9,3

Uitstekend

158 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

gezellig rustig fun

Mark, 4-10-2015

kleinschalige gezellige camping met zeer gastvrije beheerders, geen moeite te veel. leuke tochten met ezels.
Gereisd familie in oktober 2015

Ezeltjes Geluk:)

Greet,Wim,Paulio en Judith, 16-9-2015

Met recht"t skonste plekske" van Brabant! Wat een bijzonder gezellige en fijne omgeving,deze kind èn grote mensen vriendelijke mini camping met ezeltjes in de wei! Wij waren er zonder kroost maar met fijne vrienden, genoten van de gastvrijheid,kampvuurtje langs de Pipo wagen en de huiselijke sfeer:) Het leven is goed op het Brabantse land:)
Gereisd met vrienden in september 2015

Gastvrij

Judith, 14-9-2015

We kwamen om een wandeltocht met een ezel te maken, echt leuk. 10 km gelopen met een grote ezel als maatje, blij, eigenwijs en vooral verzot op mais. De ontvangst en gastvrijheid zijn gemoedelijk en ongedwongen. Heerlijk gegeten bij Le Verre in de glazen boerderij. En een nachtje in de pipowagen geslapen. Kortom een geslaagd weekend. Bedankt.
Gereisd met vrienden in september 2015

Absoluut top!

Joy, 4-9-2015

Gezellig, goed bereikbaar, vriendelijk, schoon, verzorgd, knus, comfortabel... Ik heb alleen maar positieve berichten voor deze mini camping. Zou ik hier terugkomen? Dikke JA!

heerlijk kneuterig

Irene, 23-8-2015

Gezellig ontvangen op deze leuke en schone camping.

De ' inval' eigenaresse heeft ons prima wegwezen en was vriendelijk en behulpzaam. Ook de vaste gasten waren erg behulpzaam. Grote plaatsen.

Het sanitair is niet heel groot maar wel schoon en ook de familie douche is handig. (alleen geen wc papier op wc).

Onze meiden hebben zich perfect vermaakt met vriendinnetjes op de camping en dat maakte het op en afbreken erg relaxt.

Ook hebben ze erg genoten van de trampoline, het kleine speeltuintje, de cavia's die je mocht vasthouden en de ezels. De extraatjes zoals de te gebruiken fietsen/skelters, het krijtbord, de vuurkorven, de recreatieruimte geven blijk van aandacht en hart voor je gasten.

De kippen scharrelen gewoon rond over het veld, er huppen 2 konijnen rond en de ezel balken vrolijk. 's Ochtends konden de meiden zelfs mee ezel-poep scheppen en dat vonden ze te gek.

Al met al een heerlijke, mooie en schone, kneuterige camping waar een relaxte en gemoedelijke sfeer hangt.

Geweldige eerste campingervaring!

Richard, 18-8-2015

Met een geleende caravan en gezin (kids 2+4 jaar) voor 10 dagen naar Schijndel gegaan voor mijn eerste campingervaring...en ik ben enthousiast geworden! Het cliché dat je kids nog voor het opzetten van de voortent nieuwe vriendjes hebben en zich vermaken was helemaal waar. De kinderen werden bezig gehouden met ritjes op ezels, meerijden op de trekker, wandelingen met de pony en de grote badjes die voor algemeen nut waren neergezet door een aantal vaste campinggasten. De camping is een mix van seizoenplaatshouders, terugkerende fans van de camping en passanten die allen voor een gezellige sfeer zorgen, je warm welkom heten en zeer behulpzaam zijn. Het vooraf voor mij belangrijkste punt, het sanitair, was zeer schoon en de familiedouche is ideaal.

Hoewel dit wellicht als een positief marketingpraatje klinkt, heb ik niets meer dan lof voor campinghouders Monique en Arjan, die altijd aanwezig en beschikbaar waren.

Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijk voor de kids, gemoedelijke sfeer

Judith, 9-8-2015

We zijn hier een nachtje gebleven om ons campertje uit te proberen, samen met zoon van 3 en hond. Zelf plekje mogen uitkiezen, zoon kan heerlijk over het terrein spelen met skelters, fietsjes etc. maar ook de trampoline is een groot succes. Leuke ezels en cavia`s om te knuffelen, een heerlijke gemoedelijk sfeer lekker niet massaal. Een echter aanrader voor mensen die niet van het massale houden. Toilet super schoon vrolijke betegeling ook. Samen pizza eten bij de pizzaoven ook heerlijk.

Super Plekske

M Baarsma, 3-8-2015

Wat een pareltje is deze minicamping!

Het is er precies groot genoeg om te overzien voor kinderen. Voor volwassenen is het knus, maar toch op ruime plaatsen. De kinderen vinden veel ruimte om te spelen; een trampoline, speeltoestellen en fietsjes zijn aanwezig.

De eigenaars zijn gastvrij en klantvriendelijk. De sfeer is gemoedelijk. Het is er schoon en ziet er goed verzorgd uit. De ezels en het paardje vinden de sfeer ook fijn en zijn daardoor lief en gemakkelijk in de omgang.

De Pipowagens zijn heel gezellig om in te logeren als je eens geen zin hebt zelf een tent op te zetten!

Gereisd familie in juli 2015

Heel bijzonder!

FamVisser1969, 26-7-2015

In juni 2015 hebben wij een halve dag gewandeld met een ezel en een nachtje in een pipowagen geslapen. De ontvangst was zeer hartelijk, de ezelwandeling heel bijzonder en het nachtje in de pipowagen heel knus. We konden uit meerdere wandelingen kiezen en kregen een duidelijke instructie over hoe we met de ezel om moesten gaan.
Gereisd familie in juni 2015

Top

Klaartje, 26-7-2015

Ben een midweek geweest met mijn zoontje van 1 en vriendin was er ook met kids (1 en 3) . Die konden alle kanten op is klein schallig overzichtelijk super gastvrij en behulpzaam. Ideaal voor die kleine mannen!
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.31 uit 10 op basis van 159 reviews.