Hotel De Ruwenberg

7,8

15 reviews over Hotel De Ruwenberg in het Nederlands

Prima

Hugo, 25-8-2017

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige ligging. Veel fasciliteiten. Dicht bij 's-Hertogenbosch en toch rustig gelegen in mooi park aan de Dommel. Prima ontbijt en goed verzorgd diner.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi hotel in mooie omgeving

Bruggeman, 27-7-2017

Zeer vriendelijk personeel. Veel faciliteiten o.a. sauna en zwembad. Kamer oke, met goede bedden. Badkamer iets oudbollig, niet altijd een bad. Qua ligging prima, natuurgebieden, maar je fiets ook zo naar de stad met prima terrassen.

Restaurant in hotel heeft in het weekend zeer beperkte kaart, maar wel verse producten. Ontbijt is wat je mag verwachten op dit niveau, geen uitschieter. Wel prima koffie

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel

Dirk, 18-7-2017

Wij waren hier voor een huwelijk in de omgeving. Wij hebben hier een nacht geslapen. Kamer is goed en rustig, ontbijt voldoende en de service uitstekend.
Gereisd met partner in juli 2017

Compleet, volledig verzorgd

Bart G., 3-2-2017

Van alle gemakken voorzien. Personeel dat de vriendelijkheid zelf is. Gratis ruim voldoende parkeerplaatsen. Schone, ruime kamers. SERVICE met hoofdletters. Dit is hoe je een vakantie/weekend weg wilt beleven. Zelfs als je geen zwemkleding hebt meegenomen, kun je deze lenen (je betaalt gelukkig wel reinigingskosten :) ). Enigste nadeel is dat het niet bij een centrum in de buurt ligt. Wel mooi ruim opgezet met mooie uitzichten.
Gereisd zakelijk in februari 2017

Niet als particulier

Nienke de Bie, 28-11-2016

Begrijpelijk richt de Ruwenberg zich op congressen en groepen. Nacht 1 hebben we van kamer moeten verwisselen in verband met geluidsoverlast van een personeelsfeest. Nacht 2 werd ons vriendelijk (dat is het personeel zeker) verzocht wederom te wisselen in verband met verwacht nachtelijk overlast van een dispuut. Al met al als particulier, voor een duur weekendje weg, weinig gastvrij. Wij kiezen een volgende keer een ander hotel.
Gereisd met vrienden in november 2016

Een aanrader, rustige ligging, gerieflijk hotel

Joke van Wattum-van Koppen, 1-5-2016

Keuken was prima, comfortabele kamers, rustige ligging.

Ontbijttijd wat vroeg. (tot 09.00)

Gereisd met partner in april 2016

Missen heel veel puntjes op de i

Appie, 8-4-2016

Eerst het belangrijkste in een hotel...het bed...dat is prima...goed bed. Helaas maar 1 soort kussen, maar goede matras. Ook het personeel is vriendelijk. Maar dan...bij aankomst ging het mis. Zondagavond 22 uur. Dame geeft mij de sleutel en laat mij zien waar alles is. Op mijn kamer aangekomen blijkt dat de kamer niet is schoongemaakt. Kussen zonder hoezen op de stoelen, dekbed zonder hoes op de grond. Na bellen komt receptie dame naarboven met de melding dat ze er toch op vertrouwen moet kunnen dat de kamer schoon is...ja, ik had hetzelfde gevoel. Andere kamer, kopje koffie voor de moeite en dame belooft de sleutel onder de deur van nieuwe kamer door te schuiven zodat zij mij niet meer hoeft te storen. Volgend dag, geen sleutel, receptie gebeld. Sleutel geregeld. Dan de kamer zelf, voor 125 per nacht verwacht je minimaal de basics, maar...geen waterkoker of koffiemogelijkheid op de kamer, geen badjas (ondanks dat er een zwembad is), tv met beeld van 40cm doorsnede, geen minibar, geen flesje water op de kamer. Kortom niks extra's buiten goed bed. Een oude badkamer en in de 5! nachten dat ik hier verbleef ivm taalcursus, is mijn bed geen 1 x verschoond. Heeft daarmee meer van een appartement. Deze zaken ook aangegeven bij de jongen van de receptie de avond voor vertrek. Zijn reactie was dat dat allemaal wel aanwezig was maar in de "andere vleugel". Vast goed bedoeld, maar geen antwoord waar ik blij van word. Kortom, schoon maar oud en mist zowel in competent personeel als in kamer luxe. Voor mij geen tweede keer en zal een ieder dan ook niet aanraden hier te logeren voor deze prijzen.
Gereisd zakelijk in april 2016

Wat een gastvrijheid!

Dennis, 29-11-2015

Zeer goede service!!! Een week lang cursus bij de Nonnen in Vught. En dan elke avond zo verwend worden. Iemand had haar sportkleding vergeten. "Geen probleem" ik haal mijn eigen sportkleding wel even op zodat jullie morgen kunnen squashen"... In de bar erg goed, hardwerkend personeel die heel erg goed inspeelden op de gasten. Met zo'n service en hoge kwaliteit van de voorzieningen, mag de kamer beetje standaard zijn....
Gereisd zakelijk in november 2015

Super goed hotel

e_coers, 16-8-2015

We waren er twee nachten van vrijdag 14 augustus tot zondag 16 augustus 2015. Het was er extreem rustig in het weekend. Komt natuurlijk omdat het een zakenhotel is. De ontvangst was super goed en hartelijk. We werden zelfs naar de kamer gebracht en kregen een rondleiding. De kamer overtrof de verwachtingen. Ook ligt het hotel in een rustige mooie omgeving. Het zwembad en de sauna voldoet aan de hoogte eisen. Zelfs de handdoeken liggen al klaar. Ondanks dat er een zeer beperkt aantal mensen waren, werd er toch veel aandacht besteed aan het ontbijt. Al het personeel wat we tegen kwamen was super vriendelijk. Geen moeite was teveel en het is niet zo commercieel als de meeste andere hotels, we mochten zelfs op de dag van vertrek nog gebruik maken van het zwembad en de sauna. In de buurt hebben we gegeten bij Gasterij de Zwaantjes in Sint-Michielsgestel. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten. De tweede avond zijn we er dus weer heen gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2015

Kamer super, eten vreselijk

Karin, 26-9-2012

Voor mijn werk hier een nachtje geslapen. De kamer was echt super. Ik heb vooraf een mail gestuurd of ik een kamer met bad kon krijgen en dat was prima geregeld. Afvalbakje in de badkamer was helaas nog vol, mevrouw van de receptie heeft dit geleegd (alleen geen nieuw zakje erin gedaan). Bed lag super, er is een kabel voor internet, bad was ook heerlijk. De ligging is geweldig, veel groen en lekker rustig.

Het eten was drie keer niks. Wij hadden een samengesteld menu, alleen voor het hoofdgerecht kon je kiezen uit 3 gerechten. Om 8 uur gingen wij aan tafel, het voorgerecht (voor iedereen hetzelfde) kregen wij pas om 20:45 uur! Het hoofdgerecht was aardig, helaas werd er bij de biefstuk niet gevraagd hoe je deze gebakken wilde hebben. Ik had als nagerecht een kaasplankje, jeetje zeg ik zou er normaal gesproken nog geen euro voor neerleggen. 5 Ministukjes kaas, zo klein dat ze in een holle kies konden. Hoe krijg je het verzonnen. Ontbijt en lunch waren wel prima, veel keuze.

Gereisd zakelijk in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Ruwenberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Ruwenberg in Sint-Michielsgestel , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Ruwenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Ruwenberg scoort een 7.84 uit 10 op basis van 15 reviews.