Camping 't Skônste Plekske *****

't Skônste Plekske
9,3

Zoover award

162 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Leuke rustige camping en kindvriendelijk

Bianca van der Zwan, 5-7-2016

Ik kom er nu al 6 jaar met veel plezier, het voelt elk jaar als weer thuiskomen.

Het is hele gezellige schone en een gemoedelijke camping. Voor de kinderen (tot een jaar of 10) zijn er fietsjes die ze kunnen gebruiken en er is kleine speeltuin en een trampoline. Je kunt wandeltochten maken met de ezels. Kinderen mogen die ook borstelen. Er zijn zo nu en dan pizza avonden dan kunnen mensen zelf hun pizza maken. De eigenaar en eigenaresse zijn erg vriendelijk. Er is geen zwembad maar sommige mensen hebben gewoon hun eigen opblaasbare zwembad staan bij warm weer die gebruikt worden door de kinderen maar ook door de volwassenen. Verder niks op aan te merken. Vlakbij de camping is een supermarkt die elke dag open is. Het dorp ligt 10 min fietsen van de camping.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

super leuke camping

Valenkamp, 27-6-2016

De kinderen hebben zich prima vermaakt en de volwassenen ook! We hadden de grote bbq/rookoven gehuurd, waarop de hele dag een stuk vlees heeft liggen garen voor een lekker avondmaal en spareribs voor de lunch.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Rustig en groen, dieren, vriendelijke plek.

Team Nanoek, 27-6-2016

Ruime en veel dieren. Zelfs rond je tent of pipowagen. Wij sliepen hier 1 nacht in een pipowagen. We hebben buiten aan de picknicktafel gegeten. Het is hier lieflijk.

Voor kinderen zijn er allerlei fietsjes etc. Wij waren onderweg met fietsen en daarvoor was de slaapplek prima. Het patat met allerlei andere dingen uit het dorp was ook een succes.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Toffe camping, leuk voor kinderen

Sjoerd de Haan, 20-6-2016

Toffe camping met een leuke speeltuin voor jonge kinderen. Alles is in goede staat en de eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Heerlijk in het groen! Heel netjes sanitair.

Familie van Uden, 29-5-2016

Mooie nette kleine camping, heel goed verzorgd alles ligt er netjes bij! Keurig sanitair. Erg gezellig zijn de vuurkorven die je kunt gebruiken.

Super aardige en behulpzame gastvrouw!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Wij waren hier met onze kleinkinderen geweldig

Jeanne van Uden, 29-5-2016

Heerlijk

Mooie nette camping mooi en erg net sanitair

Waren hier n paar dagen met onze kleinkinderen die er niet genoeg van kregen

Speeltuin allerlei feitsjes tractor step enz

Mochten met de tractor mee en n ritje op de ezels ,mooie wandelpaden

Zeker voor herhaling vatbaar

Gr Jeanne

Heerlijk relaxed plekje!

gezin met kinderen, 25-5-2016

Kleine, maar fijne en schone camping. Hele relaxte sfeer. Voor kleine kinderen genoeg te beleven (speeltuin met reuzetrampoline oa, diertjes om te verzorgen, veel fietsjes en skelters om te gebruiken. Grote Jumbo dichtbij. Maar op de camping ook heerlijke zelfgemaakte pizza's gegeten.

Wij verbleven in een pipowagen. Erg knus, schoon en gezellig binnen. Van alle gemakken voorzien. Ruim voldoende servies en ander keukengerei.

De wandelingen met de ezeltjes waren een belevenis en aan te raden. Eigenaresse Monique neemt alle tijd om alles uit te leggen.

heerlijk vertoeven !

karo, 10-5-2016

al enkele jaren komen we met zijn allen en de kinderen naar deze wondermooie en leuke plek. Het is er heerlijk vertoeven in een bijzonder aangename sfeer.

Voor de kinderen en ook voor ons is dit een vakantie waar we hunkerend naar uitkijken iedere keer opnieuw. Super!!!! Volgend jaar komen we zeker terug .

liefs Karo en co

Gereisd met vrienden in mei 2016

Kindvriendelijke super schone camping

fam. Heijsterman (met 4 kleinkinderen), 9-5-2016

Zeer mooi en schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen. Veel dieren aanwezig.

Elke plek kon z'n eigen kampvuurtje maken.

Er waren deze keer erg veel kinderen, dus het speeltuintje met trampoline was af en toe te klein. Er ontbrak wel een zandbak.

Geweldig.

Marilene, 9-5-2016

Mooi...hele leuke en lieve eigenaren...mooie wandelingen..lieve ezels..gezellige vuurkorven..goede sfeer..mooie verzorgde camping. Als de pizza-oven 1 keer in de zoveel tijd wordt buiten gereden heb je de lekkerste pizza's die je ooit hebt gegeten!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.34 uit 10 op basis van 163 reviews.