7,7

59 reviews over Camping D'n Mastendol in het Nederlands

Zeer aangenaam!

hilde, 17-8-2017

Mooie lodge en boomhut!!!

Nadeel:

-in de boomhut was het stapelbed wel gevaarlijk voor kleinere kinderen. Mijn kinderen durfden niet in het bovenste bed slapen uit schrik dat ze 's nachts er zouden uitvallen. Een kleine afsluiting aan het bovenste bed, zou wel meer veiligheid bieden.

Gereisd familie in juli 2017

Boomhut weer eens wat anders

fam de Jong, 12-8-2017

De boomhut was een leuke ervaring en weer eens wat anders. De kinderen vonden de los staande boomhut heel leuk.

Een groot minpunt was het lawaai van naastgelegen terras. Onze boomhut stond naast het terras en zaal/horeca. We zijn een weekend geweest en hadden vrijdag veel last van een feest in de zaal. 12 uur werden de terrasdeuren dichtgedaan en was het enigszins dragelijk. Zondag was er een braderie met live muziek op het terras. Was ons van te voren wel gemeld dat er enig geluidsoverlast kon zijn maar dat het zo erg was hadden we niet verwacht. `s middags van ellende maar even weggegaan. En om acht uur ´s avonds maar even gevraagd of het toch wat zachter kon. De boomhut trilde van de bastonen en binnen zitten was ook niet echt prettig meer.

Boomhut was leuke ervaring en camping was verder prima. Niet veel te doen voor de kinderen overigens maar voor een weekend prima. Alleen even checken of er geen feest is of anders 1 van de andere 3 boomhutten boeken. Liggen wat verder van het terras.

Gereisd familie in augustus 2017

Camping met activiteiten voor jong en oud

PatrickM, 11-8-2017

Positief: aanbod van activiteiten tijdens de zomervakantie

Positief: het aanwezige bos voor een wandeling met de hond

Positief: speel mogelijkheden voor de kinderen

Positief: vriendelijkheid van het personeel

Negatief: parkeerplaats bij de receptie is beperkt

Boomhut: leuke ervaring

Theo & Elisabeth, 11-8-2017

plus: de boomhut zelf, het onthaal, de ligging, het ontbijt, de camping in het algemeen.

min: krakende bedden, geen afloop in de badkamer, te duur voor wat het is, onder de bedden lig thet vol spinnewebben en pluizebollen

Gereisd familie in juli 2017

Superleuk verblijf in een boomhut

Fam loo, 10-8-2017

Boomhutten en chalet zijn sfeervol ingericht en erg mooi . Superaardige mensen aan receptie , gehuurd animatieteam was iets minder .

Genoten!

Onverzaagt, 7-8-2017

Mooie camping, we stonden daar met onze eigen caravan en 2 bijzet tentjes op een zeer ruime plaats.

Toilet/douche gebouw dicht in de buurt. Deze waren zeer schoon, voorzien van toiletpapier. ( je hoeft dus niet met een rol over de camping) Douchen kon je met munten, die werden gratis verstrekt, als ze op waren kon je weer nieuwe halen.

Wij waren er met 2 volwassenen en kinderen in de leeftijd van 10,11,12,13 en 14 jaar.

Het zwembad was redelijk groot, en verwarmd. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

Er werd veel geörganiseerd op de camping, hebben we zelf niet aan mee gedaan, maar zag er wel goed verzorgt uit.

Personeel was heel vriendelijk.

Uitstekend bevallen

Willem Veurman, 16-7-2017

Prima stacaravan met alles erop en eraan wat nodig is. Een keer per week werden bedden verschoond en douche en toilet schoongemaakt
Gereisd met partner in juni 2017

Heel origineel

Christel, 9-7-2017

De kinderen vonden het fantastisch en stoer dat ze in hun eigen boomhut sliepen. Leuke speeltuin. Wel jammer dat er geen winkel op de camping was en het zwembad miste een glijbaan.
Gereisd familie in juni 2017

Fantastisch verblijf gehad met onze kleinkinderen,

A luisman, 9-7-2017

De boomhut was een feest, vooral de spreekbuis viel in de smaak bij kleinkinderen. Eenvoudig keukenblok maar alles was wel aanwezig, gelukkig geen afwasmachine of magnatron.

Fijne badkamer en prachtige slaapplaats met trap te bereiken en waar je vanuit bed alleen maar groen zag. Mooi weer gehad waardoor we heerlijk buiten konden eten en s'avonds met glas wijn onder de veranda op schomnelbank konden genieten.

Wij hebben geen minpunten kunnen constateren.

Gereisd familie in juni 2017

Prachtige goed georganiseerde camping

Tent uitproberen, 14-6-2017

Ik vond alles perfect. Alleen jammer dat alles dicht is op zondag, te begrijpen, maar wel onhandig.
Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'n Mastendol in Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'n Mastendol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'n Mastendol scoort een 7.69 uit 10 op basis van 59 reviews.