Camping De Somerense Vennen *****

WebsiteLink naar website

55 reviews over Camping De Somerense Vennen in het Nederlands

Fantastisch!

Tonny Steegmans, 14-10-2017

Prachtige camping met mooie standplaatsen en vakantiehuisjes.

Alles is tot in de puntjes verzorgd op het terrein incl. het sanitair.

Ook het restaurant is een aanrader Het ziet er fantastisch en gezellig uit en het eten was heerlijk met vriendelijke bediening.

Voor iedereen aan te bevelen!!

Zeer de moeite waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Voor ons eenmalig.

Theo, 13-10-2017

Grote nieuw opgezette camping. Sanitair is zuiver en wordt goed bijgehouden. Tijdens ons verblijf konden we beperkt gebruik maken van zwembad terwijl we wel hiervoor hadden betaald. Restaurant erg prijzig, je moet voor het afvoeren van je afval betalen wat ik heel apart vind. De receptionisten denkt niet mee en vele camping gasten klaagden hierover. Al met al een nieuwe camping waar meer uit te halen valt dan nu gebeurt.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Camping De Somerense Vennen, Receptie, 17-10-2017

Beste Theo Erg jammer dat je het zo ervaren hebt . 1 ding is me niet duidelijk en jammer dat je geen uitleg hebt gevraagd bij de receptie . Daar een kampeerder nooit voor zijn afval hoeft te betalen. Bij aankomst heb je een douchekaartje gekregen waarmee ook de afvalcontainer opengaat er is geen andere manier om de container open te krijgen. Ook wordt er niets in rekening gebracht voor dit sepkaartje voor onze kampeerders Ik zou graag contact met je willen zodat we dit nog even kunnen bespreken en rechtzetten. . Met vriendleijke groet, camping De Somerene Vennen

Helemaal Fantastisch!

mieke en jan thijssen, 11-10-2017

Wij hebben een hele fijne tijd gehad op deze mooie camping met een geweldig Restaurant.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige verzorging

Custers, 3-10-2017

We zijn naar de camping gekomen voor het kinderfeestje van onze zoon. Het was fantastisch geregeld. De huifkar stond klaar voor de 'disco-tourtocht' over de camping. Daarna werden we afgezet bij de overdekte speeltuin voor veel spelplezier. Ranja en snoepzakjes lagen al klaar. Na de plunderfriet in het restaurant konden de kinderen nog even heerlijk springen op de springkussens en spelen in de buitenspeeltuin.

Een top feest!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie zeer verzorgde schone camping met veel extra

Léon Stultiens, 2-10-2017

De accommodatie is prima. Goed verzorgde kampeerplaatsen met alle voorzieningen. Prima restaurant. Mooi en vooral schoon zwembad. Zeer kindvriendelijk met mooie speeltuinen, waaronder een overdekte. Vriendelijke benadering door personeel en restaurantmedewerk(st)ers.

Er is zelfs een aparte toilet/doucheruimte voor kinderen met leuke schilderingen en uitvoering van het interieur. En die is ook schoon.

Gereisd met partner in september 2017

voor herhaling vatbaar

demeulenaere christine, 26-8-2017

Het is een duurdere camping maar zeker de moeite waard

kindvriendelijk, zeer nette sanitair jammer dat het ver afgelegen was van onze campeerplaats

lekker restaurantje erbij

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Immers, 9-8-2017

We zijn 3 weken bij de Somerense Vennen geweest. Ten eerste een hartelijk ontvangst bij de receptie en een mooie ruime plek toegewezen gekregen. Het sanitair is altijd netjes en schoon. Voor de kinderen is de camping heel overzichtelijk dus ze hebben alle vrijheid om lekker te spelen. En niet te vergeten de animatie met Aartje Twinkel en Suus. De kinderen hebben volop genoten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hele fijne week

Marc Ria en Mila, 28-7-2017

We voelen ons Welkom , hadden een super mooie plaats, ons kleinkind genoot van t zwemmen binnen en buitenspeeltuin lekker fietsen ...omdat t overzichtelijk is en heel snel alle kindjes elkaar kennen , was dat ook een veilig gevoel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een top middelgrote camping

T van Lieshout, 13-7-2017

Een geweldige plek om met z''n tweetjes te verblijven. Maar ook met gezin erg fijn het kindersanitaire is voor de kinderen 1 Groot feest.
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer mooie camping

Gepensioneerd echtpaar, 11-7-2017

Ook wij hebben er genoten, en hadden een mooie ruime plaats, voor het hoogseizoen gaat beginnen,

want dan lijkt ons dat er voor de toerist van buitenaf niet veel van zulke plaatsen zullen zijn,

vooral ook omdat er veel mooie ruime plaatsen al in bezit is genomen door "vast" verblijf, als een tweede huis

hoofdzakelijk door mensen uit eigen provincie en de nabije omgeving?

dat is heel jammer, want zodoende blijft er weinig mooie keuze plaatsen over voor de van verre komende toerist.

En inderdaad het Sanitair was voor de helft gesloten, op de plaatsen vlak bij het open veld,

de heren toiletten / douches waren gesloten, en dat was een minpuntje.

Er zijn nog wat minpuntjes te noemen maar die zijn aan de receptiebalie besproken, en daar zou aandacht aan besteed worden.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Somerense Vennen in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Somerense Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Somerense Vennen scoort een 8.56 uit 10 op basis van 56 reviews.