Vakantiepark Bungalowpark De Parel **

70 reviews over Vakantiepark Bungalowpark De Parel in het Nederlands

Nooit meer

Oysterfen, 18-2-2016
  • Onderkomen2

Vuil, verouderd, slecht ingericht.
Gereisd met partner in februari 2014

de Parel

fam.Buitenhuis, 27-12-2012
  • Onderkomen8

Ons is het weekje goed bevallen. Nette bungalow,vriendelijk personeel.

Lekkere koffie met heerlijke appeltaart.

Aan het weer konden we helaas niets veranderen.

hr.en mevr.Buitenhuis/Rotterdam

Gereisd met partner in december 2012

De Parel heeft een fijne rustige omgeving

de laat a, 7-3-2012
  • Onderkomen7

het park bevind zich in een heel bosrijk gebied waar je heel goed kunt wandelen en fietsen,

Daarnaast is het personeel uitermate vriendelijk en is het restaurant zeer smakkelijk .

Gereisd met partner in februari 2012

Een mooie omgeveing

Marcel van Mil, 19-1-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

de parel is een leuk park voor in het voor en hoofd seizoen

het huisje was redelijk

de keuken is wel aan vervanging toe en ook het apparatuur(koelkastje, gasfornuis) mag men wel vervangen

service was goed

als je rust zoekt is dit de ideale omgeving

het zwembad is helaas klein

Gereisd met vrienden in december 2011

goed bevallen

gerad, 24-11-2011
  • Onderkomen7

bij de parel is goed te vermaken voor de mens die van de natuur geniet en van lekker eten houd en rustig gelegen en netjes personeel
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Mooi weekend verprutst door beheerder

DansMarieke, 28-9-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Wat een super leuk weekend was met vrienden werd te niet gedaan door deze meneer! We hadden vier bungalows op verschillende plekken op het park gehuurd. Toen we aankwamen kregen we een lijst met inventaris wat we na moesten lopen ( of alles aanwezig was). Er stond bij dat we aan konden geven als er iets anders aan de hand was. Ik had geconstateerd dat er schimmel in de badkamer zat. Maar had niet vermeld dat de bedden er groezelig uitzagen... Hier moesten we na de tijd dus een gedeelte van onze borg voor afstaan!! Terwijl we ons eigen beddengoed mee hadden!! Wat ontzettend belachelijk!! Weekend was dus super maar het park met zijn mensen krijgt een dikke 0!!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Stelletje uitzuigers

plezant, 28-9-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

weekendje geboekt naar bungalowpark de parel in oisterwijk. Leuk gebied, aardig park en de huisjes waren ook niet verkeerd...

Moesten van tevoren met een uitgebreide checklist door het huis heen of er geen gebreken waren. Borg was €100,- p/huis en zou na de tijd worden terug gestort worden op je rekening mits alles in dezelfde staat was als voor je erin kwam. We hadden met een groep 4 huisjes in totaal en bij ons allemaal is om wazige redenen geld ingehouden van onze borg.

We betaalden allen €40,- schoonmaakgeld van tevoren en toch werd er €18,- tot €40,- Extra schoonmaakgeld van onze borg ingehouden terwijl we de boel in dezelfde staat hadden achter gelaten als waar we in terecht kwamen!!

Zielig hoor als je op zo'n manier je centen moet verdienen!

Geen aanrader dus als je je borg graag terug wilt zien...

Gereisd met vrienden in augustus 2011

rustig en relax

els, 2-8-2011
  • Onderkomen6

Zeer vriendelijk personeel , heel lekkere en verfijnde keuken wat zeker het beste van het weekend was.

bungalows zijn aan vernieuwing toe, maar voldoen volgens ons wel aan de basisbehoeften.

het park is niet zo gemakkelijk te vinden maar eens je er bent kun je genieten van de schoonheid van de natuur.

Er is een zwembad en een jaccuzi, ook sauna en turks stoombad.

De mogelijkheid om fietsen te huren, en om uw was te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Nooit meer

Family NCISLA, 2-8-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij zaten in een bungalow en was zeer slecht schoongemaakt, heel erg donker van binnen, je moest de gehele dag met licht aan zitten, de banken zaten voor geen meter, 2 pers bedden zijn dus 2 losse 1 pers. bedden, je licht 20 cm van elkaar af.

De moltons om de matrassen waren smerig- geellig van de zeik en zweet. Over geklaagd en kregen wel schone om onze bedden waar we sliepen.

Voor kinderen is er niks te doen, geen activiteiten, zijn wel speeltuintjes maar stelt niks voor.

Slechte kwaliteit van fietsen- weinig onderhoud aan gepleegd.

Kabel tv was zeer slecht, stoorde heel erg.

Gereisd met partner in juli 2011

goeie ervaring

g. lodder, 14-11-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

wat ons betreft een zeer positieve ervaring. alles was schoon en het personeel was heel vriendelijk.mooie natuur.

wel weinig te doen voor kinderen.

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark De Parel in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark De Parel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark De Parel scoort een 6.08 uit 10 op basis van 70 reviews.