Camping 't Skônste Plekske *****

't Skônste Plekske
9,3

Zoover award

162 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Heerlijk voor de kids, gemoedelijke sfeer

Judith, 9-8-2015

We zijn hier een nachtje gebleven om ons campertje uit te proberen, samen met zoon van 3 en hond. Zelf plekje mogen uitkiezen, zoon kan heerlijk over het terrein spelen met skelters, fietsjes etc. maar ook de trampoline is een groot succes. Leuke ezels en cavia`s om te knuffelen, een heerlijke gemoedelijk sfeer lekker niet massaal. Een echter aanrader voor mensen die niet van het massale houden. Toilet super schoon vrolijke betegeling ook. Samen pizza eten bij de pizzaoven ook heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super Plekske

M Baarsma, 3-8-2015

Wat een pareltje is deze minicamping!

Het is er precies groot genoeg om te overzien voor kinderen. Voor volwassenen is het knus, maar toch op ruime plaatsen. De kinderen vinden veel ruimte om te spelen; een trampoline, speeltoestellen en fietsjes zijn aanwezig.

De eigenaars zijn gastvrij en klantvriendelijk. De sfeer is gemoedelijk. Het is er schoon en ziet er goed verzorgd uit. De ezels en het paardje vinden de sfeer ook fijn en zijn daardoor lief en gemakkelijk in de omgang.

De Pipowagens zijn heel gezellig om in te logeren als je eens geen zin hebt zelf een tent op te zetten!

Heel bijzonder!

FamVisser1969, 26-7-2015

In juni 2015 hebben wij een halve dag gewandeld met een ezel en een nachtje in een pipowagen geslapen. De ontvangst was zeer hartelijk, de ezelwandeling heel bijzonder en het nachtje in de pipowagen heel knus. We konden uit meerdere wandelingen kiezen en kregen een duidelijke instructie over hoe we met de ezel om moesten gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Top

Klaartje, 26-7-2015

Ben een midweek geweest met mijn zoontje van 1 en vriendin was er ook met kids (1 en 3) . Die konden alle kanten op is klein schallig overzichtelijk super gastvrij en behulpzaam. Ideaal voor die kleine mannen!

Erg genoten!!!

Diane Waarma, 22-7-2015

Zeer gastvrij, en voor kinderen een geweldige plek om samen te spelen. Wij hebben een ezelwandeling gemaakt door de landerijen en groene omgeving van Schijndel. Een heel gemakkelijke ezelin om mee te wandelen, zo kon wandelen en ezelrijden worden afgewisseld.Doordat kinderen worden betrokken bij de verzorging van de dieren, is het leerzaam maar ook erg gezellig en geeft het een hoog knuffel/aai gehalte.

Wij gaan graag terug!

Heerlijk plekske!

muur1, 19-7-2015

Wat een relaxte sfeer op deze kleinschalige, gezellige camping. De kinderen vermaken zichzelf met trampoline, skeltertjes, spelletjes, konijnen, cavia´s en ezels. Door de kleinschaligheid en afgesloten terrein kun je de kinderen ook gewoon ´los´ laten, die vinden hun weg. Verder hele gastvrije eigenaren, die ook veel voor de kinderen doen (zoals op de traktor laten rijden, met de huifkar mee, op de ezel rijden). Eigenlijk is het farm camps/ hooi hooi, maar dan totaal niet commercieel. Kortom, heerlijk!! wij komen graag nog eens terug.

Toplocatie !

Sylvia, 19-7-2015

Wij zijn een ervaring rijker, slapen in een Pipo wagen !

Het was heerlijk, alsof je midden in de natuur zit. Arjen en Monique bedankt voor jullie gastvrijheid, we hebben genoten !

Een aanrader voor iedereen.

Fantastische plek

Angelie Sanders, 19-7-2015

Heel hartelijk welkom! Echt op z'n brabants. Genoeg ruimte voor caravan of camper. Leuke pipohuisjes. De kinderen hebben veel speelgoed en leuke speelplek met trampoline en klimgebeuren. De eigenaars doen alle mogelijke moeite voor hun gasten. Zo mogen ze meerijden op de tractor of in de huifkar achter de tractor. En ook mogen de kleintjes een klein ritje maken op een van de elf muilezels. De sfeer is gemoedelijk. Als de kleintjes slapen zijn veel volwassenen een spelletje jeu de boule aan het spelen met ook o.a. de eigenaars.

De camping ligt redelijk dicht bij het dorp Schijndel en je kan heerlijke fietsroutes in de omgeving maken.

's Nachts is het heelijk stil. Er is geen verkeerslawaai.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Super camping

Dees, 15-7-2015

fantastisch vrienden weekend gehad! zeer mooie accomodatie, vriendelijke eigenaren! alles is mogelijk, ook wandelen met de ezel en slapen in de pippo wagen was een mooie ervaring!

Bedankt!

fantastisch plekske

joyce schevers, 14-7-2015

Het was een geweldig verblijf ,we hadden een vrienden weekend en echt het was geslaagd !!!! En zeker een aanrader ....de pipo wagens!!!!en natuurlijk een ritje met een lieve ezel !!!moniek en arjan bedankt !!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.34 uit 10 op basis van 163 reviews.