Uitstekend

52 reviews over Camping & Speelboerderij De Steenuil in het Nederlands

erg leuk

nicolenco, 26-10-2012

leuk voor een korte vakantie bij de boer.

kinderen werden prima vermaakt met de dieren en de speeltuin

Gereisd familie in oktober 2012

Nog steeds super om op de Steenuil te komen

l, 14-6-2012

Wij gaan altijd lekker dichtbij kamperen op de Steenuil.

Dit jaar ook tijdens een weekendje Steenuil het kinderfeestje van onze jongste zoon gevierd. Vriendjes werden door de ouders gebracht en het Steenuil team doet de rest...na het behalen van het tractorrijbewijs hebben ze nog heerlijk gegeten, daar hadden ze eigenlijk geen tijd voor want het spelen is nog leuker geworden in hun nieuwe binnenspeeltuin.

En het was al zo geweldig. Ook als volwassenen hebben wij heerlijk op het terras gezeten en super lekker gegeten!! Wij hebben een jaarkaart op de Steenuil genomen zodat we ook zonder kamperen nog vele bezoekjes kunnen brengen.

Gereisd familie in januari 2012

Leuk en gezellig

De Dukcers Volkel, 4-6-2012

Boer Wim en boer Willen hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Verbazingwekkend wat ze in 1 jaar weer gerealiseerd hebben; een grote schuur met binnen speeltuin en eetgelegenheid en een kindvriendelijk (autovrij) erf. Leuke activiteiten, grote plekken en lekker eten. Wij hebben er afgelopen weekend voor de 2de keer gestaan en komen zeker weer terug. Boer Willem weet de namen van de kinderen tijdens een activiteit en gaat leuk met de kinderen om! Benieuwd wat er volgend jaar weer verandert is.

Dat moete we dukcer doen!

Gereisd familie in juni 2012

Top vakantie en komen ook al jaren !

familie A Velzen , 26-5-2012

Zoals in de titel, wij zijn voor het 4de jaar terug geweest en hebben ons goed vermaakt ! persoonlijkheid blijft, vermaak blijft, luxe broodjes in de ochtend, en bij regen is de binnenspeeltuin een paradijs,

wij wensen familie veel succes met hun nieuwe aanwinst !

Gereisd familie in mei 2012
?

Even weg

Jan Kalkman, 18-5-2012

Camping de Steenuil is een leuke camping om even een paar dagen weg te zijn. Wij zijn hier voor het 3de jaar en is in deze 3 jaar veel veranderd en gaat steeds meer lijken op een commerciele camping met veel regels.

Let wel goed op de aankomst en vertrektijden, zo ben ik om 12.15uur aangekomen, om 12.40uur geholpen en moest 50% toeslag betalen omdat ik voor 13uur op de camping was.

Gereisd familie in mei 2012

Zeer leuke boerderij-camping

familie kuijpers, 7-5-2012

9 dagen in mei op deze camping gestaan met 2 kinderen (7 en 5 jaar). Erg goed bevallen: mooie ruime plaats voor caravan met speeltoestellen ervoor en trampoline. Kinderen hebben zich geen seconde verveeld en waren de hele dag bij de dieren. Het voeren om 17:00 uur vonden zij geweldig en ook zelf wandelen met de geit of pony ook. Leerzame vakantie op de boerderij. Eigenaren erg vriendelijk en leuk in de omgang met alle kinderen. Mooie omgeving. Kortom voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in januari 2012

paradijs voor kinderen

Hans Fraza, 12-9-2011

Kindvriendelijke camping. Skelters en fietsen beschikbaar in alle maten. Zeer leerzaam voor kinderen die het buitenleven niet gewend zijn. Op een kindvriendelijke manier leren de eigenaren willem,wim het verzorgen van de dieren aan de kinderen. Mijn kleinzoon was ook apetrots op het behalen van zijn trekker rijbewijs en zijn boerdiploma.

Een echte aanrader voor opa en oma die lekker rustig met de kleinkinderen op vakantie willen. Ze zijn de hele dag onder de pannen. Wij komen zeker terug met de andere kleinkinderen. Willem en Wim nog bedankt wij hebben en onze kleinzoon genoten bij jullie

Gereisd familie in augustus 2011

Echt een kindvriendelijke camping

Cis, 25-7-2011

Supertijd gehad op deze camping. Voor de tweede keer bezocht. Veel te doen voor kleine kinderen. Vriendelijke, gastvrije familie staat altijd voor je klaar.
Gereisd familie in juli 2011

Heerlijk weekend gehad op een heerlijke locatie

Sander, 6-7-2011

Als De Steenuil de maat is voor de "kleine boeren camping" dan gaan wij zeker vaker. Wat een heerlijke camping. Wij hebben genoten en onze drie kinderen van 6, 4 en 1 ook. Een aanrader.
Gereisd familie in juni 2011

superleuk, leerrijk

voet, 2-5-2011

We zijn er in april geweest met 2 kindjes ( 4 en 6 jaar) .

Kindjes hebben een zeer leuke en leerrijke tijd gehad . Daar wij als Belgen vakantie hadden niet gelijk met de Nederlanders stonden we er bijna alleen op de camping . De kindjes hebben zich geen moment verveeld. Ze mochten helpen met de pony's, eitjes rapen, koeien eten geven, ..., en natuurlijk diertjes aaien . Tijdens het weekend was het drukker en waren er verschillende soorten activiteiten voorzien: eitjes schilderen, paaseitjes zoeken, er wordt echt veel tijd gemaakt om de kinderen een zo leuk mogelijke vakantie te laten beleven .

Er is een zeer persoonlijk contact met boer willem , wim en boerin hanne.

De natuur rond Oirschot is prachtig voor wandelingen of fietstochtjes .

De kinderen en wijzelf waren teleurgesteld dat we na 10 dagen terug naar huis moesten .

We gaan zeker nog terug naar deze boerderijcamping .

Gereisd familie in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping & Speelboerderij De Steenuil in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping & Speelboerderij De Steenuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping & Speelboerderij De Steenuil scoort een 8.99 uit 10 op basis van 52 reviews.