Camping & Speelboerderij De Steenuil

Camping & Speelboerderij De Steenuil
& Speelboerderij De Steenuil

53 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

kindvriendelijk, maar duur voor kleine camping

Wilma, 25-7-2010

Het is een leuke kleine camping voor kinderen, maar naar onze mening erg duur (5,00 euro per extra persoon vinden wij veel en een zeil huren voor 1,00 euro per dag is naar onze mening onzin. Als de eigenaren hun gras goed willen houden, geef de camping gasten het zeil in bruikleen of vraag een borg). In ons geval hebben degene die de camping beheren, zich niet aan de afspraken gehouden, die wij met ze hadden gemaakt, met als gevolg, dat we huilende kinderen in de tent hadden en de camping moesten verlaten. Wij gaan er nooit meer heen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

geweldige camping!!!

corne klijn, 14-1-2010

2 jaar geleden waren wij hier voor het laatst;zijn in totaal 3x hier geweest en hebben alle keren een geweldige vakantie beleefd.Er wordt van alles georganiseerdzoals tractor-rijbewijs halen ,boer/boerinnendiploma halen waarbij de kinderen echt met boer Wim de dieren mogen voeren,huifkartocht en wandelingen door de mooie omgeving van oirschot,kinderbingo met leuke prijsjes en ponyrijden en de speurtocht door het maisdoolhof en niet te vergeten het kampvuur .

De plaatsen zijn lekker ruim en je hebt geen omkijken naar de kinderen want die kunnen het terrein niet af omdat het hek aan de straat altijd dicht is (toch een geruststellende gedachte,vooral met hele kleintjes)Verder wordt al het mogelijke gedaan om het sanitair schoon te houden..(2x /dag) De camping is m.i. zeer geschikt voor kinderen tot een jaar of 12/13.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Super !

Familie Coppens, 16-8-2009

Wij, een gezin met 3 kleine kinderen, 3, 5 en 8 jaar hebben het erg naar onze zin gehad. goed verzorgd, netjes, duidelijke regels, en de familie van de Schoot is erg gastvrij. Veel vertier voor de kinderen.De dieren zijn een belevenis op zich. Op het "nieuwe" campingveld is het goed toeven, wat ik erg fijn vond was de afvoer en de waterkraan bij de tent. Als de nieuwe beplanting goed doorgroeid is er volgend jaar meer shaduw, dat was mijn enige puntje, maar dat komt ook omdat we heel mooi zonnig weer hebben gehad ! want we bezoeken deze camping volgend jaar zeker opnieuw.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Speelboerderij De Steenuil scoort een 9.03 uit 10 op basis van 53 reviews.