Bed and Breakfast Steenbergen

9,3

12 reviews over Bed and Breakfast Steenbergen in het Nederlands

Fantastische B&B

Astrid, 21-8-2017

Nog niet eerder zo een mooie, gastvrije, schone en gezellige B&B bezocht. Naast een slaapkamer - een kamer met bedstee met daarbij eenpersoons bed of een kamer met een hemelbed -, heb je de beschikking over een grote, comfortabele woonkamer/keuken en een prachtige badkamer. Koffie en thee inbegrepen en de keuze uit een heerlijk drankje van het huis.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer goed

Femke en Ron, 1-2-2016

Eind januari 2016 hebben wij, mijn vrouw en ik, in de Studio mogen verblijven.

Kinders bij opa en oma, en wij even een etmaal alleen elkaar.

Zee van ruimte, goede bedden, kookeiland, voldoende serviesgoed, Draaibare TV (bed/bankstel), goede natte groep.

Brandschoon, en doet echt nieuw aan.

Bijna direct aan het centrum. Hele goede Griek in steegje voor de Hema, alwaar we hebben gegeten.

Perfect verzorgd ontbijt met fijne vleeswaar, kaas, smeersels, fruit, yoghurt en dranken.

Koffie (Senseo) en Thee gratis te gebruiken.

Buitengewoon gastvrij. Bij aankomst sleutel voordeur ontvangen.

Aanrader !

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk!

Reina enToos, 29-9-2015

We hebben genoten van de luxe, het ligbad, de smaakvolle en complete inrichting en het uitgebreide ontbijt, een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Klaas en Jopie Wekema, 20-9-2015

Een zeer goed BB. Een aanrader. Zeer gastvrij ontvangen. Goede bedden lekker geslapen

Een fantastisch ontbijt s morgens. We waren er 2 nachten. Er was echt alles aanwezig.

Voor herhaling vatbaar Ga zo door. Veel succes wensen we jullie. Klaas en Jopie Wekema

Gereisd met partner in september 2015

erg prettig

E.van Kaam, 15-9-2015

heel vriendelijke eigenaren die een prachtige B&B hebben gerealiseerd in een ruim pand. De kamers die wij hadden, genaamd de Bedstee, bestonden uit een ruime slaapkamer met heerlijke bedden, een werkelijke prachtige grote badkamer die helemaal in stijl is en een grote zitkamer annex ontbijtruimte. Alles is erg mooi en met veel oog voor detail gemaakt. Ook de speciale vraag voor een glutenvrij ontbijt voor mij en een normaal ontbijt voor mijn man was geen enkel probleem. Een aanrader.
Gereisd met partner in september 2015

perfecte b en b

blijcor, 20-7-2015

Wij zijn 2 nachten bij u geweest en weten nu al dat de volgende b en b moeilijk te evenaren zal zijn.

we hebben echt genoten en vertellen het zoveel mogelijk door en hopen nog eens aan te komen

succes met alles en we zijn erg goed ontvangen en gezellig begroet blijf zo doorgaan

Gereisd met partner in juli 2015

Beste logeeradres ooit.

denoord, 12-7-2015

Fantastische gastvrijheid, prachtige villa, ongekende prijs/kwaliteitverhouding. Henk en Marion bedankt, het was geweldig.
Gereisd met partner in juli 2015

Prima B&B in Steenbergen

Albrecht Klaas, 24-6-2015

Ik heb 1 nacht mogen slapen. Ik heb het beleefd als een vorst. De inrichting is helemaal in stijl van het gebouw en ook de badkamer is in stijl gemaakt. Het viel me op dat alles zo nauwkeurig is afgewerkt en dat alles brandschoon was. Ik heb eigenlijk geen aanmerkingen. Bedankt voor het heerlijke verblijf.
Gereisd zakelijk in juni 2015

geweldige B&B

els, 19-6-2015

Het was als thuiskomen.

Na een zeer vermoeiende dag sporten in kou en regen bod de B&B alle comfort en warmte.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Gastvrij; Behulpzaam; Prima locatie

Marieke, Biny en Jan, 9-6-2015

Wij waren twee nachten in Steenbergen voor een familiefeestje. We zochten een slaapplek waar we met drie personen terecht konden. Het is ons uitstekend bevallen bij de familie Teulings in hum studio. Alles wat we nodig hadden was er. Goede bedden, volop ruimte, gezellig zitje met TV, complete keuken en serviesgoed. Prima ontbijt met verse broodjes en heerlijk beleg. Heel gastvrij. We werden steeds aangemoedigd om aan te geven als we iets misten of nodig hadden. Als we weer in de buurt komen en een overnachtingsmogelijkheid zoeken, gaan we het hier weer proberen.

Marieke, Biny en Jan.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Steenbergen in Steenbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Steenbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Steenbergen scoort een 9.27 uit 10 op basis van 12 reviews.