Vakantiehuis Hollandershoeve

Vakantiehuis Hollandershoeve
Hollandershoeve
9,1

12 reviews over Vakantiehuis Hollandershoeve in het Nederlands

Super fijn huis voor grote groepen

Kristel Bogers, 2-7-2017

Wij hebben hier een fantastisch familieweekend gehad met 25 personen. Ruime kamers, ruime woonkamer, fijne keuken, grote tuin met overkapping, en een kinderboerderij achter de hoeve. Je kunt er Jeu de boulen, tafeltennissen, lekker voetballen. Daarnaast hebben we ook een leuke fototocht gelopen. Ondanks de regen hebben wij ons heel goed vermaakt. Top! Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Een aanrader

Jeannette, 25-6-2016

Veelzijdig bedrijf (met o.a. gastenkamers, restaurant, kinderboerderij) in het buitengebied van Reusel. Tot in de puntjes verzorgde gastenkamer met badkamer. Uitermate vriendelijke ontvangst. Zeer service-gericht. uitstekend ontbijt.
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie uitvalsbasis

Anny Vander Mergel, 10-6-2016

Mooie nette kamers, badkamer met douche, makkelijk.

Wij logeerden op de bovenverdieping langs de straatkant, slapen met open dakraam was niet mogelijk, spijtig. De trap is ook niet makkelijk als je al wat ouder bent.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Mooie b&b!

Sascha, 17-2-2016

Genoten van ons verblijf; mooie en ruime kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst en persoonlijke benadering. Schitterende b&b!! Absoluut een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Super B&B

H. Hubers, 2-8-2015

Hollandershoeve is een en al Brabantse gezelligheid, de koffie stond klaar toen we kwamen, we werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De suite was geweldig, goed bed en alles keurig net. Prima ontbijt en mooie fietsomgeving.
Gereisd met partner in juli 2015

Bosrijke fiets- en wandelomgeving

Carpentier Marja, 14-7-2015

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.

Mooie kamer. Zeer goed ontbijt 's morgens.

Goede brasserie op het domein.

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig

Jan van Reijen, 11-3-2015

3 jaar achter geboekt met een gezelschap in de leeftijd van 0 tot 92 jaar.Alles was prima verzorgd,vriendelijke mensen,goede prijs/kwaliteit verhouding.Was gewoon super.
Gereisd met vrienden in november 2014

Geweldig volgend jaar weer.

piet van der Pennen, 10-9-2014

Geweldig verblijf en Rikie de eigenaresse is heel gastvrij.

Omgeving is heel fiets en wandel vriendelijk.

Wij hadden een kok die verrassend voor ons heeft gekookt.

Er is niets op aan te merken en wij waren met 10 personen en weten nu al dat we volgend jaar hier weer zullen vertoeven en dan voor de 3e keer.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastische plek!!

Toos van Beckhoven, 11-5-2013

We hebben dit weekend met 22 personen bij De Hollandershoeve gelogeerd, wat een geweldige accomodatie. De ontvangst was zeer gastvrij, er stond zelfs een eigen gebakken cake klaar voor bij de koffie. De kamers zijn zeer luxe, met allemaal een eigen badkamer. De recreatieruimte is erg gezellig, er staat een tv en een kast vol met spelletjes, dus ook bij slecht weer hoef je je niet te vervelen. Koken voor zo'n grote groep is geen probleem, de keuken is voorzien van allerlei apparatuur en een ruime hoeveelheid serviesgoed. Buiten is een leuk terras, waar we lekker van het zonnetje hebben kunnen genieten. De jongste van onze groep heeft zich prima vermaakt op de kinderboerderij en de speelruimte buiten en ook voor de grotere was er het voetbalveld en in de omgeving kun je wandelen en fietsen. Als afsluiting hebben we nog met z'n allen heerlijk pannekoeken gegeten in het bijbehorende pannekoekenhuis. Kortom het was een geweldig weekend en zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Aerts

Gereisd met vrienden in mei 2013

Weekendje met de klik

PCB, 4-5-2011

Wij gaan elk jaar op weekend met een groep van 20 à 22 personen. Dit jaar was de keuze op de Hollandershoeve gevallen. Zeer zeker een goede keuze. Prijs/kwaliteit vind je niet beter. De kamers zijn ruim en netjes met voor ieder een eigen badkamer. De gemeeschappelijk ruimte is gezellig en de keuken is voorzien van alle benodigdheden. Ook wi j hebben van de gastvrouw een cake gekregen. Wij waren hier zonder kinderen maar met kinderen is dit ook zeker goed te doen. Ook het fietsen in de buurt is zeer aangenaam. Wij deden de "Tour de Cartier" en dit is ons zeer goed bevallen.
Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hollandershoeve in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hollandershoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hollandershoeve scoort een 9.14 uit 10 op basis van 12 reviews.