9,3

Uitstekend

158 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Erg genoten!!!

Diane Waarma, 22-7-2015

Zeer gastvrij, en voor kinderen een geweldige plek om samen te spelen. Wij hebben een ezelwandeling gemaakt door de landerijen en groene omgeving van Schijndel. Een heel gemakkelijke ezelin om mee te wandelen, zo kon wandelen en ezelrijden worden afgewisseld.Doordat kinderen worden betrokken bij de verzorging van de dieren, is het leerzaam maar ook erg gezellig en geeft het een hoog knuffel/aai gehalte.

Wij gaan graag terug!

Gereisd familie in juli 2015

Heerlijk plekske!

muur1, 19-7-2015

Wat een relaxte sfeer op deze kleinschalige, gezellige camping. De kinderen vermaken zichzelf met trampoline, skeltertjes, spelletjes, konijnen, cavia´s en ezels. Door de kleinschaligheid en afgesloten terrein kun je de kinderen ook gewoon ´los´ laten, die vinden hun weg. Verder hele gastvrije eigenaren, die ook veel voor de kinderen doen (zoals op de traktor laten rijden, met de huifkar mee, op de ezel rijden). Eigenlijk is het farm camps/ hooi hooi, maar dan totaal niet commercieel. Kortom, heerlijk!! wij komen graag nog eens terug.
Gereisd familie in juli 2015

Toplocatie !

Sylvia, 19-7-2015

Wij zijn een ervaring rijker, slapen in een Pipo wagen !

Het was heerlijk, alsof je midden in de natuur zit. Arjen en Monique bedankt voor jullie gastvrijheid, we hebben genoten !

Een aanrader voor iedereen.

Fantastische plek

Angelie Sanders, 19-7-2015

Heel hartelijk welkom! Echt op z'n brabants. Genoeg ruimte voor caravan of camper. Leuke pipohuisjes. De kinderen hebben veel speelgoed en leuke speelplek met trampoline en klimgebeuren. De eigenaars doen alle mogelijke moeite voor hun gasten. Zo mogen ze meerijden op de tractor of in de huifkar achter de tractor. En ook mogen de kleintjes een klein ritje maken op een van de elf muilezels. De sfeer is gemoedelijk. Als de kleintjes slapen zijn veel volwassenen een spelletje jeu de boule aan het spelen met ook o.a. de eigenaars.

De camping ligt redelijk dicht bij het dorp Schijndel en je kan heerlijke fietsroutes in de omgeving maken.

's Nachts is het heelijk stil. Er is geen verkeerslawaai.

Gereisd familie in januari 2015

Super camping

Dees, 15-7-2015

fantastisch vrienden weekend gehad! zeer mooie accomodatie, vriendelijke eigenaren! alles is mogelijk, ook wandelen met de ezel en slapen in de pippo wagen was een mooie ervaring!

Bedankt!

fantastisch plekske

joyce schevers, 14-7-2015

Het was een geweldig verblijf ,we hadden een vrienden weekend en echt het was geslaagd !!!! En zeker een aanrader ....de pipo wagens!!!!en natuurlijk een ritje met een lieve ezel !!!moniek en arjan bedankt !!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Fijne, relaxte plek om vaker terug te komen

Wini, 26-6-2015

Wij waren hier voor een paar dagen om onze nieuwe voortent uit te proberen. De camping is overzichtelijk, schoon en ideaal als je kinderen hebt die dierengek zijn :-) zoals die van ons. Sanitair is prima in orde zo ook de verlichting als het donker is.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juni 2015

Leuk voor alle leeftijden en goedkoop😉

Van den Akker, 21-6-2015

Ons burenuitje is geslaagd. We hebben enorm genoten van de gastvrijheid en de gezelligheid. Met de ezeltjes wandelen is voor jong (kleinste mochten ook op de ezels) en oud verschrikkelijk leuk. Picknickkleden mee, flesje wijn en wat hapjes en de ezeltjes dragen t voor je. Kids vinden t prachtig om de dieren de begeleiden. Je hebt er geen kind aan en een nachtje overnachten met een kampvuurtje en een pipowagen voorzien van bed, eenvoudig maar prima. En met 3 gezinnen waren we in totaal nog geen €170.00 kwijt! Hoe leuk is dat! Bedankt voor de gastvrijheid en absoluut de moeite waard!!
Gereisd familie in januari 2015

Zeer goed verzorgde camping

John Lammers , 21-6-2015

Alles is zeer goed verzorgd, leuk voor kinderen dankzij veel speelgoed en natuurlijk de ezels.
Gereisd met vrienden in juni 2015

erg leuk!

M Sanders, 21-5-2015

een leuke kleine camping met ezeltjes en andere dieren waar de kinderen onbeperkt mee mogen knuffelen.

genoeg te spelen..

Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.31 uit 10 op basis van 159 reviews.