Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

Boerderijcamping Van 't Zandeind
9,7

Zoover award

170 reviews over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in het Nederlands

Supervriendelijk en leuke camping!

Mark Bueters, 20-9-2017

Vanwege een etentje in Tilburg een nacht op deze camping gestaan. Ondanks ons korte verblijf stond de koffie meteen klaar, kregen we een mooie plek op het erf naast de pas geboren kalfjes en mochten we gebruik maken van het prive sanitair in de ontvangstruimte. Al met al een dikke pluim waard!

P.s. deze minicamping heeft bij elke plek prive sanitair. Dat is toch wel erg lekker, zeker als je wat langer op een camping verblijft.

Gereisd met partner in september 2017

In 1 woord "Geweldig!"

Fam. Meeuwes, 25-8-2017

Wat genieten hier tussen de koeien! En wat een rust heerst er op de camping. We werden gelijk al heel persoonlijk en prettig ontvangen met een kop koffie en ranja + een ijsje voor de kids. Boer Jos en Joost hebben passie voor hun werk en dat merk je in alles. Ondanks de drukke dagen nemen ze elke dag even een kijkje bij je en zijn nooit verlegen om een praatje. Wij kunnen geen minpunt bedenken. 2 nachten in de pipowagen geslapen. Een echte belevenis en de kinderen hebben zich volop vermaakt. Wat heel prettig was, is dat het veld is afgesloten met een hek waardoor de kids niet kunnen weglopen + eigen sanitair! Wat een luxe. We komen hier zeker weer terug!! Echt een fijne plek waar je in alle rust kunt genieten. Supergoed voor elkaar!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Unieke camping voor kinderen met o.a. ASS

Patricia, 20-8-2017

Een camping zoals Van 't Zandeind zouden er veel meer moeten zijn. Met onze zoon ( 11jr en ASS) en dochter (9) zijn we voor het eerst hier geweest. Op andere campings was er nog wel eens onbegrip en vooral met leeftijdgenootjes van onze zoon (gezien de pubertijd). Hier hebben we kunnen genieten van onze vakantie. Hier word iedereen in zijn waarde gelaten en mag hij/zij zijn zoals hij is. De eigenaren runnen dit vol passie. Boer Jos zijn ogen glunderen als hij ziet dat iedereen geniet.

Iedereen heeft privé sanitair en alles is ruim opgezet. Heerlijk speelveld om te kunnen voetballen, tafeltennissen enz. Grote trampoline en heel veel skelters.

Zelfs onze dochter heeft het hier naar haar zin gehad en wilde graag weer terug. ( Zij heeft o.a. paard gereden bij maneges in de buurt.

In het dorp is een grote supermarkt en een action. Tilburg is om de hoek.

Wij zijn nog nooit 2x naar een zelfde (grote) camping geweest. Maar wij hebben voor volgend jaar deze camping weer geboekt.

Leuk boerderijcamping concept

Eelke, 9-8-2017

Een leuke overzichtelijke boerderij camping. Veel speelplezier voor jonge kinderen in de speeltuin op het terrein,op de trampoline of met de skeleters. Dat alles binnen een afgeschermd terrein. Meekijken op de boerderij of met de konijnen knuffelen behoord ook tot de mogelijkheden. Je eigen sanitair naast je plaats maakt het totaalplaatje compleet. Enige verbeterpunt is de Wifi verbinding die zeer matig was.

Geweldig!

Ilanit Gosler, 7-8-2017

Prettige, kleinschalige boerencamping. Afgesloten en veilig voor kinderen.

Je kan je kind lekker laten spelen, terwijl je zelf ook van de rust en ruimte geniet. De kinderen mogen ook helpen op de boerderij

Daarnaast is er voldoende in (directe) omgeving te doen voor jong en oud. Je kan er heerlijk wandelen en fietsen. Ook zijn er voldoende speeltuinen in de omgeving.

Heerlijke gezinsvakantie

Nicole Vriends, 5-8-2017

Wij hebben heel fijn gekampeerd met ons gezin (kinderen 2 en 4) op deze camping. Het is een veilig gevoel dat de kinderen niet van de camping af kunnen. Er is genoeg te spelen en het uitstapje naar de boerderij bijna iedere dag vonden de kinderen ook erg leuk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

perfect speelplezier zonder iets mee te nemen

Hannie, 30-7-2017

Genoeg skelters, trampoline en speeltuin op een zeer overzichtelijk en afgesloten terrein, waarbij je bijna iedere dag een keer de boer mag helpen. Wifi kan veel beter

Klein maar fijn

Happy Camper, 30-7-2017

Warme ontvangst, fijne mensen. Voor jonge kinderen RUIM voldoende te spelen en vooral het helpen op de boerderij 's avonds is een feestje. Het hek erom maakt het veilig en overzichtelijk. Rust en regels worden gehandhaafd. Ruime plaatsen. Het is een echte plattelandscamping, dus weinig bomen. Door de open ruimte kan het stevig waaien, wat dan wel weer fijn is als het warm is. De invidivuele douches zijn echt fantastisch. Dat is nog eens luxe kamperen; je eigen spulletjes lekker laten staan, je hoeft nooit te wachten of de haren van een ander uit het putje te vissen :). Een enkeling zal de ezels te luidruchtig vinden, maar dat hoort er juist bij vind ik. Heerlijk zo tussen de dieren. Prachtig uitzicht. De snelweg even verderop hoorde ik alleen de eerste nacht, daarna al niet meer. Overdag al helemaal niet. Kortom, zeker een aanrader voor liefhebbers van kleine boerderijcampings.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig verblijf

Ilona, 23-7-2017

We hebben ontzettend genoten op deze camping en verbleven in de superleuke pipowagen! Naast de pipowagen stond ons eigen sanitairgebouwtje. De camping is rustig, kleinschalig, veilig, overzichtelijk en prachtig gelegen (landelijk en toch dichtbij de dorpskern). Voor kinderen is er van alles te doen, rondrijden op skelters/fietsen, springen op de enorme trampoline of bijvoorbeeld lekker ravotten in de speeltuin. Ook van de pas aangelegde jeu de boules-baan werd veel gebruik gemaakt. Het dagelijkse momentje 'de boer meehelpen op de boerderij' was bij onze zoon favoriet!

Wij komen hier zeker nog een keer terug en vinden het een echte aanrader!

Brabantse gastvrijheid

Marie-José, 23-7-2017

Geweldig mooie plaatsen met eigen sanitair is heel fijn. De vriendelijkheid van iedereen is bijzonder.

Camping is meer gericht op gezinnen met kinderen!

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in Riel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind scoort een 9.67 uit 10 op basis van 171 reviews.