Hotel Tulip Inn Oosterhout ***

Tulip Inn Oosterhout

79 reviews over Hotel Tulip Inn Oosterhout in het Nederlands

Vreselijk, schandelijk

Yrma, 8-10-2017

Het enige wat goed was was de heerlijk warme douche. Meer dan dat kan ik er niet van maken! De bedden gingen nog, maar lagen door. De vloerbedekking was niet schoon, het lamineer van het meubilair was stuk, de nachtkastjes instabiel. Door de verbouwing van het restaurant eet je in de gang van de linnenkamer waar je tegen rokend personeel aan moet kijken in de midden tuin! De andere ruimte bestond uit muren en geen ramen, waar ook wespen hun weg hadden gevonden. Het ontbijt was mager, eenvoudig en zeker niet vers. Al met al een grote teleurstelling en zonde van het geld. Ook werd vooraf, en nog steeds niet, door het hotel vermeld dat er een verbouwing gaande is. Met als resultaat dat je vroeg in de ochtend wordt gewekt door werklui!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Zeer slecht

Meesje, 3-10-2017

Echt een vreselijk onaangenaam hotel.

Het valt me ook op dat er totaal geen enkel persoon in het hotel is die er voor plezier overnacht.

Allemaal bouwlui of andere zakenmensen.

Hotelkamer zeer matig met vieze vloerbedekking, afgebroken nachtkastjes, ingezakte bedden en zeer verouderd sanitair.

Het ontbijt was bij ons wel mogelijk alleen zou het simpel zijn vertelde ze ons omdat ze aan het verbouwen waren.

simpel was het zeker maar verse producten hadden ze wel mogen gebruiken.

Oude eieren van de vorige dag, oud brood.

Jammer, al met al zeker niet voor herhaling vatbaar

Gereisd zakelijk in oktober 2017

Vreselijk vies hotel

Sabine, 27-8-2017

Hele vieze kamers tot 3x een andere kamer bekeken maar het werd er niet beter op....

Raad het ook niemand aan hier te overnachten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Helene, 11-8-2017

Gisteren kwamen wij in de avond aan bij dit hotel en het bleek dat ze aan het verbouwen waren. Geen drinken of eten meer te krijgen.. balen want wij wilden nog wel een drankje drinken. Uit nood maar naar de benzinepomp gelopen.. dan maar een colaatje.. Wij hadden geen ontbijt erbij geboekt ,gelukkig maar want die was ook gehalveerd. Ik wilde wel een bakkie koffie dus ik vroeg of ik dan een bakkie koffie mocht kopen maar nee dus... of ontbijten met koffie of niks... wat een idioterie is dat. Ik wilde gewoon betalen voor de koffie. Uit nood toen maar naar de Mcdonalds gelopen en daar mn koffie gekocht. En terug naar het hotel gelopen.... nee nooit meer dit hotel!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Ronduit slecht en geen aanrader, niet weer!

Visser, 6-8-2017

Het positieve was de vriendelijk receptie.

Negatief:

- Smerige gangen met vloerbedekking vol vlekken.

- Ranzige badkamer; overal schimmel en een losse wc bril

- Kamer was ook smerig, overal stof enz.

- Ontbijt zeer matig.

- Personeel in de ontbijtzaal totaal ongeschikt

- Gehorige kamers en fout afgestelde deurdrangers

Nooit weer dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ik raad het hotel niet aan!

Kristel, 17-12-2016

De kamer was gedateerd en erg vies, spinnenwebben en veel stof. De matrassen waren erg dun, je voelde spiralen in je rug. Ook viel het ontbijt tegen, er was bijna geen beleg. Ik raad dit hotel niet aan!
Gereisd met partner in januari 2016

Redelijk

André, 7-11-2016

Leuke ontvangst, kamer niet echt schoon......spinnewebben aan het plafond........schimmel in de badkamer op kitranden en voegen.

Restaurant en bediening Ok.

Ontbijt minimaal voor gerekende prijs.

Gratis wifi en parkeren.

- vieze vloerbedekking

- stoffig

- slechte bedden/oude bedden

- schimmel in de douche

- oude douchecabine, als je slank bent pas je door het deurtje

- oude geraffelde handdoeken

- schimmel op de vloerbedekking

- gehorig

Wel goed:

- ligging tov de Efteling

- redelijk ontbijt prijs/kwaliteit

Slechte punten aangegeven bij de receptie.....ze bedankten ons voor de opmerkingen, maar konden er weinig meer aandoen

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Drie heerlijke dagen gehad in dit prima hotel.

Anja van Zoest, 7-8-2016

Goed centraal gelegen, personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heel erg genoten

els, 24-7-2016

Goed verblijf met heel vriendelijk en attent personeel. We konden zelfs kiezen uit verschillende kamers bij aankomst .. Kamer was heel schoon en netjes, compleet met bad EN douche. Inderdaad, niet helemaal modern maar wel heel erg schoon. Goed bed!

Ontbijt was heel rijkelijk en werd voldoende aangevuld . Helemaal niets te klagen en we komen graag een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tulip Inn Oosterhout bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Oosterhout in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Oosterhout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tulip Inn Oosterhout scoort een 6.01 uit 10 op basis van 80 reviews.