Bed and Breakfast Het Steenuiltje

Bed and Breakfast Het Steenuiltje
Het Steenuiltje

12 reviews over Bed and Breakfast Het Steenuiltje in het Nederlands

Ferry en Titia, 11-4-2017

's Ochtends gebeld of we konden komen overnachten en 's middags met open armen ontvangen. Perfecte kamer die van alle gemakken voorzien is. Een prachtige pony, Tony genaamd. De liefste duitse herder die er is en een gastvrijheid waar je blij van wordt. Door dit verblijf en deze ontmoeting hebben wij een fantastisch weekend gehad. Dank! We wisten niet dat het brabantse land zo mooi kon zijn.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig! Wat een prachtige locatie

Aart en Marry de Haan, 22-8-2016

B&B Het Steenuiltje in Sint Oedenrode. We werden zeer hartelijk ontvangen! We hebben een prachtige midweek gehad bij Pietje en Joric. Een aanrader met prima service. En heerlijk ontbijt.

Je kunt daar mooie wandelingen maken en het zwembad is Top. Een plek waar we zeker nog eens naar toe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Wauw, dit is mooi!!!

paul, 14-6-2016

Gastvrijheid in Noord-Brabant op z'n best!!! leuke ontvangst, leuke inrichting. We voelden ons gelijk thuis!En we hebben de steenuil gezien!!
Gereisd met partner in juni 2016

Je voelt je gelijk thuis op deze heerlijke plek!

Paul, 14-6-2016

Gastvrije mensen, de rust buiten, smaakvol ingericht huisje. En we hebben de steenuil gezien! We kunnen geen minpunten bedenken, het is alleen maar plus!
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige plek

John, 13-6-2016

De Bed&Breakfast is gelegen in een vrij ongerept deel van Noord Brabant. Ideaal om even weg te zijn uit de drukten en verwent te worden met Brabantse gezelligheid en gastvrijheid (en niet het Bourgondische leven te vergeten). Een weekendje weg, geheel tot rust gekomen.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk ontspannen

Maria, 12-6-2016

Gastvrije mensen, mooie omgeving en wandel en fietsroutes liggen al voor je klaar in het huisje!

Heerlijke plek om te ontspannen en van de omgeving te genieten. Huisje was heel comfortabel en in alles voorzien. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

Mogen we terug

De 3 ladies, 3-9-2015

De streek is prachtig! Rust en actie vinden hier hun balans. Al de bewoners van de hoeve maken dat je je welkom voelt. De hond DJ en Ronny de pony voor de nodige knuffels en eigenaars Pietje & Yorik voor tips over de omgeving. S'ochtens en s'avonds eten onder de patio. En na een actieve wandeling gaat er toch niets boven een duik in het zwembad ! Zalig.....

Onze batterijtjes zijn weer opgeladen al moeten we toch even afkicken van deze zalige meidendagen. Bedankt dat we van jullie pareltje mee mochten genieten!

Gereisd met vrienden in september 2015

rustgevend

Wolters, 27-8-2015

Prachtige ruime B&B. Gastvrije eigenaren met goede balans tussen betrokkenheid en privacy bieden. Na ontspannen weekend ook twee dagen in rust kunnen werken.

Schoon zwembad !.

Gereisd anders in juni 2015

Super

Hans en Jenny, 27-8-2015

Aangename accommodatie , lekker zwembad en vriendelijke gastvrouw en gastheer.
Gereisd met partner in juli 2015

Stukje paradijs op aarde

Leendert, 9-8-2015

B&B het Steenuiltje was vijf nachten lang onze thuisbasis. Het huisje is eenvoudig maar zeer smaakvol ingericht en staat in een grote tuin waar je als gast gebruik van kan maken. In de natuurrijke omgeving zijn de meest fantastische wandel- en fietstochten te maken. De gastvrouw is heel aardig en toegankelijk.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Steenuiltje in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Steenuiltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Steenuiltje scoort een 9.01 uit 10 op basis van 12 reviews.