9,3

Uitstekend

158 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Heerlijke plek, attente en sympathieke gastvrouw

annerieke höck, 8-9-2016

Wij zijn heel enthousiast over deze camping! Een camping voor individualisten die niet op een zwembad zitten te wachten of op andere poespas. Het landschap is heel mooi groen en landelijk met veel bomen. Heerlijk voor fietsers. e camping is een klein juweeltje, alles heel smaakvol en verzorgd, ook het sanitair! Veel ruimte tussen de staplekken! Wij komen zeker terug! Liebe Grüsse aus Zürich von Ralph und Annerieke Höck-van der Linde
Gereisd met partner in september 2016

Leuke camping. Ideaal voor kinderen.

Groeneveld, 31-8-2016

Leuke camping. Ideaal voor kinderen vanwege de ezels en andere dieren. Prima ligging voor Schijndel en campingzaken. Vriendelijke plaatsvervangster van de eigenaren. Prima te doen.
Gereisd met partner in juli 2016

Rust, ruimte, relaxen (met een ezel)

Theo Donders, 19-8-2016

Vriendelijke mensen, prima sanitaire ruimte, mooie minicamping, heerlijk relaxed wandelen met een ezel, jammer van die ene mug die me uit mijn slaap hield.

De pipowagen waar we in geslapen hebben, mag aan de buitenkant wat meer opgefleurd worden.

Gereisd familie in augustus 2016

TOP !!!

annelien de jong, 25-7-2016

super gezellig ontvangst door gastvrouw Monique van der Spank. Voldoende te doen en te zien op de camping. Aanrader is een tochtje met een van de ezels.
Gereisd familie in juni 2016

Een paradijs voor kinderen en volwassenen

Enjoylifetothemax, 24-7-2016

Mijn partner (nog nooit gekampeerd) die altijd riep "ik wil comfort op vakantie" is na een nacht kamperen op 't Skônste Plekske helemaal om. Hij was degene die meteen riep "hier gaan we volgend weekend weer heen".

't Skônste Plekske is een heerlijke camping voor zowel jong en oud. Er is een leuke speelhoek met een trampoline, speelhuisjes en een glijbaan. Er staan fietsjes, loopauto's en skelters voor alle leeftijden. En kinderen mogen de kippen voeren en de cavia's aaien. De cliché "als de kinderen het naar hun zin hebben, dan hebben papa en mama ook een goede vakantie" is hier helemaal van toepassing.

De sfeer op de camping is erg gemoedelijk. Groepjes zitten gezellig bij elkaar rond een kampvuurtje (ter plaatse te huur) te kletsen. En anderen zitten een boek te lezen voor hun tent. In de omgeving kan je prima wandelen en op zeer korte afstand zit een grote supermarkt die al om 10:00 uur op zondag open is.

Gereisd familie in juli 2016

Onwijs leuke camping

Pamela Vos, 23-7-2016

Onwijs leuke camping voor mensen met kleine kinderen, of voor mensen die willen genieten van hun rust, maar mijn puber van 16 vond het ook prima voor een paar nachten. Ideaal uitgangspunt voor urenlange fietstochten door alle leuke dorpjes in de omgeving. Er is een trampoline, een speeltuintje, een heleboel fietsjes, loopauto's, skelters etc... De camping heeft ezels, waarmee tochtjes gemaakt kunnen worden, pony's, cavia's en kippen. Eigenaresse Monique is een toppertje. Het sanitair is spik en span en de pipowagen waar wij in hebben geslapen is reuze knus en schoon. De rest van de camping is ook zeer goed onderhouden.
Gereisd familie in juli 2016

gewoon mooie camping

Mevr W Schuurs, 20-7-2016

Het is een leuke en rustige camping voor jong en oudere , in een zin goede en schone camping voor je rust moet je hier wezen , volgend jaar staan we er weer .

Fantastische plek

Carlijn, 19-7-2016

Zoals de naam het al zegt is het een echt "skon" plaatsje. Het heeft een mooi uitzicht op de natuur, het bevindt zich midden in de weilanden. Er zijn veel wandelmogelijkheden en de ezels en kippen maken het plaatje compleet. Ik kom zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in januari 2016

Perfecte plek

Huub & Dorian v. Boven, 17-7-2016

Kleinkinderen zeggen zelfsschonste plekske van de wereld mooi sanitair prima gast vrouw. Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en gaan zeker weer terug
        Gereisd familie in juni 2016

geweldig, zijn nog niet van ons af

Jef Tils, 17-7-2016

Fantastische camping

Goed verzorgd sanitair

Mooie verzorgde plaatsen

Vriendelijke eigenaars

Hele mooie camping voor kinderen

Mooi in de natuur gelegen

Echt een aanrader

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.31 uit 10 op basis van 159 reviews.