Camping D'n Mastendol ***

Camping D'n Mastendol
D'n Mastendol
7,8

67 reviews over Camping D'n Mastendol in het Nederlands

Heel gezellig voor ons en voor de honden.

Cees. Coby Verheuvel, 9-10-2017

De gezelligheid de rust en je kan veel wandelen met je hond.
Gereisd met partner in maart 2017

Al 4 jaar voor ons een super vakantie op deze camp

Fam Hoogerboord, 6-9-2017

Fijne camping , heel gastvrij , leuke bezigheden voor jong en oud, prachtige omgeving en onze hond van harte welkom
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

voor herhaling vatbaar

FB, 5-9-2017

rustige en goed verzorgde camping. gezellige kantine en goed te eten in snackbar.klantvriendelijk personeel. goede animatie voor jong en oud.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

zeer mooie camping, met prima douches en zwembad

Brenda Bertin, 3-9-2017

- heel blij met de de sanitaire blok, goeie douche en zeer goeie droogkast (heel veel regen en geen kans anders om spullen te drogen)

- prima proper zwembad

- de ligging: om te kamperen: vreselijk alsof je naast de autosnelweg ligt in je tentje, ook de militaire luchtbasis in de buurt zorgde voor veel herrie overdag

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Erg gezellig het.

Janny Bloemers, 3-9-2017

Een gezellige familie camping
Gereisd met partner in juli 2017

SUPER leuke ervaring

Familie Hensens, 3-9-2017

De boomhutten/lodges op deze camping zijn echt FANTASTISCH!! Erg schoon (werkelijk geen stof of beestje te vinden!!) en verrassend ruim. De bedden bij aankomst al opgemaakt en ook een compleet welkomstpakket. Vuilniszak al in de bak en zelfs toiletrollen voor de hele week aanwezig. Tot onze grote verrassing was er zelfs een televisie aanwezig in de lodge.

De details in de lodge en booomhut zijn erg leuk! Zo is er een mandje bij de boomhut waarin je spullen naar boven kunt hijsen en een spreekbuis om vanuit de lodge naar de boomhut te praten. Ook is de lodge gezellig gedecoreerd en zijn er zelfs kaarsje aanwezig.

Iedere ochtend een ontbijt ontvangen in onze lodge. Het ontbijt is simpel maar zeker smakelijk en erg leuk gebracht in grote mand.

We hebben een leuke tijd gehad en denken er zeker aan om volgend jaar terug te komen.

minpunten zijn er helaas ook: zo staat in de omschrijving dat de camping in een bosrijke omgeving ligt. Dit klopt zeker! maar ligt aan beide zijden tussen een zeer drukke weg en dit geluid hoor je goed in de hutten. Evenals het geluid van het spoor en de vliegbasis Gilze-Rijen.

Super

Blancquaert Wendy, 3-9-2017

Heel mooi en verzorgd, tot in de details alles afgewerkt.

Zoals een kabouter huisje een beetje maar dan op ons maat gemaakt.

Ik was er met mijn moeder en met mijn 2 kinderen,voor mijn moeder was de trap naar het eerste verdiep mischien wat langs de stijle kant ,voor jonge mensen is dit geen probleem voor wat oudere mensen of mensen die niet goed te been zijn is dat mischien een minpunt.

Maar anders zeker niks op aan te merken voor mij en de kinderen zeer tof.

We hadden ook schitterend weer dus leuk dat er een zwembad aanwezig is.

Wij zaten recht tegenover de speeltuin ,dit was dan ook super voor de kinderen.

Mischien juist ook een klein super marktje gemist.

Dat zou wel handig zijn ,voor wat brood of melk of beleg enz...

Maar alles samen gevat zeker een aanrader!

Stichelkes, 24-8-2017

Zeer goed

Super architectuur boomhut en bijgebouw, heel origineel met verborgen verrassingen. Superleuk voor de kids en de (groot)ouders. Heerlijke bedden. Toffe speeltuin en verwarmd zwembad onmiddellijk in de buurt. Speelparadijs. Toffe uitstappen te doen in de onmiddellijke omgeving (Efteling, Beekse Bergen, fiets- en wandelknooppunten, ijzertijdboerderij,...). Hele vriendelijke en behulpzame mensen.

Minpuntjes

geen toilet in de boomhut (eigen emmer mee te brengen)

geen matrasbeschermers

wifi tegen betaling maar geen goede ontvangst op de plaats van de boomhut

geen informatie in het welkomstpakket over noodnummers (dokter, ...)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer aangenaam!

hilde, 17-8-2017

Mooie lodge en boomhut!!!

Nadeel:

-in de boomhut was het stapelbed wel gevaarlijk voor kleinere kinderen. Mijn kinderen durfden niet in het bovenste bed slapen uit schrik dat ze 's nachts er zouden uitvallen. Een kleine afsluiting aan het bovenste bed, zou wel meer veiligheid bieden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Boomhut weer eens wat anders

fam de Jong, 12-8-2017

De boomhut was een leuke ervaring en weer eens wat anders. De kinderen vonden de los staande boomhut heel leuk.

Een groot minpunt was het lawaai van naastgelegen terras. Onze boomhut stond naast het terras en zaal/horeca. We zijn een weekend geweest en hadden vrijdag veel last van een feest in de zaal. 12 uur werden de terrasdeuren dichtgedaan en was het enigszins dragelijk. Zondag was er een braderie met live muziek op het terras. Was ons van te voren wel gemeld dat er enig geluidsoverlast kon zijn maar dat het zo erg was hadden we niet verwacht. `s middags van ellende maar even weggegaan. En om acht uur ´s avonds maar even gevraagd of het toch wat zachter kon. De boomhut trilde van de bastonen en binnen zitten was ook niet echt prettig meer.

Boomhut was leuke ervaring en camping was verder prima. Niet veel te doen voor de kinderen overigens maar voor een weekend prima. Alleen even checken of er geen feest is of anders 1 van de andere 3 boomhutten boeken. Liggen wat verder van het terras.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'n Mastendol in Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'n Mastendol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'n Mastendol scoort een 7.75 uit 10 op basis van 67 reviews.