Beoordelingen Camping Duinhoeve****

Duinhoeve****
86 beoordelingen
Beoordelingen Camping Duinhoeve****
Oude Bosschebaan 4, 5071 RR, Udenhout

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhoeve**** in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhoeve**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Duinhoeve scoort een 7,7 uit 10, op basis van 86 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhoeve**** in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhoeve****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Duinhoeve**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Camping Duinhoeve**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Duinhoeve**** met andere accommodaties in Udenhout.
Even geduld a.u.b.

7,5
8,2
7,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Super leuk!"vertalen
Lisa
9,0

11-9-2013 Hele mooie en vriendelijke camping. De medewerkers zijn heel gastvrij. Helaas is het sanitair niet 100% schoon (zitten nog spinnenwebben) maar, daarvoor is het een camping én vakantie! Kinderen kunnen zich geweldig vermaken bij het recreatieteam/ sportveld/ kabelbaan/ vele speeltuinen. De ligging is geweldig, direct aan de duinen en op korte afstand naar het dorp. Bij de brasserie kun je heel lekker eten tegen een hele leuke prijs!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke ligging maar camping zelf valt tegen"vertalen
Lourense
5,0
7,0

26-8-2013 Camping is prachtig gelegen tegen de Loonse en Drunense duinen. Camping zelf en het sanitair zien er verzorgd en goed uit. Echter de schoonmaak van het sanitair laat te wensen over. Op ons veld was 2 dagen achtereen de dames douche niet schoon gemaakt. ( schoonmaaksters kwamen rond douchetijden en dan was de douche bezet, maar ze kwamen op een later tijdstip niet terug) De goot helemaal vol met haren en gras. Ook de thermostaatkraan was kapot ( kinderbeveiliging was eraf) en de straal van de douche gaat zo strak langs de muur dat je met je onderrug tegen de hete kraan aan moet gaan staan om je haar uit te kunnen spoelen. Tijdens onze vakantie 1 week geen animatie gehad voor de kinderen. Gevraagd bij receptie waarom niet. Omdat het in hun regio geen vakantie meer was. Nee maar de rest van het land nog wel en voor die kinderen werd er niets gedaan. Alleen animatie voor kinderen uit de buurt dus. We hebben ons goed vermaakt. Maar algehele indruk en reacties van personeel vielen tegen.

met vrienden, Aug. 2013
"Niet meer voor herhaling vatbaar"vertalen
P.E.
5,0
8,0

22-8-2013 wij zijn 2 weken geleden wezen kamperen op deze camping.
De ligging is goed en er is veel te doen in de buurt.
Het nadeel is dat wij op het veldje direct aan de weg stonden en hebben daar wel wat last van ondervonden (zoals mensen die er om 6 uur 's ochtends hun honden gaan uitlaten, of tractoren die luidruchtig voorbij kwamen).
We werden vriendelijk onthaalt en er was een extra persoon mee om te helpen met tent opzetten, deze mocht gewoon mee het terrein op.
maar toen wij echter de volgende ochtend gingen vragen voor warme broodjes, werden we niet vriendelijk geholpen. We waren niet geïnformeerd over het feit dat je deze voor 17:00 de dag ervoor moest bestellen. Gelukkig is het dorp dichtbij en konden we boodschappen doen in het dorp. Van animatie hebben we geen gebruik gemaakt maar zag er leuk uit. Sanitair werd 2 tot 3 keer op een dag schoongemaakt, Super!.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Duinhoeve**** bij:

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldige en kindvriendelijke camping"vertalen
fam.van der Zwart
9,0

25-7-2013 Deze accomodatie is zeer geschikt voor gezinnen en mensen die er graag op uittrekken met de fiets.In het hoogseizoen heb je een leuk recreatieprogramma voor de kinderen en s'avonds voor de volwassenen.
De omgeving is prachtig en voor elk wat wils,op 5 minuten loopafstand zit je in de Loonse en drunense duinen,je kan op de camping zelf prima zwemmen in het zwembad en dichtbij heb je het Blauwe Meer.In de buurt heb je heel veel recreatie en je bent vlakbij de Efteling, Beekse Bergen enz...
In het restaurant kan je voor weinig geld een heerlijk 3- gangen menu krijgen en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij hadden een Chalet,goed schoon en ruim met prima bedden en beddengoed.
De accomodatie is zeker kindvriendelijk door het recreatieprogramma en de vele speeltoestellen op het park.

met partner, Juli 2013
"Was heerlijk weekend!!!"vertalen
Fam. Schijvenaars

5-9-2013 Een mooie camping waar we super vriendelijk werden ontvangen
Chalet zag er goed en schoon uit. Heerlijk koffie gedronken op het terras bij het restaurant. Meteen gereserveerd voor het avond eten. Dit was ook prima verzorgd.Goed gegeten ,vriendelijk personeel Omgeving is ook heel mooi. Bossen duinen.Goede wandel omgeving. Dicht bij Efteling. Op park zelf is een heel erg leuk zwembad aanwezig. Hadden zelf geen kinderen bij,maarhadden het idee dat er heel veel voor de kinderen te doen was
Er is geen winkel aanwezig,maar bij de receptie konden we wel heerlijke verse broodjes bestellen voor de ochtend. Smaakten goed.
Kortom. Wij hebben genoten!!.

met partner, Mrt. 2013
"Leuke camping, ideaal gelegen"vertalen
joep paulissen
9,0

28-3-2013 wij kennen deze camping al jaren, en we waarderen hem steeds meer.
ideaal gelegen aan de rand van de Loonse en Drunense duinen.
goede prijs/kwalitieit
vriendelijk personeel, gezellige atmosfeer.

met partner, Sept. 2012
"Mooie camping"vertalen
Coby Diepenhorst
9,0

28-9-2012 Mooie camping pal achter de duinen gelegen. Het enige nadeel is een doorgaande weg waar flink gescheurd wordt dwars door de camping.

met vrienden, Aug. 2012
"Geweldig volgend jaar weer"vertalen
Ted en Emmy
9,0

29-9-2012 Camping Duinhoeve waar wij stonden dat was Uil, helemaal goed voor ons 65 jarige.
Om te fietsen prachtige omgeving.
Personeel echt klant vriendelijk.
En de prijs ook voor ons goed betaalbaar.

met jonge kinderen, 2012
"Leuke camping voor jonge gezinnen!"vertalen
ria
9,0

17-8-2012 wij hebben een geweldige vakantie gehad ! onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt bij het recreatiewerk. Leuke spontane meiden die de kinderen prima vermaakten. het treintje dat de kinderen ophaalt is ook superleuk! erg vriendelijke medewerk(st)ers, zeer behulpzaam. lekker warm water in het zwembad, lekker eten in de brasserie voor een leuke prijs, voldoende en schoon sanitair, Kortom een aanrader. wij komen zeker nog een keer terug.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Een eerlijke Brabanse camping"vertalen
Jack
8,0

12-8-2012 Pluspunten: hartelijk ontvangen en alles snel geregeld met papierwerk en pasjes. Mooi plekje op een van de 3 grote trekkersvelden aan de oostzijde van de camping. Voor de kinderen is het grote veld het einde, voor de ouders genoeg privacy. Ook de speeltoestellen, zoals een kabelbaan en speelkasteel vinden ze top. Sanitair eenvoudig, maar zuiver en netjes. Centraal op de camping gelegen restaurant/brasserie met vriendelijke informele bediening. Prijs/kwaliteit diner is oke. Zwembad is geen subtropisch zwemparadijs, maar zeker leuk genoeg voor kinderen en een frisse duik. Watertemperatuur 27 graden en schoon. Water kwaliteit wordt op gecontroleerd.
Minpuntjes: een B-weg langs de camping voor toeristisch en agrarisch verkeer. Kan gehorig zijn, na 22:00uur wordt het stiller. En er zijn veel afrasteringen en slagbomen op en rond de camping, zoals bij het zwembad wat alleen met een toegangskaartje kan worden betreden. Doet allemaal wat opgesloten aanvoelen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?