Beoordelingen Camping Duinhoeve****

Duinhoeve****
99 beoordelingen
Beoordelingen Camping Duinhoeve****
Oude Bosschebaan 4, 5071 RR, Udenhout

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhoeve**** in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhoeve**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Duinhoeve scoort een 7,8 uit 10, op basis van 99 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhoeve**** in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhoeve****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Duinhoeve**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Camping Duinhoeve**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Duinhoeve**** met andere accommodaties in Udenhout.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,4
8,1
7,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!"vertalen
M. v.d. Munckhof
5,0

28-09-2014 Wij zijn een ouder stel met veel kampeerervaring en gaan zelden of nooit 2x naar dezelfde camping Voor camping de Duinhoeve maakten we echter graag een uitzondering.
Hier hebben we in september 2 keer een weekend doorgebracht. De camping ligt ideaal voor wandel- en fietsliefhebbers, direct aan de Loonse en Drunense Duinen.( Wat ons betreft een van de mooiste stukjes Nederland). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren hier buiten het hoogseizoen en het sanitair was heel schoon en werd goed bijgehouden.
Maar er zijn natuurlijk ook enkele verbeterpunten, zoals heggetjes tussen de staanplaatsen voor meer privacy en een winkeltje met levensmiddelen i.p.v. een kastje bij de receptie, waar nauwelijks iets inzit.
(De dichtstbijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 4 km afstand.)
Brasserie de Duinhoeve is een echte aanrader! Een bovenverwachting goed 3-gangenmenu voor nog geen 15,00 euro en een perfecte bediening!

Met jonge kinderen, 2014
"Dit was 1x een weekend en niet meer"vertalen
fam wagenaar
6,0
7,0

05-09-2014 Afgelopen week een paar dagen en weekend bij mijn moeder gelogeerd die hier een september arrangement heeft.
Het achterste toiletgebouw was niet super schoon, lag heel veel troep en wc's waar de poep nog in lag en wc papier op de grond.
Daarnaast vind ik maar ook mijn moeder en haar vriend het vreemd dat er nergens van te voren gesproken wordt over het vuilnis en het warme water voor de douche.
Als je aankomt, hoor je dat je 50 minuten douchen per persoon krijgt voor 5 weken kamperen, wil je vaker lekker fris onder de douche dan moet je minuten bij kopen. Ook het vuilnis gaat dmv een punten systeem, in 5 weken tijd mogen ze per plaats maar 5 vuilniszakken wegbrengen...........hoe kom je op het idee....

Waarom wordt dit bij boeken al niet kenbaar gemaakt, nu is het een domper bij aankomst en wekt het irritatie....

Als je naar kampeervelden rijd, rijd je door lanen met hoge coniferen, niet echt uitnodigend...

voor mij en mijn moeder helaas de 1ste en laatste keer

Directrice Caroline Verhoeven, 17-09-2014
Eigenaar zegt:  Wij willen u bedanken voor uw beoordeling, maar vinden het jammer dat u geen goede ervaring had tijdens uw verblijf. Helaas is de klacht over het sanitair niet gemeld bij de receptie, anders hadden we het meteen op kunnen lossen. De beperking in doucheminuten en het weggooien van afval, heeft te maken met het tarief en het verschil van gebruik van dit arrangement. We proberen ook gasten te trekken die lange weekenden willen komen en door de week gewoon naar huis gaan. Daar is het douchegebruik en het aantal afvaleenheden op afgestemd. Gasten die de totale duur van het arrangement (5 weken) aanwezig zijn, moeten dan misschien tegoed bij kopen. Dit staat overal vermeld, zowel op de website, als op de tarievenlijst, als op de bevestiging. Wij zouden graag met uw ouders hierover willen praten, als we weten onder welke naam ze bij ons ingeschreven staan. Wij willen vragen of u dit aan ons door zou kunnen geven. Telefoon 013-511 13 63.

Met partner, Aug. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Ed Veldhuizen
9,0

17-10-2014 camping Duinhoeve in Udenhout is een fantastische camping, die ontzettend mooi gelegen is. Als je daar bent is het alleen maar rust en natuur.
De kampeervelden zijn zeer verzorgd en ook het team is zeer behulpzaam.
Waarom nog verder zoeken als deze camping ontdekt hebt.
Het is natuurlijk een persoonlijke ervaring maar wij hebben er genoten
Het sanitair wordt goed bijgehouden

De beste prijzen en last minutes voor Camping Duinhoeve**** bij:

Met jonge kinderen, 2014
"Toppie!!!!"vertalen
ton Anders
9,0

23-07-2014 goede keus geweest,(2 weken en geboekt via internet vanuit Polen)
) mooie/schone en gastvrije camping en voor de kinderen is het er geweldig..toppie!!

Juni 2014
"Super weekend gehad."vertalen
Twan van den Hout
8,0

06-07-2014 Een kampeerfeestje georganiseerd voor één van onze kinderen. Met 8 jongens naar camping Duinhoeve. Mooie ruime plek gekregen gelegen vlakbij het grote speelveld. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Zowel op de camping (speelveld, speeltuin, zwembad) als in de omgeving (Loonse en Drunense Duinen).

Het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij. Er werd zelfs een picknick tafel bezorgd zodat de kinderen lekker samen aan tafel konden eten. 's Avonds nog een regenbui te verduren gekregen en de eigenaresse kwam langs om te vragen of we het wel gingen redden. Uiterst attent!

Mede camping gasten uitgelegd dat we met een kinderfeestje hier waren. Ze vonden het allemaal geweldig.

Dankzijn de camping hebben de jongens een zeer geslaagd weekend gehad!

Met jonge kinderen, Mei 2014
"Hemelvaart 2014"vertalen
Geert
1,0
6,0
5,0

03-06-2014 Ligging van camping is prima. De loonse en drunense duinen liggen letterlijk op loopafstand. Prijs/kwaliteit verhouding is slecht € 190,- voor 3 nachten was een arangement en niet bespreekbaar. Bij aankomst aangegeven dat het te veel was en bij vertrek een klacht ingediend. De gemiddelde boer in de omgeving doet het voor minder dan de helft en heeft beter sanitair. Plaatsen zijn ruim en voorzien van water, CAI en stroom. Sanitair is met 1 douche, 4 WC's en 1 afwasplaats veel te mager voor zo'n camping. Zeker gezien de prijs is het maximaal 6 minuten douchen een aanfluiting. Eetgelegenheid: porties te klein. Voor de kinderen is er voldoende te doen. Leuke speeltuintjes en trampoline. Zwembad is in het hoogseizoen aan de kleine kant.

Directrice Recreatiepark Duinhoeve, 17-06-2014
Eigenaar zegt:  Wij vinden het heel erg jammer dat u een verkeerde beleving aan uw verblijf heeft overgehouden. De prijs van het Hemelvaartarrangement was gebaseerd op 5 overnachtingen. Een overnachtingstarief van € 38,00 per nacht voor 4 personen is normaal voor de periode Hemelvaart. Sanitair is er voldoende, misschien dat u de andere gebouwen niet opgemerkt heeft. Dit hadden wij misschien beter aan kunnen geven bij aankomst.

Met partner, Apr. 2014
"Een fijne camping op een mooi locatie."vertalen
rmlevens
7,0

27-04-2014 Camping Duinhoeve is een goed verzorgde camping. De ligging is heel mooi gelegen tegen de Drunense Duinen, je loopt er zo naar toe. Er zijn genoeg dorpen en steden om je te vermaken als je dat zou willen. Mooie wandel en fiets omgeving.
De grasvelden zien er goed uit, wat ik wel mis is een heg tussen de plaatsen die enigszins privacy zouden kunnen bieden. Het sanitair is heel netjes en op het moment dat wij er waren goed schoon en verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Het is niet al te grote camping met vaste staanplaatsen en toeristische plaatsen in goede verhouding. Geen mega camping maar een middelgrote. Ja er loopt een weg langs de camping, maar geen last van gehad. Tractoren zijn er ook maar het is ook een landelijk gebied waar de camping ligt en was voor ons niet storend.

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Gezellige camping met vriendelijk personeel"vertalen
engelen72
9,0

21-04-2014 Wij zijn met de pasen hier voor een weekend geweest op het Kikker veld.

Het is een gezellige camping met ruime plaatsen.
Het sanitair is zeer schoon en veel speel mogelijkheden voor de kinderen.

De mini club was met deze dagen niet open, maar zouden er toch geen gebruik van maken.

Wel reed het treintje over de camping waar alle kinderen in mee konden rijden.

Kortom een hele leuke camping en zeker een aanrader!!

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Mooie camping, kindvriendelijk en schoon"vertalen
Sandra
9,0

22-07-2014 Camping Duinhoeve is een Ardoer camping welke hard bezig is om nog leuker en mooier te worden. Heerlijk zwembad, mooie speeltuinen, netjes aangelegde grote plaatsen en schoon sanitair. Horeca is ook dit jaar weer goed geregeld.

Met jonge kinderen, 2013
"Super leuk!"vertalen
Lisa
9,0

11-09-2013 Hele mooie en vriendelijke camping. De medewerkers zijn heel gastvrij. Helaas is het sanitair niet 100% schoon (zitten nog spinnenwebben) maar, daarvoor is het een camping én vakantie! Kinderen kunnen zich geweldig vermaken bij het recreatieteam/ sportveld/ kabelbaan/ vele speeltuinen. De ligging is geweldig, direct aan de duinen en op korte afstand naar het dorp. Bij de brasserie kun je heel lekker eten tegen een hele leuke prijs!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?