9,6

Uitstekend

273 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

Altijd een beetje thuiskomen

Mariette en Joske, 19-8-2017

Vriendelijke ontvangst en bediening en dit reeds meer dan 20 jaar. Heel lekker eten. Comfortabele kamers. Talloze wandel- en fietsmogelijkheden.

voor de 13 keer fantastisch

liliane&eddy, 18-8-2017

Geweldige plaats om fiets tochten te maken en daarna zeer goed verzorgd en lekker eten met een zeer vriendelijke bediening.

Heel rustige omgeving om te vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aangenaam verblijf , aanrader !

Welvaert Etienne, 17-8-2017

Ruime nette kamers en heel verzorgde en lekkere avondmenu's.

Vriendelijke mensen!

Het blijft een belevenis

Jan Block, 17-8-2017

De gasten worden eerst en vooral hartelijk ontvangen. De kamers zijn basic maar totaal in orde. Gratis wifi enz.. S' avonds weet ge niet wat er u te wachten staat, de chef (zaakvoerder) tovert elke dag iets subliem op uw bord. Sterrestaurant waardig. en een voortreffelijke bediening.

Terug gaan

Eric & Vrienden, 17-8-2017

Het was dit jaar voor ons het 10de jaarlijkse verblijf waarna we na gezamenlijk overleg besloten te reserveren voor volgend jaar. Verdere uitleg hoeft dus niet meer.
Gereisd met vrienden in juli 2017

culinair genot

Genieters, 17-8-2017

kamers zijn basic , maar culinair top.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Adresje om terug te komen!

familie Reynaert, 16-8-2017

Prachtige ligging. Wandel- en fietsroutes in de onmiddellijke omgeving. Heel gedreven personeel en een pluim voor dochter Faye. Er wordt heel lekker eten voorgeschoteld door Eric en Danielle is een heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw.Wij vonden ons als jonge vijftigers heel jong tussen de hotelgasten maar zeker adresje voor vijftigers en zelfs jonger als je van rust, wandelen, fietsen en lekker eten houdt.Wij komen nog terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Goed hotel met uitstekende keuken.

Romain&Lisette, 16-8-2017

Avondmaal 3-gangen menu was telkens uitstekend.

Ontbijt mag wel wat meer variatie vertonen, elke dag hetzelfde.

Alle personeelsleden zijn zeer gemotiveerd.

Prijs-kwaliteit : heel goed

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig hotel, vriendelijke mensen en topdiner!

Maarten en Sia, 12-8-2017

We zijn hier twee keer geweest dit jaar en in juli vierden we onze bruiloft op een nabijgelegen locatie en logeerden wij zelf in de Stille Wilde. Iedereen was erg gastvrij en men hield rekening met onze extra wensen voor ons trouwen. Op onze vragen werd heel attent gereageerd zoals bijvoorbeeld een kannetje koffie voor ons en de fotograaf e.d. We kregen een fijn gelegen kamer en werden daar 's avonds verrast met champagne en aardbeien. We hebben er een gedeelte van onze fotoshoot gedaan en die is erg mooi geworden. We hebben er twee keer gegeten en beide keren was het heerlijk en tot in de puntjes verzorgd. Bovendien netjes geprijsd. Wij komen zeker terug en bevelen dit hotel warm aan bij iedereen die wil genieten van rust, comfort en een heerlijk diner!

Een echte aanrader

Dirk en Christel Claeys-Ledegen, 5-8-2017

Wij hebben hier alles gevonden wat wij van een vakantie verwachten.

Mooie wandel- en fietsroutes in de prachtige natuur.

Een fijn hotel - heel rustig gelegen - met heel gastvrije mensen en elke dag een verrassingsmenu om "U" tegen te zeggen.

Danielle en Eric weten je elke dag in de watten te leggen.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stille Wilde scoort een 9.6 uit 10 op basis van 273 reviews.