Camping De Witte Plas ***

7,1

85 reviews over Camping De Witte Plas in het Nederlands

Familliereunie

Jenny Gokke, 5-6-2017

Wij hebben een weekend op de camping gestaan.was goed geregeld .

Een leuk zwembad voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Een heel gezellige camping

Hans. laghuwitz, 5-6-2017

Camping de witte plas is een knusse gezellige camping. Het is allemaal netjes en goed schoon. Jimmy en Lisa(2 Sturende krachten), willen het iedereen zo goed mogelijk naar hun zin maken en de camping nog te verbeteren waar nodig. De friettent is goed, maar niet altijd open. Al met al een gezellige camping.
Gereisd met partner in mei 2017

Gezellige en gemoedelijke camping

Tante Annie, 11-5-2017

Leuke sfeer, iedereen is vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in april 2017

gezellige gemoedelijke brabantse sfeer

tonnie-carin, 1-9-2016

we stonden op het toerveld op een zeer ruime plek.

handig was ook dat er picknicktafels op het toerveld staan.

toiletgebouw is niet supermodern maar wel schoon,

in de 3 weken dat we er gestaan hebben geen vieze toilet aangetroffen. ook was er altijd toiletpapier aanwezig.

ook als het nederlandse weer niet helemaal meewerkt, kun je een lekkere plons nemen in het overdekte zwembad.

de friet op de camping smaakt lekker, daarvoor hoef je niet naar de plaatselijke snackbar.

de sfeer op de camping, zowel op het toerveld als bij de vaste campinggasten, is erg gemoedelijk.

iedereen heeft tijd voor een praatje,

je word als "buitenstaander" direct opgenomen door de vaste campinggasten.

vooral de feestavonden zullen ons nog lang heugen.

beregezellig .

we gaan volgend jaar zeker weer terug

wij vinden camping de witte plas een echte aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Echte familie camping

Fam prins, 29-8-2016

Camping de witte plas is een echte familie camping waar ze veel Vd kinderen doen

Met een leuk voetbalveld

Top !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

Linda2, 21-8-2016

Het was een super leuke camping mijn kinderen hebben het echt naar hun zin gehad en ik ook wij hadden een caravan van iemand gehuurd en zijn nu zelfs van plan om er 1 te kopen dus dat kan je het wel raden we vonden het echt jammer dat we naar huis gingen super vriendelijke mensen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Genieten,wij komen absoluut terug.

Fam Klaassen, 30-5-2016

Afgelopen weekend particulier een caravan gehuurd met onze 2 kinderen van 12 en 17.Caravan lag ideaal dichtbij het zwembad en de speeltuin.Ik heb mijn dochter amper gezien,die heeft zich ontzettend vermaakt in het overdekte zwembad.Ideaal,zeker omdat we zondag regen hadden.Bij de snackbar kun je prima eten halen voor een goede prijs.Onze kinderen zijn er misschien wat te oud voor,maar er is een kabouterhuis waar regelmatig activiteiten gedaan worden voor de jongere kids en we hebben gehoord dat er in de zomervakantie ook dingen voor de grotere georganiseerd worden.In de omgeving is ook genoeg te doen,er is een speelboerderij op steenworp afstand,je kan naar Antwerpen met de trein vanuit Essen.Er zit is een Skidrome waar je oa kunt midgetgolven..Er zijn een ijsboerderij,een kaasboerderij.Kortom...teveel voor een weekend,vandaar dat wij een week in de zomervakantie geboekt hebben,gelukkig was de caravan nog vrij in deze periode!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Was top!

Nicoline, 22-5-2016

Caravan met uitzicht op speeltuin en zwembad! Zo kun je heel makkelijk je kids in de gaten houden! Vriendelijke mensen

Caravan gehuurd via internet, aanrader!

Frietjes waren heerlijk op de camping, ook heel lekker gegeten bij plaatselijke Chinees

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

geweldig

nikki van der beek, 3-3-2016

Een geweldige familiecamping. Zeker met de nieuwe beheerster die erg haar best doet om het iedereen naar de zin te maken. Sinds zij er is word de camping steeds meer opgeknapt zoals bijvoorbeeld het zwembad wat geheel opnieuw betegeld is. Criminelen heb ik hier echt nog niet gevonden. Wel gezellige mensen die altijd een praatje maken en bereid zijn te helpen als het nodig is. Mooie grote plaatsen ,gezellige kantine en schoon sanitair. Ook aan huisdieren word goed gedacht. Een aanrader voor iedereen. Jong en oud , of je voor de rust de gezelligheid of de natuur komt het is er allemaal. 1 keer per jaar ook nog een geweldig leuk country festival met gratis entree voor de camping gasten. Ga zo door Michelle. Dikke pluim voor jou en de medewerkers
Gereisd anders in januari 2016

Geweldig

Ron, 31-1-2016

Gezellige camping met alleen maar vriendelijke mensen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Witte Plas in Rucphen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Witte Plas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Witte Plas scoort een 7.13 uit 10 op basis van 86 reviews.