Camping 't Skônste Plekske *****

't Skônste Plekske
9,3

Zoover award

162 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Fijne, relaxte plek om vaker terug te komen

Wini, 26-6-2015

Wij waren hier voor een paar dagen om onze nieuwe voortent uit te proberen. De camping is overzichtelijk, schoon en ideaal als je kinderen hebt die dierengek zijn :-) zoals die van ons. Sanitair is prima in orde zo ook de verlichting als het donker is.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Leuk voor alle leeftijden en goedkoop😉

Van den Akker, 21-6-2015

Ons burenuitje is geslaagd. We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en de gezelligheid. Met de ezeltjes wandelen is voor jong (kleinste mochten ook op de ezels) en oud verschrikkelijk leuk. Picknickkleden mee, flesje wijn en wat hapjes en de ezeltjes dragen t voor je. Kids vinden t prachtig om de dieren de begeleiden. Je hebt er geen kind aan en een nachtje overnachten met een kampvuurtje en een pipowagen voorzien van bed, eenvoudig maar prima. En met 3 gezinnen waren we in totaal nog geen €170.00 kwijt! Hoe leuk is dat! Bedankt voor de gastvrijheid en absoluut de moeite waard!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Zeer goed verzorgde camping

John Lammers , 21-6-2015

Alles is zeer goed verzorgd, leuk voor kinderen dankzij veel speelgoed en natuurlijk de ezels.
Gereisd met vrienden in juni 2015

erg leuk!

M Sanders, 21-5-2015

een leuke kleine camping met ezeltjes en andere dieren waar de kinderen onbeperkt mee mogen knuffelen.

genoeg te spelen..

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijke Vakantie

mcnell, 18-5-2015

Camping 't Skônste Plekske in Schijndel is een heerlijke camping. Sanitair is netjes en schoon, de kampeerplekken zijn ruim. Lekker grasveld en heerlijk achtergrond geluid van de Ezels! Kinderen hebben zich prima vermaakt met de 'vele' andere kinderen op de 'trampo' en de speeltuin. Ook met de cavia's en natuurlijk de ritjes met Pony Floortje! Verder wordt er af en toe een huifkartocht geregeld of een BBQ! Kortom wat ons betreft een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

fantastische camping

Sandra Giliam, 2-3-2015

't Skonste Plekske doet zijn naam 2x eer aan, in een geweldig mooie omgeving "het Groene Woud" + een super verzorgde en mooie camping.

Heerlijk om te relaxen, fietsen, of een wandelingetje te maken met een ezel om vervolgens 's avonds aan een vuurkorfje af te sluiten. Wij hebben er al weer zin in!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Wederom genoten.

Bianca Moelans, 8-8-2014

Wij zijn inmiddels voor de 4-de keer op het Skônste Plekske geweest en hebben wederom genoten. De gastvrijheid is er groot; de kinderen vermaken zich prima met de ezels,de konijnen en cavia's en kunnen volop spelen op de trampoline en rondrijden op de vele fietsjes die op de camping aanwezig zijn.

Het sanitair wordt prima bijgehouden.

Om ons vakantiegevoel compleet te maken hebben we een vuurkorf gehuurd en onze eigen pizza gemaakt tijdens de pizza-avond.

Vlakbij de camping zit een Jumbo-supermarkt. Een pannenkoekenhuis (met heerlijke pannenkoeken en een leuke speeltuin) op kleine afstand en ook het centrum van Schijndel is prima te bereiken met de fiets.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Leuke camping, lieve ezels

Cynthia Hegeman, 4-8-2014

Mooi gelegen, kleine camping. Een perfecte uitvalsbasis voor leuke trips in Brabant. Het wandelen met de ezels is een aanrader en Monique en haar gezin geven je het gevoel echt welkom te zijn. Veel gasten komen elk jaar terug. Onze meiden missen ezel Sientje!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Genieten!

Ylse Jacobs, 28-6-2014

Met de vriendengroep 2 heerlijke nachten doorgebracht op de camping. Eigenaren zijn vriendelijk en er is veel mogelijk. De omgeving is top. Er is veel te doen voor zowel natuurliefhebbers, kinderattracties of culturele activiteiten. Zeker een camping om naar terug te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2014

prima vertoeven

Ad van Beijsterveldt, 20-6-2014

Het terrein was goed onderhouden en de service was zeer klantvriendelijk.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.34 uit 10 op basis van 163 reviews.