9,3

Uitstekend

158 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Heerlijk in het groen! Heel netjes sanitair.

Familie van Uden, 29-5-2016

Mooie nette kleine camping, heel goed verzorgd alles ligt er netjes bij! Keurig sanitair. Erg gezellig zijn de vuurkorven die je kunt gebruiken.

Super aardige en behulpzame gastvrouw!

Gereisd familie in mei 2016

Wij waren hier met onze kleinkinderen geweldig

Jeanne van Uden, 29-5-2016

Heerlijk

Mooie nette camping mooi en erg net sanitair

Waren hier n paar dagen met onze kleinkinderen die er niet genoeg van kregen

Speeltuin allerlei feitsjes tractor step enz

Mochten met de tractor mee en n ritje op de ezels ,mooie wandelpaden

Zeker voor herhaling vatbaar

Gr Jeanne

Heerlijk relaxed plekje!

gezin met kinderen, 25-5-2016

Kleine, maar fijne en schone camping. Hele relaxte sfeer. Voor kleine kinderen genoeg te beleven (speeltuin met reuzetrampoline oa, diertjes om te verzorgen, veel fietsjes en skelters om te gebruiken. Grote Jumbo dichtbij. Maar op de camping ook heerlijke zelfgemaakte pizza's gegeten.

Wij verbleven in een pipowagen. Erg knus, schoon en gezellig binnen. Van alle gemakken voorzien. Ruim voldoende servies en ander keukengerei.

De wandelingen met de ezeltjes waren een belevenis en aan te raden. Eigenaresse Monique neemt alle tijd om alles uit te leggen.

heerlijk vertoeven !

karo, 10-5-2016

al enkele jaren komen we met zijn allen en de kinderen naar deze wondermooie en leuke plek. Het is er heerlijk vertoeven in een bijzonder aangename sfeer.

Voor de kinderen en ook voor ons is dit een vakantie waar we hunkerend naar uitkijken iedere keer opnieuw. Super!!!! Volgend jaar komen we zeker terug .

liefs Karo en co

Gereisd met vrienden in mei 2016

Kindvriendelijke super schone camping

fam. Heijsterman (met 4 kleinkinderen), 9-5-2016

Zeer mooi en schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen. Veel dieren aanwezig.

Elke plek kon z'n eigen kampvuurtje maken.

Er waren deze keer erg veel kinderen, dus het speeltuintje met trampoline was af en toe te klein. Er ontbrak wel een zandbak.

Geweldig.

Marilene, 9-5-2016

Mooi...hele leuke en lieve eigenaren...mooie wandelingen..lieve ezels..gezellige vuurkorven..goede sfeer..mooie verzorgde camping. Als de pizza-oven 1 keer in de zoveel tijd wordt buiten gereden heb je de lekkerste pizza's die je ooit hebt gegeten!

Genieten!

Hulzebosjes, 8-5-2016

Heerlijke camping waar de kinderen genieten van de dieren en heerlijk kunnen spelen.

Mooie ligging

Nick Laverge, 29-3-2016

Vriendelijke uitbaters. Heel kindvriendelijk. Hartelijk onthaal. Mooie ligging...

Bedankt in naam van TopGearBmx 😊

Gereisd met vrienden in maart 2016

Zeer goed

Ewout v.d. Zwan, 17-1-2016

Leuke , gezellige minicamping ,
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke groene gastvrije camping

bart_27, 3-11-2015

Fijne camping waar we een maand in de weekenden hebben genoten met de kleine kids, Erg leuk met de lokale kippen als stofzuigers in de voortent :-) Op zich is er op de camping niet megaveel te doen maar de kleinere kinderen kunnen zich er prima vermaken door het speeltoestel , de diertjes en gewoon old school spelletjes te spelen ! doordat we er in september gezeten hebben was het minder druk en zaten er een paar keer een grotere groep, Op zich niks mis mee maar dan mis je natuurlijk een beetje de aansluiting. Nou is dat natuurlijk voor een weekend ook niet zo erg. Schijndel is een leuk "dorp " wat alles herbergt wat je nodig hebt op vakantie ! Dus kortom , een fijn verblijf met kleine kinderen !
Gereisd familie in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.31 uit 10 op basis van 159 reviews.