk weekend!

Rianne, 11-11-2016

In augustus 2016 hebben we een heerlijk weekend doorgebracht op het parkeerveldje van de camping. We waren met 2 gezinnen met 3 kinderen in de leeftijd tussen 3 en 8 jaar.

Het veld zag er mooi uit en ook het sanitair was schoon en voorzien van goed warm water.

Ook hebben we super genoten van het buitenzwembad de picknicktafels en het heerlijke terras met goede keuken.

Zeker een aanrader als je zoekt naar een kleine camping zonder veel poeha basic schoon en goed.

Wij hebben een top tijd gehadden zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

nooit meer

fam.Van Iterson, 5-10-2016

Via touroperator een "chalet " (8 persoons)gehuurd grootouders en twee kleinkinderen.Er was sprake van een chalet, maar wij vonden het een veredelde containerbouw.

De eerste indruk was al slecht, want we werden naar een 6 persoons gedirigeerd.Foutje van de beheerder waarvoor excuses werden aangeboden.

Vanwege een omboeking duurde het heel lang voordat we de 8-persoons konden betrekken.De site vinden wij misleidend.

De foto's op de site van de Dommelvallei van het interieur zijn mooier dan de werkelijkheid.

Op de foto een tafeltje met een schemerlampje en platen op de muur.In werkelijkheid een kale boel.Niet gezellig..

Open keuken van alle benodigde faciliteiten.Welke dan?

Geen vaatwasser.We konden een losse magnetron krijgen, maar daar was geen plaats voor.Op de aanrecht zeker niet, alleen op tafel, maar veel te gevaarlijk i.v.m. het snoer.

Verwarmd buitenzwembad, was helemaal niet verwarmd.

Fietsverhuur op 200 meter, wat denk je dan fijn fiets uitzoeken.

Deze verhuur was via de beheerder, maar er werd niet bijgezegd dat je voor het brengen en halen van de fietsen € 30 extra moest betalen.

Er was slecht schoongemaakt. De douche was vies en de onderkant van de bedden waren smerig.Naar aanleiding van klacht de € 50 schoonmaakkosten retour ontvangen.

Onze kleinkinderen konden niet op de grasvelden rondom het "chalet "'

spellen vanwege de vele hoopjes kattestront wat in de zon ontzettend stonk.De beheerder hierover ingelicht.

De katten liepen overal rond.

Dit ook gemeld aan touroperator, maar achteraf vaststellen vonden zij moeilijk en wij hadden foto's moeten maken.Onze bevindingen werden kennelijk in twijfel getrokken.

Wij zijn van mening dat de beheerder te goeder trouw is maar eigenlijk geen tijd genoeg heeft om de zaak te runnen.

Als je als kampeerder helemaal niets gewend bent en tevreden bent met een basis camping moet je naar de Dommelvallei gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gewoon goede camping in een prachtige omgeving.

Paul en Riet, 4-9-2016

Dommelvallei is een kleiner park met seizoensplekken en een groot terrein voor korte vakanties. Er is een zwembad en een speeltuin. Voor onze kinderen en kleinkinderen op bezoek een paradijsje. Vanuit de camping is het prachtig fietsen via knooppunten. We hebben hier met plezier een week verbleven.
Gereisd met partner in augustus 2016

Super fijne week

Schipperen, 1-9-2016

We zijn een weekje met familie op de camping geweest in een chalet en we hebben echt een leuke en fijne week gehad.

Op de camping wordt je leuk ontvangen door de eigenaar en alles wordt netjes uitgelegd nemen echt de tijd voor je.

De camping heeft een zeer nette indruk en zier er verzorgd uit.

Het zwembad is heel netjes en lekker warm.

Horeca is zeer goed leuk personeel en leuk terras

we zijn een paar keer over de camping gelopen en het is echt heel vriendelijk daar en er worden heel veel leuke dingen gedaan voor zowel jong als oud echt super.

De omgeving is echt heel mooi je kan er fijn wandelen en fietsen echt een aanrader.

Nou Frank en personeel echt super bedankt voor de week.

Top tot volgend jaar.

Redelijke camping

Helga, 22-8-2016

Mooi grasveld en lekker rustig. Veel te weinig toiletten en douches. Geen gratis warm water. Zit ver van de supermarkt.

Wifi en cai zijn goed.

Gereisd met partner in augustus 2016

echt een mooie vakantie

van Antwerpen, 20-8-2016

we zijn een weekje op de camping geweest was echt super mooie chalet en zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar en personeel.

de chalet was mooi en compleet en de ligging was ook heel goed.

We hadden een buitenlamp defect en bij melden werd deze ineens gemaakt echt super.

De verzorging van de BBQ was heel compleet en veel en super lekker.

we hebben echt een super week gehad en we raden vrienden en familie dit dus ook echt aan.

in het algemeen een week om naar terug te kijken en zeker voor herhaling vatbaar

bedankt Frank en personeel voor deze week.

Een echte aanrader

Eveline, 15-8-2016

Ontvangst was super. (door eigenaar, Frank). Wij waren met 8 meiden. Frank had een super leuk arrangement voor ons geregeld. Om 12:30 gingen we met de loltrapfiets op pad. We kregen een lekker lunchpakket mee, daarna anderhalf uur kanoën, daarna met de loltrapfiets terug naar de camping. Het weer zat super mee. Dus het was een fantastische middag. Om 17:00 uur waren we weer terug. Toen gingen we onze gehuurde boogtent inrichten. De boogtent was super netjes. We hadden er een picknicktafel bij staan, waardoor we gezellig buiten konden zitten (dit hadden we er niet bij geboekt maar wel gekregen) Om 18:00 uur zouden we gaan BBQ-en, maar we wilden eerst nog even wat gaan zwemmen en douchen. Dit was geen enkel probleem. Om 19:00 uur gingen we BBQ-en (meerdere salades en verschillende soorten vlees). Het vlees werd voor ons gebraden. Om 21:30 zijn we door Frank zelf met de tractor en huifkar gezellig naar valkenswaard gebracht. Hier hebben we lekker terrasje gezeten en gefeest bij Cafe De Zwaan en tent Barcode. Voor ons was het een super leuke dag. Ik ben eerder op deze camping geweest, maar de camping is echt verbeterd. Alles is netjes schoon, vriendelijk personeel met goede tips. Communicatie vooraf was ook prima. Prijs/kwaliteit was goed. Wil je iets goedkoops dan kan dat maar wil je wat meer uitpakken dan kan dat ook. Het kan zo duur / goedkoop worden als je zelf wilt. De camping is echt weer een camping. Frank ga zo door !

Heel klein minpuntje : zwembad was een beetje koud. hihi

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Kei leuke en fijn verblijf gehad

Mieke Hertogs, 11-7-2016

Bij aankomst zijn we heel gastvrij ontvangen door Frank, de eigenaar. Hij heeft ons naar de accomodatie gebracht die wij voor 2 nachten gehuurd hadden. Deze zag er prima uit. Volledig ingericht en lekker schoon. Verder hebben wij gedurende ons weekend leuke dingen kunnen doen. Wandelen en fietsen in een bosrijke omgeving. Een aanrader voor uw verblijf. We hebben van andere gasten gehoord dat er een wisseling had plaatsgevonden mbt de vorige eigenaar en dat sindsdien de camping in kwaliteit enorm is gestegen.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Prima camping

Aleida, 10-7-2016

Aantal jaar geleden hier ook geweest maar nu duidelijk verbeterd. De nieuwe eigenaar doet goed werk.De camping is opgefrist met nieuwe beplanting , nieuwe borden, zwembaden aangepakt en ook de horeca is prima in orde. Dit is nu weer de camping zoals een camping hoort te zijn.Helemaal top!!!
Gereisd met partner in mei 2016

gezelligheid ten top

henny, 8-7-2016

Het personeel is er gezellig en ook de campinggasten zijn er heel vriendelijk
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Dommelvallei in Valkenswaard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Dommelvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Dommelvallei scoort een 7.44 uit 10 op basis van 28 reviews.