Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve ****

128 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve in het Nederlands

Fantastiche ligging

T vos, 26-8-2017
  • Onderkomen9

Zeer mooie ligging vlak bij de efteling zeer mooie fietsroutes Receptie zeer vriendelijk komen zeker nog een keer weer. Enig nadeel beetje weinig verlichting bij de kampeer velden
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke rustige plek.

Gerda Vos, 26-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Aan de rand van een prachtig natuurgebied.Goeie fietsroutes en heel goed betaalbare camping.Heel vriendelijk personeel.En goeie service.Door fam. Omstandigheden zijn we een paar dagen van de camping geweest.Maar toen dat weer stabiel was hebben we besloten toch weer terug te gaan naar deze camping.Kregen we van hun deze 4 dagen extra terug.Super .
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, komen zeker terug

Lena en Leon, 31-7-2017
  • Activiteiten10

Wij waren hier met onze kleinkinderen van 2 en 4 jaar. Recreatiepark Duinhoeve in Udenhout is een erg kindvriendelijke goed verzorgde camping met ruime plaatsen.

Alle benodigde faciliteiten voor een heerlijke vakantie zijn hier aanwezig. Klantvriendelijke medewerkers, ruime plaatsen, heel goed verzorgd park, dicht bij de natuur. Hoge kwaliteit speeltoestellen, veel speelgelegenheid en volop speelmogelijkheden. Wij stonden op het veld MOL leuk en ruim opgezet, met in het midden van het veld een leuke speeltuin en hele gave kabelbaan, ook zijn er picknicktafels aanwezig, schoon sanitair en tolietpapier aanwezig. De grote speeltuin en natuurtuin aan de overkant van de weg vonden onze kleintjes ook helemaal super. En niet te vergeten het treintje. Verwarmd kindvriendelijk zwembad met voldoende ligstoelen. Leuk animatieteam die erg hun best doen en goed overweg kunnen met de kleintjes. Lekker betaalbaar eten in de Brasserie, ook cafetaria aanwezig. Je kunt te voet naar de Loonse en Drunense duinen. Wij wonen zelf in Udenhout, waren hier voor de 1e keer maar komen zeker snel weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Recreatiepark Duinhoeve bij:

ontzettend genoten. fijne vakantie gehad !

Toos, 12-7-2017
    • Onderkomen10

hele vriendelijke medewerkers. echt gastvrij ! ruime plaatsen, goed verzorgd park ! schoon sanitair, gratis wifi bij de brasserie en receptie. leuke speeltuinen voor de kinderen. lekker eten in de brasserie. echt een hele fijne vakantie gehad. veel fiets- en wandelmogelijkheden, dichtbij de Efteling en Beekse Bergen safaripark. rustige sfeer.
    Gereisd met partner in juli 2017

Recreatiepark, goed verzorgd.

Agnes & Gerard, 11-7-2017
    • Activiteiten6

Camping sfeer hebben we gemist, kampeervelden zijn ruim en goed onderhouden. Bezetting op de velden was minimaal. Openingstijden van receptie zijn niet klantgericht (tot 17.00 open) Geen ZB winkel, redelijke restaurant en cafetaria. Medewerkers receptie zijn wel vriendelijk, maar onvoldoende klantgericht. Bij vertrek: alleen borg uitbetaald en geen goede thuisreis wens. ook niet van: Bent u tevreden?
    Gereisd met partner in juli 2017
    Receptie Duinhoeve, Directrice, 13-7-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw feedback. Onze receptie is inderdaad tot 17:00 uur geopend maar wij zijn ook na sluitingstijd bereikbaar als u op de intercom drukt of naar de receptie belt. Wij vragen normaliter al onze gasten bij vertrek of het verblijf naar wens was, en wensen een goede thuisreis. Ik ga onze receptionisten aanspreken dat dit niet is gebeurd bij u, onze excuses hiervoor. We hopen u nog eens op ons park te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Receptie Duinhoeve

Een aanrader !! Brabantse Gastvrijheid, ruimte !

Maria, 9-7-2017
    • Onderkomen10

we hebben gekampeerd op een ruim kampeerveld met speeltuin voor de kinderen. Lekker gegeten voor nette prijs in de brasserie. verwarmd zwembad en volop speelmogelijkheden. schoon sanitair. hele vriendelijke medewerkers, goede service. helemaal TOP !!
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Gastvrij, goed georganiseerd, fantastisch!

Nell van haaren, 6-7-2017
    • Onderkomen10

De accommodatie was ruim, compleet. Goede bedden!
    Gereisd met vrienden in juni 2017

super fijn

E van Haaren, 29-6-2017
    • Onderkomen10

Zeer mooie camping met alle benodigde faciliteiten. Heerlijk gegeten in de brasserie. Hele vriendelijke mensen aan de receptie en zeer hulpvaardig. Prachtige omgeving etc etc
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Super mooi park, zeker voor herhaling vatbaar!

K van Weert, 29-6-2017
    • Onderkomen10

Ontzettend genoten met onze kinderen op Recreatiepark Duinhoeve!

Het park is netjes onderhouden en heeft veel leuke speeltuinen voor de kinderen, ook het verwarmde zwembad was favoriet.

De medewerkers zijn erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

gezellige sfeer

Will van Hees en Rene Koenders, 15-6-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Afgelopen Hemelvaart en tijdens de Pinksterdagen was het gezellig druk op de camping. Leuk dat de 10 persoonschalets ook aan groepen jongeren worden verhuurd, waardoor er in het recreatiepark meer mix in leeftijden is. Dagelijks hebben we gebruik gemaakt van het verwarmde zwembad en 's-avonds naar Jazz in Duke Town gegaan. Ook de sfeervolle open dag op 11 juni mag van ons jaarlijks herhaald worden.
    Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Recreatiepark Duinhoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve scoort een 8.19 uit 10 op basis van 128 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: