Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Landgoed de Rosep ****

Hotel Landgoed de Rosep
Landgoed de Rosep
7,6

Goed

Score uit 68 reviews

Weer vandaag20°12°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,8
  • Service7,5
  • Prijs/kwaliteit7,0
  • Eten8,1
  • Kamers6,9
  • Zwembad7,4
  • Hygiëne8,0
  • Kindvriendelijk7,3
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgoed de Rosep bij:

 

68 reviews over Hotel Landgoed de Rosep in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

6

Nooit meer

Vd Haar, 8-10-2017
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten7
  • Kamers4
  • Zwembad5
  • Hygiëne7
 

Het hotel heeft een mooie ligging.

De kamer (comfort plus) is ruim, bedden extra lang, maar liggen echt niet fijn. 1 bed was echt doorgezakt. De kamers zijn zeer gehorig, je kunt de buren horen praten en lachen. Daarnaast veel geluiden vanaf de gang. Doordat je 24 uur kunt inchecken dus ook 's nachts regelmatig wakker van ganggeluiden. We waren er 2 nachten en 2 nachten met regelmaat wakker door buren die bv luidruchtig om half 3 naar hun kamer gingen en ook mensen die om 3 uur 's nachts hun hond uit gaan laten en dan voor je kamerdeur hun hond vermanen. Ontbijt was redelijk. Sapjes uit een pak en koffie en thee op bestelling.

Welness is door de week beperkt geopend; ook jammer. Zwembad was goed schoon, maar je moet er niet met meer dan 4 personen in gaan zwemmen, dan is het te klein.

Gereisd met partner in oktober 2017
9

Fantastisch

Haan, 31-8-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Kamers9
  • Hygiëne9
 
Een hotel waar de klant nog centraal staat .Vriendelijk personeel wat ook goed uitleg geeft. Het ontbijt is goed. Je kan 24 uur per dag inchecken wat voor mijn partner en mij erg fijn was. Kamer 30 was goed en netjes op 30 /31 aug jl.
Gereisd met partner in augustus 2017
5

Nooit meer!

Lot, 2-7-2017
  • Ligging7
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten5
  • Kamers1
 

Bij aankomst bleek dag onze kamers nog niet schoongemaakt waren. Na een uur wachten was er dan eindelijk 1 kamer klaar.

We hadden in de planning naar een festival te gaan en wilde ons nog even douchen enz. Met zes personen in een kamer lukte dat niet meer. En al een uur gemist omdat we op de kamer moesten wachten. De receptioniste was niet heel klantvriendelijk . Geen excuus gehad voor het wachten. Dan de kamer... je bent weer helemaal terug in de jaren 80. Schimmel op het plafond, kapotte lampen..

voor ons nooit weer! Dit hotel heeft zijn beste tijd gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgoed de Rosep bij:

 

7

Relax weekend verblijf

Meijer, 7-5-2017
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten9
  • Kamers7
  • Zwembad8
 
Hotel de rosep is een aanrader hebben een heerlijk weekend hier gehad. Ontbijt goed verzorgd en diner heerlijke verwennerij.
Gereisd met partner in mei 2017
9

Prima verblijf!

astrid, 29-12-2016
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Zwembad7
 

Vriendelijk personeel, met op nummer 1 Remco van de receptie. Personeel van restaurant en bar zijn ook heel vriendelijk. We hadden kamer de luxe. Prima grote kamer, hond was ook mee en ook daar was aandacht voor. Badkamer mooi ruim. Welness ruimte is prima en schoon,de schoonheidsspecialist is ook erg kundig.

De ligging is aan een weg, die je bijna niet hoort, zeker niet in de kamer. Wanneer je de weg oversteekt loop je gelijk een natuurgebied in. Het enigste minpunt is de douche die geen kracht had.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016
6

Prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit

Patricia, 23-8-2016
  • Ligging9
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten6
  • Kamers6
  • Zwembad9
 

Inchecken verliep heel kort en we kregen geen uitleg over de ligging van het restaurant, zwembad, ontbijt tijden etc.

Onze kamer was heel oudbollig. De vloerbedekking zat vol met vlekken en de vitrage zat vol haken.

Toen we 'smiddags een drankje op het terras gingen drinken hebben we een kwartier moeten wachten voordat we geholpen werden. Dit terwijl er vier tafels zaten en drie man personeel rondliep.

Het diner 'savonds was prima al vind ik de kwaliteit van het eten niet in verhouding met de prijs. Als je zoveel geld vraagt voor een gerecht, mag de smaak van de gerechten en de opmaak van de borden een stuk beter. De service van het bedienend personeel was tijdens het diner prima.

De locatie is prachtig en voor een mooie wandeling of fietstocht.

Gereisd met partner in augustus 2016

2

Nooit meer!

C. Dragtsma, 2-8-2016
  • Ligging8
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten7
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad5
 

We hadden hele andere verwachtingen van de Rosep. Het staat immers hoog aangeschreven en de prijs is er ook naar!

Een junior suite hadden we geboekt, omdat deze een tweepersoons bed had, en dat wilden we graag. Een overnachting kost dan € 188 incl ontbijt voor de kamer. Niet bepaald goedkoop toch?

Een kil ingerichte receptie "begroette" ons, toen we binnenkwamen. Aan de "suite" was niets gedaan sinds de inrichting ervan in de jaren '80. Groen behang met een raar sierrandje, groene vloerbedekking, groen meubilair en groene glimmende synthetische gordijnen en bedsprei. Zo lelijk en zo niet van deze tijd!!! Twee lelijke schilderijen met Egyptische afbeeldingen (van Toetanchamon o.i.d.) in een gouden lijst maakten het geheel compleet.... Maar wat nog erger was: het behang liet op plaatsen los, er zaten scheuren in de vitrage, in het goedkope systeemplafond zat een lekkageplek. En om het helemaal ad te maken: er was een waterkoker, maar geen sachets met koffie en alleen maar thee met smaakjes! Uit navraag over de koffie bleek dat ze dat niet meer in de kamer neerlegden, omdat er gasten zouden zijn die die oploskoffie in de waterkoker zouden doen.... Nog nooit van gehoord! En al is dat zo, dat is te voorkomen door een kleine instructie er bij te leggen! Gelukkig lag het bed goed en was de badkamer wel gerenoveerd. En het ontbijt was ook prima, al moesten we wel lang wachten voordat we koffie kregen. Dus inderdaad, nooit meer. De prijs/kwaliteitsverhouding was ver te zoeken!

Gereisd met partner in juli 2016
9

fantastische fietsomgeving

A. Swolfs, 29-6-2016
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
 
Mooie omgeving, luxe hotel met heerlijke wellness . Uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enkel de huur van elektrische fietsen is wat prijzig. Kleine badkamer, maar wel proper.
Gereisd met partner in juni 2016
9

Dit gaan we onthouden erg goed!

Susette van den Brink, 29-2-2016
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten10
  • Kamers8
  • Zwembad10
 

De ligging is werkelijk prachtig mooie terrassen eten is voortreffelijk.

Bediening erg aardig en correct ...mooie wijnen.

Kamer was prima heerlijke bedden goede badkamer.

We vonden het eigenlijk gewoon erg goed....!

Gereisd met partner in februari 2016
9

Relaxen en lekker eten!

teun275, 22-9-2015
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad8
 
Heerlijk eten, nette kamers en uitgebreide wellness!
Gereisd anders in augustus 2015

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgoed de Rosep bij:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed de Rosep in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed de Rosep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed de Rosep scoort een 7.58 uit 10 op basis van 68 reviews.

Lees meer