Camping Het Heilig Boontje Koffie

Camping Het Heilig Boontje Koffie
Het Heilig Boontje Koffie
9,6

4 reviews over Camping Het Heilig Boontje Koffie in het Nederlands

Prachtige locatie met fantastische campinghouders

Fred Mens, 25-5-2014

Een prachtige locatie met op de camping zeer mooie plaatsen. Ons jeugdelftal heeft er een fantastisch weekend beleefd. Dankzij de enorme gastvrijheid van Rene en Yvonne werd ons uitje een onvergetelijke happening. Zonder hun tomeloze inzet en energie zou ons weekend niet half zo geslaagd zijn geweest. Rene en Yvonne het plezier nogmaals onze hartelijke dank, !!!

Liefs Kagia A1

Gereisd met vrienden in mei 2014

Prachtige nieuwe kleinschalige camping

luuk, 31-7-2013

Prachtige nieuwe camping met een heerlijk ontbijt, wel zo gemakkelijk, hoef je geen boodschappen te doen. Omdat wij een kleine tent bij ons hadden en koken moeilijk was hebben wij ook 's-avonds heerlijk gegeten in de koffiebar, dit was een voorstel van Yvonne de eigenaresse van de camping.

Alles was goed verzorgd en voor een leuke prijs, en vooral de koffie was heerlijk. Heilig boontje koffie doet zijn naam eer aan.Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2013

Mooie vrije plaatsen, met mooie koffiebar

Annemiek, 21-1-2013

Deze camping is sinds september van 2012 geopend, alles is dus hagelnieuw ook het sanitair. Is prima geschikt voor fietsers en motorrijders. In principe alleen voor tenten. Iedere avond kampvuur en in de gezellige koffiebar wordt heerlijke cappuccino of espresso geserveerd met kleine gerechten. Vriendelijke mensen die niet van (te) veel regeltjes houden. Overdekte stalling fietsen/motoren mogelijk.
Gereisd met partner in september 2012

Geweldig

Theo, 15-9-2012

Gezellige camping voor motorrijders die wel van een kopje thee of,

koffie houden.

Alles is netjes verzorgd en het uitzicht is prima.

Leuke omgeving om te toeren.

Vriendelijke MENSEN die UITBATERS.

Kindvriendelijk.

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Heilig Boontje Koffie in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Heilig Boontje Koffie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Heilig Boontje Koffie scoort een 9.55 uit 10 op basis van 4 reviews.