9,3

Uitstekend

158 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Heerlijke Vakantie

mcnell, 18-5-2015

Camping 't Skônste Plekske in Schijndel is een heerlijke camping. Sanitair is netjes en schoon, de kampeerplekken zijn ruim. Lekker grasveld en heerlijk achtergrond geluid van de Ezels! Kinderen hebben zich prima vermaakt met de 'vele' andere kinderen op de 'trampo' en de speeltuin. Ook met de cavia's en natuurlijk de ritjes met Pony Floortje! Verder wordt er af en toe een huifkartocht geregeld of een BBQ! Kortom wat ons betreft een aanrader!
Gereisd familie in mei 2015

fantastische camping

Sandra Giliam, 2-3-2015

't Skonste Plekske doet zijn naam 2x eer aan, in een geweldig mooie omgeving "het Groene Woud" + een super verzorgde en mooie camping.

Heerlijk om te relaxen, fietsen, of een wandelingetje te maken met een ezel om vervolgens 's avonds aan een vuurkorfje af te sluiten. Wij hebben er al weer zin in!!

Gereisd familie in januari 2015

Wederom genoten.

Bianca Moelans, 8-8-2014

Wij zijn inmiddels voor de 4-de keer op het Skônste Plekske geweest en hebben wederom genoten. De gastvrijheid is er groot; de kinderen vermaken zich prima met de ezels,de konijnen en cavia's en kunnen volop spelen op de trampoline en rondrijden op de vele fietsjes die op de camping aanwezig zijn.

Het sanitair wordt prima bijgehouden.

Om ons vakantiegevoel compleet te maken hebben we een vuurkorf gehuurd en onze eigen pizza gemaakt tijdens de pizza-avond.

Vlakbij de camping zit een Jumbo-supermarkt. Een pannenkoekenhuis (met heerlijke pannenkoeken en een leuke speeltuin) op kleine afstand en ook het centrum van Schijndel is prima te bereiken met de fiets.

Gereisd familie in juni 2014

Leuke camping, lieve ezels

Cynthia Hegeman, 4-8-2014

Mooi gelegen, kleine camping. Een perfecte uitvalsbasis voor leuke trips in Brabant. Het wandelen met de ezels is een aanrader en Monique en haar gezin geven je het gevoel echt welkom te zijn. Veel gasten komen elk jaar terug. Onze meiden missen ezel Sientje!
Gereisd familie in juli 2014

Genieten!

Ylse Jacobs, 28-6-2014

Met de vriendengroep 2 heerlijke nachten doorgebracht op de camping. Eigenaren zijn vriendelijk en er is veel mogelijk. De omgeving is top. Er is veel te doen voor zowel natuurliefhebbers, kinderattracties of culturele activiteiten. Zeker een camping om naar terug te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2014

prima vertoeven

Ad van Beijsterveldt, 20-6-2014

Het terrein was goed onderhouden en de service was zeer klantvriendelijk.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Hebben al 't een en ander gezien, maar dit is top!

Fam.Bentvelzen, 5-6-2014

Wij hebben in het hemelvaartweekend een pipowagen gehuurd voor een nacht. Dit kost echter een schijntje in vergelijking tot andere opties en accommodaties in de buurt met 2 volwassenen en 2 kinderen. De pipowagen zag er netjes en verzorgd uit met 2 stapelbedden. Heerlijk geslapen. Alle faciliteiten aanwezig. Behalve koelkast maar die is aanwezig op het terrein voor gemeenschappelijk gebruik. De grote trampoline en de dieren waren favoriet. Wij hebben met onze 2 kinderen van 5 en 7 een ezelwandeling gemaakt van 5 kilometer. Monique de eigenaresse heeft ons hierin perfect begeleid. Het was een succes. Kortom; een zeer goed onderhouden camping ziet er echt pico bello uit van gras tot bomen van hagen tot toiletruimte. Wij gaan zeker terug naar dit plekske. Mooi concept!!!! Bedankt , Gr. Fam. Bentvelzen
Gereisd familie in mei 2014

Toppie!!!

Jolanda Ketting, 4-6-2014

Mooi gelegen, gezellige camping, vuurkorf helemaal te gek, de ezels ook erg leuk, dichtbij de Wit campingwinkel, gemoedelijke gastvrije camping.

Kindvriendelijk, douche wc prima, woonwagen prima.

Gereisd met vrienden in mei 2014

aanrader!

Kyra, 4-6-2014

Voor de 9e x in 7jr te gast geweest bij de spankies op het skonste plekske! Hebben het weer heerlijk gehad. Kinderen inmiddels 11 en bijna 8 willen nergens anders heen. Camping is mooi, gezellig, gastvrij, schoon. Veel aandacht voor details. Originele vuurkorven van wastrommels, veel dieren, speelgelegenheid. Mogelijkheid voor ezelwandelingen, huifkartocht,zelf pizza bakken, bbq-en en kinderfeestjes Supermarkt en leuk pannenkoekenhuis, kampeerwinkel De Wit dichtbij. Genoeg te doen in omgeving. Kortom: echte aanrader!
        Gereisd familie in mei 2014

super leuke camping aanrader!!

winter, 27-5-2014

Camping 't Skônste Plekske***** in Schijndel is een erge leuke mooie goed onderhouden camping en erg gastvrij
        Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.31 uit 10 op basis van 159 reviews.