Hotel Hotel Oosterhout ****

Hotel Oosterhout
7,6

83 tips over Hotel Oosterhout

Plok, 15-7-2015
Het hotel ligt in het centrum, dus op loopafstand gezellig winkelen
Annnelies, 10-7-2015

biesbosch tour bij de zilver meeuw heel leuk.

Winkelen in Oosterhout heel gezellig

Adrie, 11-6-2015
Misschien iets duidelijker aangeven dat er een code voor internet kan worden opgevraagd bij de receptie.

trixie_niemand, 2-6-2015
Voor mindervaliden raad ik aan geen suite te nemen.daar slechts in noodgevallen de lift van de residentie gebruikt kan worden en dit enkel onder begeleiding.
h.v. assche, 21-5-2015

Leuke terrasjes in de buurt Omdat we er maar een nacht geslapen hebben kunnen we geen verder tips geven.

Alleen kunnen we zeggen dat het ons goed bevallen is.

H. Masselink, 22-3-2015
Het hotel staat tegenover de Basiliek en in het stadje zijn veel bezienswaardigheden. Breda ligt op 15 km afstand, ook een hele leuke stad.

E.F., 8-1-2015
Je kan lekker eten bij Chinees/Japans restaurant Paradijs als je houdt van dit genre en concept buffet en teppan yaki. Zeer uitgebreid, ook sushi. Alles van zeer goede kwaliteit.
Raimond & Yvette, 31-10-2014
Leuk hotel, ligging TOP, hotel gewoontjes, ontbijt & eten was goed. Maar het ontvangst heeft heel ons weekend verpest. Een arrogante twintiger met zwart haar met een grote bek die je " verwelkomd ". Zij is totaal ongeschikt voor deze functie, maar de grijze duif die ons hielp toen we weggingen vroeg niet eens hoe ons verblijf was geweest. Dus het is blijkbaar niet leuk om achter de receptie te werken bij dit hotel.
Fam Dekker, 11-10-2014
Bij Merlijn en Eeterij D' n Bal kun je heel lekker eten.
peter, 21-9-2014
De suite toch voorzien van alle comfort van deze tijd en de mensen ook melden dat er verbouwingswerken zijn