Beoordelingen Camping Hazeduinen

Hazeduinen
27 beoordelingen
Beoordelingen Camping Hazeduinen
1e Verdelingsweg 6, 4645 RT, Putte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hazeduinen in Putte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hazeduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Hazeduinen scoort een 7,0 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hazeduinen in Putte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hazeduinen, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Hazeduinen de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 3 vakantiefoto's van Camping Hazeduinen vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping Hazeduinen met andere accommodaties in Putte.
Even geduld a.u.b.

8,6
7,3
6,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Goed voor een paar dagen"vertalen
Bob
7,0

30-07-2014 In prachtig gebied gelegen camping, vriendelijke ontvangst maar weinig toelichting of extra informatie. We er stonden een paar dagen op het trekkersveld. Mooi veldje, sanitair is voldoende echter wel 1 euro per douche beurt. Dit zal wel zijn om de sta-caravangasten te beletten hier gebruik van te maken. Hier staat tegenover dat de overnachtingsprijs vrij laag is. De winkel bestaat niet meer en is een jeugdhonk geworden.
Camping bestaat verder grotendeels uit sta-caravans welke weer veel bevolkt worden door Oost-Europeese werklui. Hoewel we hier totaal geen last van hadden (s'avond doodstil) geeft dit niet het echte vakantie gevoel. Voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan.

met partner, Juli 2014
"Heerlijk wandelen en fietsen!"vertalen
Fam. Schudde
7,0

21-08-2014 In juli en augustus dit jaar, zijn we naar camping de Hazeduinen geweest. We troffen het met het weer en konden daar vanaf de camping, prachtige wandelingen maken door het natuur. Mooie omgeving met genoeg wandel-en fietsroutes. Vriendelijk personeel op de receptie en natuurlijk ook in het pannekoekenrestaurant, waar je heerlijk kunt eten. Het is een camping waar best veel buitenlands werkverkeer vertoeft, maar hier hadden wij überhaupt geen last van. Rustig gelegen in de bossen en vanaf daar kun je leuke uitstapjes maken naar bv. Antwerpen en Zeeland.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Erg naar onze zin!"vertalen
Vincent
10,0
7,0

28-11-2013 In herfstvakantie geweest. We hebben een heel leuke vakantie gehad, mooie omgeving, heerlijke pannenkoeken gegeten!
Wij willen echt nog een keertje terug!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fantastische vakantieplek"vertalen
Yvette
8,0

27-07-2013 Heerlijke vakantie gehad op camping de Hazeduinen. Mooie bosrijke omgeving en centraal gelegen voor vele uitstapjes in de nabije omgeving. Dichtbij bourgondische stad Bergen op Zoom en Antwerpen. Ook de Zeeuwse kust en de Efteling zijn goed aan te rijden. Leuk en vriendelijk personeel op de camping. Mooie schaduwrijke plek onder de bomen.

met partner, Mei 2013
"Fantastische plek"vertalen
H. Ruitenbeek
8,0

28-05-2013 Wij verbleven met onze caravan op de camping van 8 mei t/m 20 mei 2013 Prachtige omgeving vriendelijk en behulpzaam op de receptie keurig schoon sanitair al met al een heel prettig verblijf gehad het is zeker de moeite waard om deze camping met een bezoek te vereren.

met jonge kinderen, 2013
"Prima plek!"vertalen
Ellen
8,0

11-03-2013 Heerlijk weekendje gehad. We werden vriendelijk ontvangen. De speeltuin is leuk en we hebben lekker gegeten in het restaurant.
We komen zeker nog eens terug in de zomer!

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Heerlijke tijd op hazeduinen"vertalen
willem70
8,0

11-03-2013 Wij vinden t een mooi park. De plaatsen zijn ruim,toiletgebouw is netjes. Onze kinderen hebben erg leuk gespeeld in de speeltuin.
Horeca is ook goed.
Verder complimenten voor de vriendelijke ontvangst aan de receptie

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Prachtige omgeving en prima voorzieningen"vertalen
Harold
8,0

08-03-2013 In september vorig jaar hebben wij een midweekje geboekt. Het is ons prima bevallen. De negatieve beoordelingen herkennen wij niet hoor. De speeltuin heeft nieuwe toestellen. Leuk pannenkoekenrestaurant. We hebben er heerlijk gegeten en in de omgeving is genoeg te doen. Heerlijk gewandeld. Dit jaar komen wij zeker weer!

met partner, 2012
"Fantastisch"vertalen
Yvette
10,0
8,0

20-01-2012 Goede accomodatie in de buurt van leuke bezienswaargdigheden. Antwerpen om de hoek maar ook de historische Bergen op Zoom is zeker de moeite waard.

met vrienden, 2011
"Prima camping met leuke plek"vertalen
mary
8,0

18-06-2011 wij zijn wezen kamperen met hemelvaart (4 dagen) op het veldje achter het jeugdhonk, prima veldje
Het sanitair was prima.
Wij werden vriendenlijk ontvangen bij de receptie en alles was mogenlijk, geen klagen.
ligging was perfekt, omgeving ook en wij hebben heerlijk gefietst.
komen zeker nog een keer terug.

mary uit monster

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?