Camping 't Skônste Plekske *****

Zoover award

162 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Genieten!

Hulzebosjes, 8-5-2016

Heerlijke camping waar de kinderen genieten van de dieren en heerlijk kunnen spelen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Mooie ligging

Nick Laverge, 29-3-2016

Vriendelijke uitbaters. Heel kindvriendelijk. Hartelijk onthaal. Mooie ligging...

Bedankt in naam van TopGearBmx 😊

Gereisd met vrienden in maart 2016

Zeer goed

Ewout v.d. Zwan, 17-1-2016

Leuke , gezellige minicamping ,
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke groene gastvrije camping

bart_27, 3-11-2015

Fijne camping waar we een maand in de weekenden hebben genoten met de kleine kids, Erg leuk met de lokale kippen als stofzuigers in de voortent :-) Op zich is er op de camping niet megaveel te doen maar de kleinere kinderen kunnen zich er prima vermaken door het speeltoestel , de diertjes en gewoon old school spelletjes te spelen ! doordat we er in september gezeten hebben was het minder druk en zaten er een paar keer een grotere groep, Op zich niks mis mee maar dan mis je natuurlijk een beetje de aansluiting. Nou is dat natuurlijk voor een weekend ook niet zo erg. Schijndel is een leuk "dorp " wat alles herbergt wat je nodig hebt op vakantie ! Dus kortom , een fijn verblijf met kleine kinderen !
Gereisd met jonge kinderen in november 2013

gezellig rustig fun

Mark, 4-10-2015

kleinschalige gezellige camping met zeer gastvrije beheerders, geen moeite te veel. leuke tochten met ezels.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Ezeltjes Geluk:)

Greet,Wim,Paulio en Judith, 16-9-2015

Met recht"t skonste plekske" van Brabant! Wat een bijzonder gezellige en fijne omgeving,deze kind èn grote mensen vriendelijke mini camping met ezeltjes in de wei! Wij waren er zonder kroost maar met fijne vrienden, genoten van de gastvrijheid,kampvuurtje langs de Pipo wagen en de huiselijke sfeer:) Het leven is goed op het Brabantse land:)
Gereisd met vrienden in september 2015

Gastvrij

Judith, 14-9-2015

We kwamen om een wandeltocht met een ezel te maken, echt leuk. 10 km gelopen met een grote ezel als maatje, blij, eigenwijs en vooral verzot op mais. De ontvangst en gastvrijheid zijn gemoedelijk en ongedwongen. Heerlijk gegeten bij Le Verre in de glazen boerderij. En een nachtje in de pipowagen geslapen. Kortom een geslaagd weekend. Bedankt.
Gereisd met vrienden in september 2015

Absoluut top!

Joy, 4-9-2015

Gezellig, goed bereikbaar, vriendelijk, schoon, verzorgd, knus, comfortabel... Ik heb alleen maar positieve berichten voor deze mini camping. Zou ik hier terugkomen? Dikke JA!

heerlijk kneuterig

Irene, 23-8-2015

Gezellig ontvangen op deze leuke en schone camping.

De ' inval' eigenaresse heeft ons prima wegwezen en was vriendelijk en behulpzaam. Ook de vaste gasten waren erg behulpzaam. Grote plaatsen.

Het sanitair is niet heel groot maar wel schoon en ook de familie douche is handig. (alleen geen wc papier op wc).

Onze meiden hebben zich perfect vermaakt met vriendinnetjes op de camping en dat maakte het op en afbreken erg relaxt.

Ook hebben ze erg genoten van de trampoline, het kleine speeltuintje, de cavia's die je mocht vasthouden en de ezels. De extraatjes zoals de te gebruiken fietsen/skelters, het krijtbord, de vuurkorven, de recreatieruimte geven blijk van aandacht en hart voor je gasten.

De kippen scharrelen gewoon rond over het veld, er huppen 2 konijnen rond en de ezel balken vrolijk. 's Ochtends konden de meiden zelfs mee ezel-poep scheppen en dat vonden ze te gek.

Al met al een heerlijke, mooie en schone, kneuterige camping waar een relaxte en gemoedelijke sfeer hangt.

Geweldige eerste campingervaring!

Richard, 18-8-2015

Met een geleende caravan en gezin (kids 2+4 jaar) voor 10 dagen naar Schijndel gegaan voor mijn eerste campingervaring...en ik ben enthousiast geworden! Het cliché dat je kids nog voor het opzetten van de voortent nieuwe vriendjes hebben en zich vermaken was helemaal waar. De kinderen werden bezig gehouden met ritjes op ezels, meerijden op de trekker, wandelingen met de pony en de grote badjes die voor algemeen nut waren neergezet door een aantal vaste campinggasten. De camping is een mix van seizoenplaatshouders, terugkerende fans van de camping en passanten die allen voor een gezellige sfeer zorgen, je warm welkom heten en zeer behulpzaam zijn. Het vooraf voor mij belangrijkste punt, het sanitair, was zeer schoon en de familiedouche is ideaal.

Hoewel dit wellicht als een positief marketingpraatje klinkt, heb ik niets meer dan lof voor campinghouders Monique en Arjan, die altijd aanwezig en beschikbaar waren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.34 uit 10 op basis van 163 reviews.