7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen*** bij :

30 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Karin Franken, 7-5-2015
Wij hadden een luxe kamer wat zijn € 10,00 extra meer dan waard is!
Tom, 8-1-2015
Tip!. Tijdens check-in krijg je een boekje waar de plattegrond van de omgeving in staat, dit is erg handzaam en makkelijk mee te nemen. Het hotel beschikt ook over diverse fiets en wandelroutes. We hadden zelf de AA Valleiroute gefietst en de natuur is zo ontzettend mooi in dit gebied. Wij komen zekers te weten terug. Iedereen van Hotel de Kempen super bedankt voor dit mooie weekend! Jullie service zullen we niet snel vergeten. Hopelijk hebben jullie binnenkort weer een leuke knalaanbiedingCiao!
jmputman, 21-8-2014
Als je slecht slaapt doe dan het raam dicht. Omgeving is zeer geschikt om te fietsen en te wandelen.

rach35, 11-8-2014
Fletcher bon en dan boeken
Petra Goossens, 23-6-2014
Ga voor producten uit de Kempen in het restaurant. Zorg voor een ruimere entree en genoeg medewerkers om de uitcheck te regelen. Zorg ook dat zij zo opgeleid zijn dat ze die uitcheck vlot kunnen regelen. Nu moest er een paar keer iemand bij gehaald worden bij degene die voor me stond en stropte de boel erg op. Iedereen genoot ook mee. Daarvoor ga je niet op vakantie.
de meersman marc, 10-6-2014
er heerst daar een goede sfeer,personeel is vriendelijk en alles is zeer netjes goede uitvalbasis om het mooie nederland te verkennen met de auto of met de fiets.Je zit met uw gat op de fietsknooppuntenroute,zowel voor Nederland of voor de Belgische Kempen

de Vries, 23-5-2014
Als je hier gaat overnachten, dan in ieder geval een kamer aan de schaduw kant en op de 2e etage, dan kijk je in ieder geval over de weg heen, naar het bos!
Fam. Smets, 4-4-2014
Een kamer op de 1e verdieping geeft je onmiddellijke toegang tot het dakterras, super!!
Tom, 7-11-2013
Tijdens ons verblijf zijn we ook een dagje naar Antwerpen geweest. Er stopt een bus voor de deur van het hotel, binnen een half uurtje ben je in Turnhout, even overstappen op de trein of snelbus en je bent binnen 45 minuten in Antwerpen. Geen gedoe met parkeren en lekker genieten in een van de vele cafe's en bars. Eindhoven en Tilburg zijn ook makkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Het hotel heeft ook fietsroutes,deze zijn in de prachtige omgeving zeker de moeite waard!
Leusink, 10-7-2013
België - turnhout is erg mooi!