Vakantiehuis De Erphoeve

De Erphoeve
9,5

2 reviews over Vakantiehuis De Erphoeve in het Nederlands

madelon janssen, 31-3-2008

ontzettend vriendelijke mensen, geen moeite te veel. het huis is zeer ruim en warm. we hebben met onze kids echt genoten van onze vakantie en zijn helmaal bijgekomen.
Gereisd anders in februari 2008

Gerwin, 7-9-2007

Super volledig ingericht Vakantiehuis (tot 7 personen). Alles is zeer ruim, grote tuin, dierenweide. Vakantiehuis voorzien van tafeltennistafel, biljart, dart, tafelvoetbalspel, etc.

Prachtig bos (wandelen, fietsen) op slecht 5 minuten afstand. Leuk centrum van Uden ook op slechts 5 minuten afstand.

Iets verder weg ligt het Hemelrijk, grote zwemplas met kinderspeelpark (absolute aanrader).

Ligt midden in driehoek Eindhoven, Nijmegen, Den Bosch, allemaal ongeveer op 30 km afstand en goed te bereiken.

Ook zeer belangrijk, zeer aardige eigenaren.

Absoluut een aanrader.

Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Erphoeve in Uden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Erphoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Erphoeve scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.