Camping 't Buuteland

Camping 't Buuteland
't Buuteland

Matig

28 reviews over Camping 't Buuteland in het Nederlands

Gewoon niet boeken. Te slecht.

Mb, 14-10-2017

Gewoon niet boeken, vieze ruimtes. Waterkoker zat vol spinnenwebben. Muizenkeutels in woonkamer. Bankstellen die bijna wegliepen net als de keuken stoelen van ranzigheid. Dat we geen schurft hebben hebben gekregen is een wonder. Badkamer voegen waren beschimmeld, blij dat we onze eigen schoonmaakspullen bij ons hadden. Dit bovenstaande gemeld aan eigenaar, hij hoort ons zei hij maar ik denk dat er niks mee gedaan wordt.

Enorm ranzig!

KS, 14-10-2017

Alles was vies en stoffig en zit onder de spinnenwebben, zelfs tot in de waterkoker!!!!!

Er zit ook enorme schimmel in de badkamers en onder de banken liggen muizenkeutels!! Alles gemeld bij de eigenaar en die geeft de indruk dat hij hier helemaal niks mee gaat doen!!! Een bezoek aan de website is al te veel........vooral niet boeken!!!

Kansloos

RH, 9-10-2017

Wij verbleven met onze groep in twee van de bungalow huisjes. Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn. Het was een grote vieze vetzooi. Werkelijk alles was smerig. De kots zat aan de de buitenkant tegen de wand. Badkamer was een beschimmeld hok met een douche kop aan de wand en een smerig toilet. De matrassen en bedlinnen zaten vol vlekken en stof. Elektrische installatie was gevaarlijk en lampen hingen los of waren volledig verdwenen.

Vieze vuile bende!

Gast , 9-10-2017

Wat een ranzige bende!! Zeer smerige matrassen, plakkende vloeren, schimmel in de badkamer die tot halverwege de muur komt, overal stofnesten, ondeugdelijk elektra, stoelen en banken die al uit elkaar vallen wanneer je er naar kijkt en keukenmaterialen die vies vet en kapot zijn. De magnetrons die aanwezig waren lopen zelfstandig daar het huisje uit. En dan zullen we het maar niet hebben over de stront tegen het plafond in de slaapkamer en de kotssporen aan de buitenkant van de huisjes die van de slaapkamerramenvan boven naar beneden lopen.Dit is het ranzigste huisje waar ik ooit geweest ben!!! Wat je ook doet ga hier niet naar toe!!!!!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Mensen alsjeblieft, boek dit Niet!!

FS, 8-10-2017

Triester dan dit word het niet, ronduit Goor! Waar moet ik beginnen: niet schoon, geen fatsoenlijk meubilair, matrassen die liggen als een strijkplank, magnetron waar nog net niet de muizen uit komen, waterkoker vol spinnenwebben, brandvlekken op stoelen, muizenkeutels achter de bank... zelfs honden zouden deze groepsacommodatie uit kotsen...
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super super slecht! Nooit meer!

Rb, 8-10-2017

De groepsaccomodaties waren bij aankomst vies, ondeugdelijke elektra, weinig wc's, zeer slecht slaapbare bedden, de keuken was gewoon ranzig. Bestek en servies was niet schoon. In de waterkoker zaten spinnenwebben, en dikke laag kalk. Verder lag er onder de bank rattenkeutels.

Bovenstaande gemeld bij de eigenaar, we kregen smoesjes en een schouder-ophalende uitdrukking van hem... hij zou zich kapot moeten schamen voor deze bende!

Niet boeken!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

wij gaan er niet meer heen word niet bij gehouden

dhr Heurter, 11-9-2017

de plaatsen zijn royaal dat is wel fijn, het sanitair?, er word zo met een spuitbus chloor schoon gemaakt dan, schoon gespoten de vloeren zijn wit uit geslagen v/d chloor, de wasmachine, daar kunnen kleine mensen niet bij (moeders) die moeten op een plateau verhoging gaan staan om de wasmachine munt erin te stoppen.De deuren staan heel strak afgesteld, als kinderen naar de toilet willen, dan krijgen ze deuren haast niet open, en slaan heel hard en snel dicht, v/d kinderen niet te doen, oppassen anders zitten ze met de vingertjes ertussen daar mag je niet aan denken, het Brabantse vriendelijkheid is er ver te zoeken, ook is er een achterstallig onderhoud, wat wel heel jammer is, dan krijg je een andere indruk van een camping, als wat de website aan geeft.maar wij hopen wel dat er wat aan gedaan gaat worden , want het zou jammer zijn als dit verloren gaat .dan is er een familie douche dat is wel goed, maar de sproeier , het water dat er uit komt, dat zijn net hagelstenen .heel jammer daar worden kleine kinderen niet blij van, en schreeuwen alles bij elkaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weer genoten van de gastvrijheid

Van Gerven, 13-8-2017

Twee jaar geleden waren wij de eerste keer op deze camping. Onze dochter wilde heel graag nog een keer terug, dus dit jaar weer een week geweest. Een super week gehad. Animatie is professioneel en top voor alle leeftijden, geen kind aan de kids. Sint Anthonis is een mooie plaats met veel fiets en wandel mogelijkheden. Supermarkten op 10 minuten wandelen van de camping. Gratis wifi bij de receptie/kantine.

Vorige keer was het ook reuze gezellig, maar waren er een hoop aandachtspunten op de camping. Ondertussen heeft de eigenaar sommige zaken opgepakt. Er valt nog steeds veel te verbeteren,waaronder het onderhoudt aan het zwembad en het afval bij de containers wordt niet opgeruimd etc. Maar...sanitair is schoon (ligt eraan hoe de gebruiker het achter laat), er is toiletpapier, zeep en papieren handdoekjes. De eigenaar, zijn broer en vader zijn super relaxed en altijd even gezellig.

Boven de kantine een gezellige ruimte om voor de liefhebber voetbal of Formule 1 te kijken. Wij komen nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Twee fijne bungalows met voldoende ruimte

Patries, 18-7-2017

Leuk weekend weg met een vrienden groep, sportclub. Veel mogelijkheden in de omgeving. Stappen in Uden, Nijmegen en andere uitstapjes.

Vriendelijk personeel die je met alle vragen proberen te helpen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een leuke gezellige camping voor jong en oud.

Michel, 18-7-2017

Een echte familie camping, heel gemoedelijk. Voor de kinderen wordt er van alles georganiseerd. Sport, spel, knutselen.........
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Buuteland in Sint Anthonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Buuteland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Buuteland scoort een 4.97 uit 10 op basis van 28 reviews.