Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord bij:

1654 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in het Nederlands

Geweldig

Rocky, 25-8-2017

Prachtig pand op een zeer mooie locatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Jammer

Robin, 23-8-2017

Wij zijn 1 nachtje naar dit hotel geweest, prachtig hotel en mooie omgeving. Hotel kamer was niet mooi, overal zwarte vlekken tegen de muur, en vocht in de badkamer. Jammer, maar wij hadden een goedkope deal gemaakt dus dit was te verwachten.

Bij het avond eten lusten we helemaal niks van de diner kaart, wij gevraagd of we misschien nog iets van de diner kaart mochten eten. Dit mocht helaas niet, jammer maar begrijpelijk. We hebben daarom iets van de borrelkaart besteld. Vervolgens horen we aan de tafel naast ons dat het in de keuken is gevraagd en het wél mag, erg vreemd en niet zo netjes tegenover ons vind ik!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving

Miranda, 11-8-2017

We hebben met bonnen een hotel geboekt na een bezoek aan sauna Spa Puur. Mooi hotel aan de buitenkant en het staat in een prachtige omgeving. We hadden een prima, doch simpele kamer. Heerlijke bedden(molton was alleen niet schoon) en het had een goede douche. Het ontbijt was ook goed. We zijn in de ochtend een wandeling gaan maken langs het prachtige meer. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Glenn Rovroy, 27-7-2017

Hotel ligt in een prachtige omgeving. Uitermate vriendelijk personeel. Prima ontbijtje. Kamer wat aan de kleine kant. Matras wat aan de zachte kant. Voortreffelijke T-bone steak gegeten. Parkeerplaatsen kunnen beter. Vergeten oplader kosteloos opgestuurd gekregen. Prijs kwaliteit dik in orde. Openbare toiletten zijn brandschoon. Niks mis met dit hotel.
Gereisd met partner in juli 2017

Meer dan verwacht!

De heer Goed Gast, 23-5-2017

Wat een locatie midden in het bos aan de vennen in Oisterwijk. je loopt zo het bos in en je ontspant ter plekke. het enige nadeel van de onverharde

parkeerplaats waar we onze auto moesten parkeren na een hoos bui.

Ik moet hwt nageven een top locatie in een geweldig stadje.

Gereisd met partner in mei 2017

Sfeervol hotel omgeven door mooie natuur

Marie, 6-5-2017

Wij houden wel van wandelen in de natuur en de ligging van dit hotel sprak ons daarom aan, het grenst aan bos en water dus helemaal top!

Het personeel was correct en vriendelijk en de kamer was eenvoudig maar okay om te slapen. De douche was schoon. Goede wifi op de kamer.

We hadden dat weekend mooi weer en hebben heerlijk buiten kunnen genieten op het prachtige terras met mooi uitzicht op . Het ontbijt was prima, er was voldoende. In Oisterwijk kun je ook heerlijk uit eten gaan en is echt een leuk, gezellig stadje.

Redelijk goed

Hans en Elly Hulshof, 17-4-2017

De faciliteiten zijn goed te noemen, de kamers sober maar wel schoon.

Het vervangen van de stoelen in de kamer door bv. een kuipstoeltje, kan het verblijf een stuk verbeteren.

Het dagelijks vervangen van het badlinnen is een beetje overdreven.

Gereisd met partner in april 2017

Zeer goede keuken en vooral overal proper

Luc, 13-4-2017

Vooral blij met goede keuken ,alleen jammer van koude badkamer en geruis van ventilator op de badkamer
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig midden in de natuur

A de Kloe, 10-4-2017

Dat zij van rust houden en wandelen en fietsen in een prachtige omgeving

onze vaste ontstresssingplaats

Herwig, 9-4-2017

Personeel, bediening,ligging en vooral de echte vriendelijke sfeer die er heerst
Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord scoort een 8.45 uit 10 op basis van 1659 reviews.