9,3

Uitstekend

158 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Geweldige boerderijcamping met vele mogelijkheden

Lia en Henk Coolegem, 2-7-2017

Goed/zeer goed: ligging, wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving en prettige eigenaren.

Minder: stilte-tijd van 23.00u. wordt heel soms in het weekend overschreden door m.n. de vaste gasten.

Gereisd met partner in juni 2017

schone en fijne camping

Fam Groenendaal, 9-6-2017

We hebben genoten van een heerlijk (lang)weekend op deze camping, we vonden het heel fijn!

Mijn zoontje (4jr) gaf in zijn eigen woorden aan dat hij het zo fijn had gevonden dat hij (voor de eerste keer)zo vrij mocht/kon zijn op een camping. Hij kon zelf naar de wc, bij het paardje en de ezels kijken, naar het konijntje, de kippen, rondrijden op een skelter, fiets, graafmachine. Doordat het een mini camping is kon dat. Kids genoten ook erg van het borstelen van de ezels en de wandeling met/op een ezel.

Het sanitair was schoon en de eigenaars zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd familie in juni 2017

Wat een feestje!

Bibian, 25-5-2017

Deze camping is zeker een van mijn favoriete plekjes geworden. Afgelopen weekend voor de tweede keer met mijn neefje en nichtje geweest, een waar feestje voor hen (en daardoor ook voor mij). Kleine knusse camping, hele fijne mensen, ezels, kippen, konijnen en speeltuin. Met lekker weer helemaal een aanrader. Ook de ingerichte pipowagen is leuk om te huren! Veel plezier

gewoon super

Toby, 11-5-2017

De ezels zijn geweldig en de staat van het sanitair is ook super

Super

Familie Dijkstra, 3-5-2017

Gezellige camping, heerlijk voor kinderen. Super vriendelijke mensen en alles is netjes en schoon.
Gereisd familie in april 2017

Heerlijk

Jeanne van uden, 2-5-2017

Gezellig met kleinkinderen

Veel speelgoed afgesloten plaats

Alles zag er netjes uit

Pico bello!

Jan Krijne, 1-5-2017

Mooie grote plaatsen, heel veel groen, fijn veel dieren, prima gastvrouw en gastheer, kortom dikke vette aanrader!
Gereisd alleenreizend in april 2017

Gemoedelijk en gezellig

Lisanne, 28-4-2017

Genoten van een weekend in de pipowagen. Deze hadden we geboekt in verband met een 3-daags bezoek aan paaspop. Naast het feit dat we volgend jaar weer voor het festival terugkeren houden we de camping ook in gedachten voor een ontspannen en natuurgericht weekendje/weekje weg. De omgeving is prachtig en de sfeer op de camping is ontzettend open en vrij. Het sanitair is schoon, de pipowagen is erg volledig ingericht en er is sprake van echte Brabantse gastvrijheid.
Gereisd met vrienden in april 2017

Een fantastische eerste ervaring!

Familie Pauwels, 5-4-2017

Een heel vriendelijke ontvangst, super campeerplaatsen die baden in de rust en het groen! Heerlijk gewoon voor een eerste keer camperen!
Gereisd met vrienden in april 2017

Zalig om tot rust te komen

Carina en Ronald, 30-9-2016

Wij zijn met onze camper geweest. Rustige ruime plek, overal groen waar je maar kunt zien. Af en toe laten de ezeltjes weten dat ze er ook zijn, maar dat hoort zeker thuis op deze camping. De cavia's en de kippen lopen gewoon rond, waar vind je dat nog de dag van vandaag.

Sanitair ook heel netjes en gerieflijk. En de camping is ook voorzien van een ruimte waar je de vaat kunt doen, zowel buiten als binnen. Ja, voor ons is dit een topper !

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.31 uit 10 op basis van 159 reviews.