Camping Hazeduinen

6,5

33 reviews over Camping Hazeduinen in het Nederlands

Achterstallige camping

Willems, 20-8-2017

Het is meer een park, paar plekken om te kamperen. Sanitair enorm verouderd, Douchen 1 euro, apparaat zit buiten de cabine, niet handig, je moet eerst euro erin doen en dan snel uitkleden. Wc met enorme ruimte van de onderkant waardoor je de buurman bijna ziet zitten. Je moet een slagboomkaart hebben anders kom je er niet uit. Borg 50 euro. Duurt meer dan 2 weken voordat je het terug krijgt omdat degene die erover gaat er niet was. Gelukkig deden ze bij het restaurant niet moeilijk en lieten er ons uit op zondag. Het is een park dat veel polen gehuisvest heeft, moet zeggen dat we daar verder geen last van hebben gehad. Makkelijk voor 2 dagen kamperen( uitje naar Antwerpen) maar ik wil er geen 2 weken staan.

Camping heeft echt een opknapbeurt nodig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping

I. Jansen, 13-4-2017

mooie camping / chalet park, rustig gelegen, midden in de bossen met leuke speeltuin en openlucht zwembad die open is in de zomer maanden.

Aanrader !

Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer alhoewel de ligging uitstekend is

danny van doorn, 14-8-2015

Caravans tot 9 meter zijn toegestaan en 2 honden en/of 2 katten zijn volgens het regelement toegestaan in werkelijkheid is het of 2 honden of 2 katten. kom je met een caravan die 7.50 meter is dan moet je voor 2 plekken betalen zelfs als er geen tent op zit als je caravan te lelijk is of niet modern dan wordt je verzocht de camping te verlaten. kijk uit voor buren die in een chalet zitten want die beginnen gelijk over de erfgrens vandaar dat wij er een eindje vanaf stonden en maar in plek konden benutten, deze zelfde buren beginnen om 7 uur s morgens met een hoop geschreeuw waardoor uitslapen uit Den boze is. Gooi ook niet teveel in de vuilnis men kijkt de volgende ochtend de camerabeelden na en dan krijg je de rekening gepresenteerd a 50 euro. Een maand een chalet huren is goedkoper dan een maand in een caravan staan. op camping hazeduinen heeft men liever Poolse arbeiders gehuisvest dan vakantie gangers. Gastvrijheid en diervriendelijkheid is hier heel erg ver te zoeken.
Gereisd met partner in juli 2015

Mooi park gelegen in de bossen

Angela van Doorn, 11-8-2015

2 mnd geleden gearriveerd eerst in chalet nu in caravan we moeten van de camping af nu omdat we de verkeerde achternaam hebben er zijn neven van mijn man die 25 jaar geleden hier de hele boel op stelten hebben gezet dus als je achternaam van Doorn is ben je hier niet welkom mijn man en zijn ouders en zussen hadden hier niks mee te maken ze hebben zelfs hun chalet van toen voor gratis aan de camping terug gegeven maar dat zeggen ze niet nu is zogenaamd de caravan te lelijk nou we hebben er hier lelijker gezien en smeriger
Gereisd met partner in juni 2015

Uitstekend verblijf

Esther, 10-8-2015

Heerlijke tijd gehad, getroffen met het mooie weer. Leuke uitstapjes gemaakt. Fijne plek, schoon, vriendelijk personeel. Lekker zwembad. Helemaal fijn!.
Gereisd met partner in augustus 2015

zagen om je waarborg terug te krijgen

marilyn, 7-6-2015

Goede camping, maar eerlijk zijn er niet. We hebben tot 3 maal toe moeten vragen om de waarborg teruggestort te krijgen. Ze waren het 'vergeten'. Bij ons vrienden 'toevallig' ook... Wil je naar Hazeduinen gaan? Dan is een gewaarschuwd man er twee waard...
Gereisd met vrienden in mei 2015

Gewoon héél erg leuke camping

C, 23-3-2015

Is gewoon een héél leuke camping. prachtig gelegen. Zeer centraal, fantastisch pannenkoekenhuis/restaurant en faciliteiten zoals vernieuwde speeltuin e.d.

Kritiek klopt echt niet maar er zijn ook chronische zwartkijkers natuurlijk.

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk wandelen en fietsen!

Fam. Schudde, 21-8-2014

In juli en augustus dit jaar, zijn we naar camping de Hazeduinen geweest. We troffen het met het weer en konden daar vanaf de camping, prachtige wandelingen maken door het natuur. Mooie omgeving met genoeg wandel-en fietsroutes. Vriendelijk personeel op de receptie en natuurlijk ook in het pannekoekenrestaurant, waar je heerlijk kunt eten. Het is een camping waar best veel buitenlands werkverkeer vertoeft, maar hier hadden wij überhaupt geen last van. Rustig gelegen in de bossen en vanaf daar kun je leuke uitstapjes maken naar bv. Antwerpen en Zeeland.
Gereisd met partner in juli 2014

Goed voor een paar dagen

Bob, 30-7-2014

In prachtig gebied gelegen camping, vriendelijke ontvangst maar weinig toelichting of extra informatie. We er stonden een paar dagen op het trekkersveld. Mooi veldje, sanitair is voldoende echter wel 1 euro per douche beurt. Dit zal wel zijn om de sta-caravangasten te beletten hier gebruik van te maken. Hier staat tegenover dat de overnachtingsprijs vrij laag is. De winkel bestaat niet meer en is een jeugdhonk geworden.

Camping bestaat verder grotendeels uit sta-caravans welke weer veel bevolkt worden door Oost-Europeese werklui. Hoewel we hier totaal geen last van hadden (s'avond doodstil) geeft dit niet het echte vakantie gevoel. Voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan.

Gereisd met partner in juli 2014

Erg naar onze zin!

Vincent, 28-11-2013

In herfstvakantie geweest. We hebben een heel leuke vakantie gehad, mooie omgeving, heerlijke pannenkoeken gegeten!

Wij willen echt nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hazeduinen in Putte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hazeduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hazeduinen scoort een 6.54 uit 10 op basis van 34 reviews.