Camping & Speelboerderij De Steenuil

& Speelboerderij De Steenuil

53 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

superleuk, leerrijk

voet, 2-5-2011

We zijn er in april geweest met 2 kindjes ( 4 en 6 jaar) .

Kindjes hebben een zeer leuke en leerrijke tijd gehad . Daar wij als Belgen vakantie hadden niet gelijk met de Nederlanders stonden we er bijna alleen op de camping . De kindjes hebben zich geen moment verveeld. Ze mochten helpen met de pony's, eitjes rapen, koeien eten geven, ..., en natuurlijk diertjes aaien . Tijdens het weekend was het drukker en waren er verschillende soorten activiteiten voorzien: eitjes schilderen, paaseitjes zoeken, er wordt echt veel tijd gemaakt om de kinderen een zo leuk mogelijke vakantie te laten beleven .

Er is een zeer persoonlijk contact met boer willem , wim en boerin hanne.

De natuur rond Oirschot is prachtig voor wandelingen of fietstochtjes .

De kinderen en wijzelf waren teleurgesteld dat we na 10 dagen terug naar huis moesten .

We gaan zeker nog terug naar deze boerderijcamping .

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

geweldig

familie de valk, 26-4-2011

we hebben enorm genoten van het paasweekend. we waren er met 4 kinderen en die vonden het geweldig. leuke activiteiten voor de kinderen zoals paaseieren verven en zoeken.
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Wij zochten een échte boerderij camping: GEVONDEN

Marie-Louise, Bart, Ennie, Ahard, Matz, 12-9-2010

weinig woorden nodig : op deze boerderij is onze missie geslaagd ! Het was zooooo leuk ! Aanrader !
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Aanrader van formaat !

Silva Van Aelst, 27-8-2010

Heel kindvriendelijke én persoonlijke mini-camping met een waaier aan doe-activiteiten - prachtige omgeving (Campian-heide ligt op een boogscheut) - tal van "Bourgondische" hapjes en droogjes in het fraaie Oirschot - praktisch en brandschoon sanitair
Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Fantastische liefdevolle behulpzame minicamping

Martie, 25-8-2010

De Minicamping De Steenuil in Oirschot - Was een geweldige plaats voor ons gezn met dre knderne die naar hartelust konden spelen. De boer helpen met de deren.

Alles draait om de kinderen en dat merk je aan alles.

Lieve, behulpzame boer en zjn zoon en dochter staan ook altijd paraat met hulp, tips of goede raad.

Gewoon een lekkere, relaxte, kindvriendelijke camping in een heerlijke omgeving

een hele mooi minicamping

fam van meggelen, 8-8-2010

een zeer kindvriendelijke camping, zijn hier 2 keer geweest in 2008 en 2009 maar de kinderen hebben het er nog over... zoveel indrukken, de koeien in de wei als overburen... echt top!!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

We gaan volgend jaar weer

Cindy Jonkers, 8-8-2010

Drie weken vakantie gevierd, dan weer thuis.

De kinderen moeten afkicken thuis haha, ze vonden het erg leuk op de boerderij.En wij ook!

Drie weken kamperen in Nederland,(hadden geen zin in een verre auto reis met 2 kinderen 3 en 5jr.)zo lang op 1 camping was voor ons de eerste keer, maar we durfde het aan omdat andere ons getipt hadden over de steenuil.En we hebben ons geen moment verveeld op deze camping. Het is erg gezellig geweest. In europa al heel wat gekampeerd nooit een camping twee maal bezocht maar hier gaan we zeker terug. Tops: goede sfeer, bezocht door nette gasten,gastvrijheid, erg kindvriendelijk,erg zuiver,goede prijs/kwaliteit verhouding,leuke activiteiten,prachtig uitzicht, écht nog een boerderij.reactie op hieronder: Wij kamperen al jaren en een mat kun je op fatsoenijke campings altijd huren...helemaal niet raar hoor.

Toppertje

A. martens, 2-8-2010

Het is een aanrader om met kleine kinderen op deze camping te verblijven. Net weer thuis, wij hebben genoten van alles,

heerlijk camping

L van Kasteren, 2-8-2010

Wij zijn net een paar dagen thuis na een heerlijke vakantie op deze camping...

en nog aan het nagenieten.

Onze kinderen ( 7, 9 en 10 jaar) zijn nog helemaal onder de indruk van alle belevenissen!

De prijzen zijn echt naar verhouding en naar mijn mening niet te duur.

Op hun site staat keurig vermeld dat je voor sommige activiteiten een bijdrage moet betalen. De kinderen vervelen zich geen moment! Je hoeft eigenlijk geen uitstapjes te maken, wij hebben dat dan ook amper gedaan en zijn heerlijk tot rust gekomen op de camping! De kinderen hebben ontelbaar veel rondjes gefietst en geskelterd. Uren lang de konijntjes/poesjes/kalfjes en andere dieren geaaid en geknuffeld. De eigenaren van de camping hebben ons keurig behandeld en wij zullen zeker nog eens terug gaan! Om te camperen maar ook zeker eens als een dagje uit.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Heerlijk, genoten

D. Verstappen, 1-8-2010

1 week hebben wij mogen vertoeven op "De Steenuil" en het was echt heel fijn. wat zijn wij uitgerust. Onze kinderen hebben genoten & wij ook.De Indianen dag was geweldig.het tractorrijbewijs in the pocket en de speeldag! Een prachtige plek, hadden een werelds uitzicht. Oirschot zelf is ook ook het bezoeken waard.

de terrassen zijn leuk, en in de boutiekjes heb ik heerlijk gewinkeld. Helaas zat onze vakantie er weer op. maar volgend jaar komen we terug. Dikke pluim voor Boer Wim , Willem en Hanne die heel erg hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Helaas lees ik hieronder iets anders. Wij vinden € 5,00 goedkoop als je ziet wat de kinderen op deze camping "krijgen". Je moet geen appels met peren vergelijken. Huilend naar huis zegt toch wel iets dacht ik zo, mijn kinderen wilde ook blijven wonen op deze camping haha. Een top vakantie is mij nog wel meer geld waard.We zijn amper van de camping afgeweest.Het was TOP

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Speelboerderij De Steenuil scoort een 9.03 uit 10 op basis van 53 reviews.